Reset Palazzetti pelletkachel: servicecode voor het wissen van 2000h onderhoud

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par Christophe » 14/11/18, 19:36

Philippe Schutt schreef:Nu, met het oog op de gekke mensen die ik ontmoette, veroordeel ik de methode niet.


Dat wil zeggen? Aan welke kant de gek? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par Philippe Schutt » 19/11/18, 21:36

Het is waar dat we het al hebben gezien : Mrgreen:
Erger nog, mensen die wachten tot de kachel een fout maakt "gebrek aan tocht" om de as te verwijderen, of die het glas niet schoonmaken omdat het licht hen stoort, of die de veiligheidsvoorzieningen omzeilen wanneer ze worden geactiveerd.
En wanneer standaarden deze niet oplossen, werk dan rond of negeer in plaats van het project aan te passen.

Vuur, het respecteert zichzelf, zelfs pellets. Het apparaat moet in goede staat zijn en goed worden onderhouden, anders kan het worden ontbrand of ontploft of, in het beste geval, niet-functionerend. En de legnorm is gerechtvaardigd. Soms vind ik het te tolerant.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par Christophe » 20/11/18, 10:06

Rooooohhh, dat is gemeen! : Mrgreen:

Oké, ik begrijp wat je bedoelt ...

Philippe Schutt schreef:Vuur, het respecteert zichzelf, zelfs pellets.


Ik zou vooral met pellets willen zeggen: de complexiteit, dus de risico's van storingen, verbetert de betrouwbaarheid niet ...

De explosies hebben alleen betrekking op de eerste modellen nee (> 10-15 jaar)? Nu zijn alle huizen in een depressie ...

Tankvuur? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar jij bent de pro: hoe kan dit gebeuren? Onder welke omstandigheden bedoel ik?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par Philippe Schutt » 20/11/18, 13:13

het was te gemakkelijk, strek de paal niet zo uit! : Twisted:

de kachels zijn bijna altijd in een depressie geweest, de rookafzuiger stond helemaal aan de uitgang.
De explosie vindt plaats bij het opstarten of na vlamuitdoving en het onderhoud van verse pellets. De sintels en / of de bougie laten het hout roken, de openhaard vult zich met rook en het uiterlijk van de vlam doet al deze onverbrande gassen in één keer opbranden. Technieken om het risico te verkleinen: 2-kaarsen, keramische kaarsen, open haarden vanaf de onderkant. Het idee bij het opstarten is om bruut te beginnen of er zijn minder korrels boven de kaars. Tijdens de werking zijn alleen de haarden die door de bodem worden aangedreven volledig veilig. Anderen gaan een beetje power mini terug om te voorkomen dat de vlam verloren gaat.
In een houtgestookte haard, steek het vuur aan en sluit de lucht voordat deze goed is verdwenen en de schoorsteen goed trekt; de haard is gevuld met rook; een beetje meer lucht geven kan voldoende zijn om een ​​vlam en giek opnieuw te ontsteken :)

De tankbrand is meestal te wijten aan een gebrek aan verbrandingslucht als gevolg van gebrek aan onderhoud. De pellets branden te langzaam, hopen zich op totdat de vulbuis gevuld is. Over het algemeen eindigt de kachel zichzelf en maakt een stopcyclus. een sikkel rolt de buis op, laat de schroef zakken en licht de tank op. Er moeten honderd gevallen per jaar zijn in Frankrijk.
Dit probleem bestaat niet bij waterdichte apparaten, er is snel geen zuurstof meer en de sintels zijn gedoofd voordat ze de onderkant van de schroef bereiken. Goed ontworpen bodemvoeding elimineert ook dit risico.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par Philippe Schutt » 20/11/18, 13:17

Het is duidelijk dat Palazzetti het toegangssysteem vele malen heeft veranderd. Ik sta nog steeds op 3-cijfers van het uur, die dateert van 2010 : Roll:
0 x
Lacombe
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/10/19, 19:06
x 1

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par Lacombe » 17/10/19, 19:15

hallo allemaal

voor een fornuis palazzeti isabella
de reset-code is:
je kijkt naar de tijd die je kachel toont en je noteert de eerste cijfers 3
je gaat naar het menu: FABRIEK
u voert de code in
OK
ga naar onderhoud
OK
houd 3 seconden ingedrukt om de twee bovenste knoppen te gebruiken om naar FABRIEK te gaan


OUFF Ik ben er, ik eet alle tonnen pellets die worden geconsumeerd
Ik maak de kachel regelmatig schoon
maar vergeet niet om de roosters aan de zijkant (zacht) te verwijderen om het stof op te zuigen dat de elektronica op de lange termijn kan verstoren
hier is na drie jaar galeien te vinden
zeggen dat het vertrouwelijk is !!! het scheert schapen ...
vriendelijke groeten
phil
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par Christophe » 17/10/19, 21:21

lacombe schreef:hallo allemaal

voor een fornuis palazzeti isabella
de reset-code is:
je kijkt naar de tijd die je kachel toont en je noteert de eerste cijfers 3
je gaat naar het menu: FABRIEK
u voert de code in
OK
ga naar onderhoud
OK
houd 3 seconden ingedrukt om de twee bovenste knoppen te gebruiken om naar FABRIEK te gaan


Hallo Phil en bedankt voor de info voor de andere gebruikers van Palazetti, zoals je zegt shear shear!

Nadat deze methode geldig is, zoals de vorige, slechts één keer, verandert de tijd dat de palazzeti heeft ingenomen de methode (gelukkig alleen voor nieuwe dwazen) ...Kortom, het belangrijkste is om te ruilen!

Over uitwisselingen gesproken (thermische uitsparing!), Ik heb sinds 2 jaar ook een pelletkachel, hier is hoe ik (een beetje) heb geoptimaliseerd: verwarming-isolatie / Thermorossi-h20-34-error-no-temp-verzetsmonument-verbeteren-the-burning-at-home-t15658.html

Deze verbeteringen zijn waarschijnlijk ook geldig voor andere modellen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par Christophe » 17/10/19, 21:28

Pardon deze link is alleen voor de Thermorossi mobiele haard, hier is de andere verbetering die ik heb aangebracht (die kan worden aangepast aan elke pelletkachel denk ik): verwarming isolatie / verbetering the performance of-a-haard-a-pellet-hydraulisch EcoTherm-Thermorossi-h2o-t15659.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par Christophe » 03/02/20, 21:13

0 x
Herwyn
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 02/07/20, 16:49

Re: Reset Palazzetti pelletkachel: klantenservicecode voor het wissen van 2000h onderhoud




par Herwyn » 02/07/20, 16:59

hallo ik kocht een palazetti-pelletbrand eind oktober 2019 om 7000ste, het vroeg om onderhoud 4 maanden nadat we hadden geantwoord dat het nodig zou zijn om 165 te betalen als ik bereken dat het 3 keer dit bedrag zal zijn voor 18 maanden. dat hij er om de 2000 uur om vraagt ​​op het boekje staat echter wel 1 keer per jaar verplicht vermeld wat ik kan doen
0 x

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 303-gasten