Tesloop: kosten (slecht) onderhoud van een elektrische auto Tesla S naar 480 000km!

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Tesloop: kosten (derisory) onderhoud van een elektrische auto Tesla S naar 480 000km!




par Adrien (voormalig nico239) » 05/09/17, 13:49

Je hebt gelijk en dit alles troost me ....

Zelfs Mercedes ontsnapt niet ... geen van mijn 3-daken open (elektrisch is natuurlijk niet leuk) werkte niet lang: veroordeelde alle 3

En de gecentraliseerde opening om eindelijk de 190 los te laten, normaal is een gasfabriek ... of liever luchtdruk : Mrgreen: helemaal INUTIEL ...

Dat gezegd hebbende, nieuwe auto's aangeboden in de oude ... Ik bedoel zonder elektrische of elektronische ...

Als je terugkeert, interesseert me dat
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

Re: Tesloop: kosten (derisory) onderhoud van een elektrische auto Tesla S naar 480 000km!




par Christophe » 05/09/17, 14:04

BMW en Mercedes zijn degenen die het meeste misbruik hebben van de achteruitgang van de kwaliteit ... hun klanten vervagen die nog steeds van mening waren dat het kwaliteit was.

Ik denk dat het tot het einde van mid-90 was ... met een aanzienlijke daling sinds ... zelfs voor de keuze van materialen, zie hieronder ...

Een persoonlijk voorbeeld bij BM: dead remschijven dood .... om 100 000km en dit VOORDAT 1er gamepads ...

Ik heb hier een kleine "fotoreportage" gemaakt: nieuw-transport / schijfrem de-bmw-118d-meer-dan-hs-na-100-000km-t13432.html

Sinds ik deze auto gescheiden want naast het een breuk in de distributieketen riskeerde (slecht ontwerp kan daarom dragen, preventieve verandering voordat breken totale motor = 6000 € ... ze zijn mooi bij BM .. .)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Tesloop: kosten (derisory) onderhoud van een elektrische auto Tesla S naar 480 000km!




par Gaston » 05/09/17, 14:49

Christophe schreef:Dus er zijn er in Frankrijk SuperCharger Tesla terminals? Ik wist niet ... waar en wat zijn de voorwaarden om ze te gebruiken?
Volgens de Tesla-website, er is in Europa (en het Midden-Oosten), 6 372 Superchargers gedistribueerd in 934-stations.

Volgens dit artikel van Avere, er was in april 2017, 53-stations in Frankrijk die 390-opladers verzamelden.

Christophe schreef:Er is een installatiekaart van ALL de laadterminals (snel of niet) ergens beschikbaar, zonder abonnement of registratie (de kaart niet de terminals)? Ik veronderstel dat het ook Android-applicaties moet hebben ...
De site ChargeMap identificeert een grote meerderheid.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

Re: Tesloop: kosten (derisory) onderhoud van een elektrische auto Tesla S naar 480 000km!




par Christophe » 05/09/17, 15:56

Oh ja! Het begint goed te groeien!

Bedankt Gaston voor deze update, ik heb de indruk dat ik daar heb overwogen ... : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

Re: Tesloop: kosten (derisory) onderhoud van een elektrische auto Tesla S naar 480 000km!




par Christophe » 05/09/17, 16:04

nico239 schreef:Dat gezegd hebbende, nieuwe auto's aangeboden in de oude ... Ik bedoel zonder elektrische of elektronische ...

Als je terugkeert, interesseert me dat


Nieuw bij het oude? Heb je modellen in gedachten? Omdat ik daar niet zie ...

