De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14925
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4341

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par GuyGadeboisTheBack » 15/06/21, 16:49

Het is goed Izy, blijf jezelf belachelijk maken. Er zijn alleen mensen die om meer vragen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Exnihiloest » 15/06/21, 17:23

izentrop schreef:Een goed gerichte business, want mensen hebben het positieve nodig.
antroposofie neemt met zijn luchtspiegelingen steeds meer ruimte in beslag...

Hoe dommer het is, hoe irrationeler het is, hoe meer het uit de pas loopt met wetenschap en filosofie, hoe minder de promotors gekwalificeerd zijn, en hoe succesvoller het ding zal zijn, want hoe meer het verondersteld wordt wonderen te verrichten.

Ik denk niet dat mensen op zoek zijn naar het positieve, ze lijken eerder te willen stilstaan ​​bij milieurampen.
Ze zijn op zoek naar magie. Ze zijn op zoek naar een palliatief voor religie, die niet langer populair is. Ze willen altijd geloven zonder het te begrijpen, het is zoveel gemakkelijker.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Janic » 16/06/21, 08:11

Exnihiloest »15 / 06 / 21, 17: 23

izentrop schreef:
Een goed gerichte business, want mensen hebben het positieve nodig.
De antroposofie met haar luchtspiegelingen neemt steeds meer ruimte in...
Hoe dommer het is, hoe irrationeler het is, hoe meer het uit de pas loopt met wetenschap en filosofie, hoe minder de promotors gekwalificeerd zijn, en hoe succesvoller het ding zal zijn, want hoe meer het verondersteld wordt wonderen te verrichten.
Ik denk niet dat mensen op zoek zijn naar het positieve, ze lijken eerder te willen stilstaan ​​bij milieurampen.
Ze zijn op zoek naar magie. Ze zijn op zoek naar een palliatief voor religie, die niet langer populair is. Ze willen altijd geloven zonder het te begrijpen, het is zoveel gemakkelijker.

en de twee grappenmakers die zichzelf voor lichten beschouwen, ontleend aan hun grove onwetendheid. Ze zoeken een palliatief voor religie door hun toevlucht te zoeken in zelfverklaarde wetenschappelijke pseudowetenschappen, terwijl ze niets begrijpen van de betekenis van dit woord, het is zoveel gemakkelijker om kritiek te leveren zonder het precies te weten. :onheil:
en om te weten is het noodzakelijk om het onderwerp van tevoren te bestuderen, wat ze verplicht onthouden, zoals alle sekten! AFIS en Co. hebben weer toegeslagen! :schok:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Exnihiloest » 16/06/21, 17:56

Janic schreef:...
en de twee grappige mensen die zichzelf voor lichten houden, ontleend aan hun grove onwetendheid...

Argumentum ad personam, symptoom van valse redenering.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Janic » 16/06/21, 18:34

Janic schreef:
en de twee grappige mensen die zichzelf voor lichten houden, ontleend aan hun grove onwetendheid...
Argumentum ad personam, symptoom van valse redenering.
niet onwaar, integendeel omdat WE WETEN dat dit inderdaad het geval is.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Christophe » 22/08/21, 10:30

Ik heb lief :

“Ik ga niet eindigen als een idioot in een hotel, met een 22-jarig meisje dat me lastigvalt omdat ze uit wil. Ik hou van vrouwen die ervaring hebben, wanneer hun verhaal op hun lichaam is geschreven, ik hou van vrouwen met complexen, omdat ik van bescheidenheid houd. Alle vrouwen met wie ik heb geleefd, zijn de mooiste vrouwen ter wereld... Herinner je je die regel van G. Depardieu tot M. Blanc in "Evening Dress" van Bertrand Blier? : "Kijk naar jezelf in mijn ogen, je zult jezelf subliem vinden" dat is liefde, het heeft niets met wapens te maken. Mannen zijn de seks zo beu dat ze niet zien wanneer de liefde aan de deur klopt. Perfectie, hoe saai!! ...."

Het was Proust die zei: "Laten we mooie vrouwen overlaten aan mannen zonder fantasie"

Benoit Poelvoorde.


Zo niet, "gelooft" u dan dat "Women I Love You" van J. Clerc geaccepteerd zou zijn door de huidige samenleving? Ik heb wat twijfels...

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Christophe » 28/08/21, 13:33

Je kunt niet eens een kalkoen meer proppen als je voor het nationale onderwijs werkt... :schok: :schok: :schok:

0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16119
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5239

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Remundo » 28/08/21, 13:43

het is discriminerend voor kalkoenen! : Mrgreen:

toch willen sommigen dat iemand tijd met ze neemt...
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Christophe » 28/08/21, 13:53

Christophe schreef:Zo niet, "gelooft" u dan dat "Women I Love You" van J. Clerc geaccepteerd zou zijn door de huidige samenleving? Ik heb wat twijfels...


Gainsbourg zou volgens LePoint waarschijnlijk niet zijn geweest: bistro / muziek-om-te-ontdekken-aandeel-t11137-420.html # p463964
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Janic » 28/08/21, 19:52

een ezel die een kalkoen vult, dat is niet gebruikelijk! : Cheesy:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 231-gasten