Er was Lada in de 80-jaren : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: ...maar vandaag..??? En de Lada-monteurs ... sorry het was niet verschrikkelijk (ik kende alleen de "LADA-legende")
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Tesloop: kosten (derisory) onderhoud van een elektrische auto Tesla S naar 480 000km!




par Gaston » 05/09/17, 16:14

Christophe schreef:Nieuw bij het oude? Heb je modellen in gedachten? Omdat ik daar niet zie ...
In Europa is er meer, aangezien elektronische injectie, ESP, ABS en andere noodoproepknop verplicht zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Tesloop: kosten (derisory) onderhoud van een elektrische auto Tesla S naar 480 000km!




par Grelinette » 05/09/17, 16:36

Om terug te komen op laadstations (snel of niet), kunnen we ons voorstellen dat er "gateways" zouden kunnen zijn zodat een terminal van het ene merk kan accepteren om een ​​auto van een ander merk op te laden?

Technisch gezien is het waarschijnlijk mogelijk, maar het laadstation zijn de zwakke schakel in de VE, een groot merk als Tesla een paar stappen vooruit kunnen het voortouw te vergrendelen om de concurrentie te beteugelen.
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

Re: Tesloop: kosten (derisory) onderhoud van een elektrische auto Tesla S naar 480 000km!




par Christophe » 05/09/17, 16:44

Bin yes, daarom zie ik niet in welke modellen hij het heeft ...

Geen auto électronisée niet (althans zijde engine) kunnen doorgeven aan de Amerikaanse normen (en de VS) van de huidige vervuiling ... niet te electronisation alles anders te noemen (comfort, veiligheid, ...) ...

En zelfs in India of China denk ik niet dat er nog steeds nieuwe auto's met carburateurs zijn ... dus?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

Re: Tesloop: kosten (derisory) onderhoud van een elektrische auto Tesla S naar 480 000km!




par Christophe » 05/09/17, 16:54

Grelinette schreef:Om terug te komen op laadstations (snel of niet), kunnen we ons voorstellen dat er "gateways" zouden kunnen zijn zodat een terminal van het ene merk kan accepteren om een ​​auto van een ander merk op te laden?

Technisch gezien is het waarschijnlijk mogelijk, maar het laadstation zijn de zwakke schakel in de VE, een groot merk als Tesla een paar stappen vooruit kunnen het voortouw te vergrendelen om de concurrentie te beteugelen.


De fabrikanten zijn nog niet akkoord gegaan met een (toekomstige?) Gestandaardiseerde enkele plug? Ik dacht dat dat al het geval was ... ik denk dat we het al hadden besproken forums maar ik heb niet gevonden waar ...

Ik denk dat Tesla vergrendelt iets: hoe meer terminals die door hun auto's, hoe beter voor hen ... Ze hebben geen belang voor degenen die uitsluitend gebruik maken van Tesla Tesla terminals (behalve dat hun klant gevangen wordt gehouden door het stroomverbruik ... maar ja ... als alle fabrikanten zo redeneren, zullen ze nooit standaard zijn op de vangsten!) ... Andersom zijn ze geïnteresseerd in de anderen auto's gebruiken hun terminals (in het geval van elektriciteitsfacturering ...)

In de praktijk heb ik gezien op de site ChargeMap (Gaston nogmaals dank u) dat veel terminals had genomen van verschillende types (tot 4 soort terminals door wat ik zag ...) ... langzaam of semi-snel ... bewijs dat er overeenkomsten zijn tussen fabrikanten om hun vangst te gebruiken met die van anderen, dus ze hebben alles te winnen door een enkele take te standaardiseren ...

ps: hier is een oud onderwerp van 2010 over de belasting van elektroweg kWh Transport-elektrisch / elektrische-car-moeten we-the-tax-kwh-EDF-road-t10007.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024

Re: Tesloop: kosten (derisory) onderhoud van een elektrische auto Tesla S naar 480 000km!




par Christophe » 05/09/17, 16:59

Christophe schreef:Sinds ik deze auto gescheiden want naast het een breuk in de distributieketen riskeerde (slecht ontwerp kan daarom dragen, preventieve verandering voordat breken totale motor = 6000 € ... ze zijn mooi bij BM .. .)


Toeval? UFC Que Choisir spreekt er vandaag over in een artikel: https://www.quechoisir.org/actualite-mo ... on-n46060/
0 x

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten