De gevaren van de homeopathie en voedsel alternatieven

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par GuyGadebois » 29/03/20, 15:45

ABC2019 schreef:En ga je ons na 200 keer referenties geven over de experimenten die de effectiviteit hebben bewezen van 200 keer verdund stinkdiersap?

Wie weet? Poging.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par ABC2019 » 29/03/20, 15:52

GuyGadebois schreef:
ABC2019 schreef:En ga je ons na 200 keer referenties geven over de experimenten die de effectiviteit hebben bewezen van 200 keer verdund stinkdiersap?

Wie weet? Poging.

geen probleem, ik beantwoord alles. Dus ik wacht op je referenties over de experimenten die de effectiviteit bewezen van 200 keer verdund stinkdiersap - als je terugkomt uit het bos waar je misschien een speculum in de kont van een egel probeerde te stoppen! : Mrgreen: .
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par Janic » 30/03/20, 09:22

geen probleem, ik beantwoord alles. Dus ik wacht op je referenties over de experimenten die de effectiviteit bewezen van 200 keer verdund stinkdiersap - als je terugkomt uit het bos waar je misschien een speculum in de kont van een egel probeerde te stoppen!
Het toont het lage ‘intellectuele’ niveau van het personage, totaal incompetent in de geneeskunde, maar die alles over alles weet en die, met zijn neus in de poep, geen andere oplossing vindt dan te verwijzen naar een net zo incompetent publieksartiest. zelf, over een scherp onderwerp. En toch verwijst hij elders en op tegenstrijdige wijze naar zijn idool Pasteur[*], die zelf deze homeopathie in praktijk bracht, die hij in zijn onmetelijke onwetendheid bekritiseert. : Cry: :onheil: Eén dag nul, altijd nul!

[*] Hoewel je het personage om vele redenen kunt bekritiseren, aarzelde hij niet om te experimenteren en zelfs het werk van andere onderzoekers zoals Béchamp, Semmeiweiss en dus Hahnemann te bevestigen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par ABC2019 » 30/03/20, 10:18

Janic schreef:
geen probleem, ik beantwoord alles. Dus ik wacht op je referenties over de experimenten die de effectiviteit bewezen van 200 keer verdund stinkdiersap - als je terugkomt uit het bos waar je misschien een speculum in de kont van een egel probeerde te stoppen!
Het toont het lage "intellectuele" niveau van het personage, totaal incompetent in de geneeskunde, maar die alles over alles weet


het is juist omdat ik niet erg bekwaam ben in de geneeskunde, dat ik graag referenties zou willen hebben over de experimenten die de effectiviteit hebben bewezen van 200 keer verdund stinkdiersap.

En zo niet, dan meld ik mij wegens trollen, gezien de beledigende toon van uw bericht en het gebrek aan informatieve inhoud.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par Janic » 30/03/20, 10:26

het is juist omdat ik niet erg bekwaam ben in de geneeskunde, dat ik graag referenties zou willen hebben over de experimenten die de effectiviteit hebben bewezen van 200 keer verdund stinkdiersap.
Het is juist uw onbekwaamheid op het gebied van de geneeskunde die u totaal in diskrediet brengt, en uw koppigheid om niet navraag te doen bij artsen die bevoegd zijn op het gebied van H.
En zo niet, gezien de beledigende toon van uw bericht en het gebrek aan informatieve inhoud,[*] .
verwar beledigingen niet met observaties. Ik was het niet die naar een pop verwees, niet competenter dan jij! Dat toont inderdaad je intellectuele niveau aan! :onheil:
Ik rapporteer wegens trollen
Na, na, na, ik ga je naar de minnares brengen! Opnieuw moederniveau! :schok:
Je sponsors zullen vast kwaad zijn over al die onzin waar je het over hebt!

[*]aan de informatieve kant, hoe noem je dat:" Hoewel je het personage om vele redenen kunt bekritiseren, aarzelde hij niet om te experimenteren en zelfs het werk van andere onderzoekers zoals Béchamp, Semmeiweiss en dus Hahnemann te bevestigen. je gaat zelfs zo ver dat je je herinnert dat het niet 10 maar 13 opeenvolgende Hahnemanniaanse verdunningen waren en dus voorbij het getal van Avogadro dat Pasteur als scheikundige moet hebben gekend. Je bent slecht, je bent slecht in het saboteren van jezelf!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par ABC2019 » 30/03/20, 10:47

Janic schreef: je gaat zelfs zo ver dat je je herinnert dat het niet 10 maar 13 opeenvolgende Hahnemanniaanse verdunningen waren!

???
je hebt duidelijk niets begrepen van wat ik zei, ik heb nooit gezegd dat hij 10 of 13 Hahnemanniaanse verdunningen had gedaan, en ik heb niets gezien waarin stond dat hij dat had gedaan. Hij injecteerde steeds recentere extracten van dood konijnenmerg van hondsdolheid, en absoluut niet 10 keer verdund, het is pure uitvinding.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par Janic » 30/03/20, 13:21

???
je hebt duidelijk niets begrepen van wat ik zei, ik heb nooit gezegd dat hij 10 of 13 Hahnemanniaanse verdunningen had gedaan, en ik heb niets gezien waarin stond dat hij dat had gedaan. Hij injecteerde steeds recentere extracten van dood konijnenmerg van hondsdolheid,[*] en absoluut niet 10 keer verdund, het is pure uitvinding.
en daar gaan we weer voor je fakenews-mode-insinuaties!
Pasteur en zijn medewerkers lieten documenten achter over hun tests, die worden gearchiveerd. Dus afgezien van je verbeeldingskracht worden al degenen die dit hebben bestudeerd weer voor klootzakken aangezien. Er is meer over Pasteur geschreven dan over zichzelf. Alles wordt dus ook bij de BNF gearchiveerd
[*] Hij begon met te proberen te reproduceren wat hij had gedaan met andere bacteriële pathologieën zoals cholera en miltvuur en omdat dat niet werkte, nam hij het idee van oxidatie over, dus tweedehands. Hij geloofde ten onrechte dat oxidatie de toxiciteit van de betreffende beenmerg zou kunnen verminderen, wat uiteindelijk niet klopte. vandaar de opeenvolgende mislukkingen.
Het injecteren in het bloed en niet in het beenmerg maakt het echter niet mogelijk om het zenuwstelsel rechtstreeks, maar mogelijk over meerdere maanden, te bereiken. Wat zijn tests hebben aangetoond, is dat het immuunsysteem van de kinderen de in het bloed ingeënte virussen heeft verwijderd, want als ze het zenuwstelsel hadden bereikt, zou geen enkele therapie, zelfs niet de huidige, in dit geval kunnen genezen.
Bekijk de documentaire: Pasteur en Koch!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par ABC2019 » 30/03/20, 19:53

Janic schreef:???
je hebt duidelijk niets begrepen van wat ik zei, ik heb nooit gezegd dat hij 10 of 13 Hahnemanniaanse verdunningen had gedaan, en ik heb niets gezien waarin stond dat hij dat had gedaan. Hij injecteerde steeds recentere extracten van dood konijnenmerg van hondsdolheid,[*] en absoluut niet 10 keer verdund, het is pure uitvinding.
en daar gaan we weer voor je fakenews-mode-insinuaties!
Pasteur en zijn medewerkers lieten documenten achter over hun tests, die worden gearchiveerd. Dus afgezien van je verbeeldingskracht worden al degenen die dit hebben bestudeerd weer voor klootzakken aangezien.

maar je zei
je gaat zelfs zo ver dat je je herinnert dat het niet 10 maar 13 opeenvolgende Hahnemanniaanse verdunningen waren!

je zei tegen mij: "JE gaat zelfs zo ver dat je terugbelt", en ik zeg je dat ik zoiets nooit heb gezegd, het is niet ingewikkeld om te controleren, lees maar een paar berichten hierboven, ik heb het niet met je over de BNF!
En als je referenties wilt geven, geef ze dan, in plaats van te doen alsof ze in een vacuüm bestaan. Het is net als de effectiviteit van 200 keer verdund stinkdiersap. Als er referenties zijn die dit bewijzen, geef ze dan!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par Janic » 30/03/20, 20:14

je zei tegen mij: "JIJ gaat zelfs zo ver dat je terugbelt", en ik zeg je dat ik nog nooit zoiets heb gezegd,
Nee, je herhaalt wat Pedro zei, dus bel terug.
het is niet ingewikkeld om te controleren, lees maar een paar berichten hierboven, ik heb het niet over de BNF!
Het BNF vermeldt alle periodedocumenten en heeft dus alle antwoorden op uw vragen.
En als je referenties wilt geven, geef ze dan, in plaats van te doen alsof ze in een vacuüm bestaan. Het is net als de effectiviteit van 200 keer verdund stinkdiersap. Als er referenties zijn die dit bewijzen, geef ze dan!
hij is de man begrensd! je Ik hoef u geen referenties te geven die u niet wilt raadplegen. dus als je dat wilt ga je naar de representatieve organisaties van de beroepsgroep. Hoe vaak heb ik je dit al verteld? Ah, ik weet dat je de voorkeur geeft aan de referenties van een cabaretier! Typisch voorbeeld van cognitieve bias! :?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par ABC2019 » 30/03/20, 21:12

Janic schreef:
je zei tegen mij: "JIJ gaat zelfs zo ver dat je terugbelt", en ik zeg je dat ik nog nooit zoiets heb gezegd,
Nee, je herhaalt wat Pedro zei, dus bel terug.

absoluut niet, ik herhaalde niet wat Pedro zei, en bovendien zei Pedro ook nooit dat Pasteur 13 Hahnemanniaanse verdunningen had gemaakt, hij zei dat hij 13 opeenvolgende injecties had gegeven, meer en meer virulent. Maar op één detail had hij het mis, het waren 21 injecties die hij maakte. Maar niemand heeft over Hahnemanniaanse verdunningen gesproken, behalve jij.

hij is de man begrensd! je Ik hoef u geen referenties te geven die u niet wilt raadplegen.

je doet wat je wilt, maar door te weigeren ze te geven, ben je niet geloofwaardig, omdat je alleen maar dingen bevestigt die je niet rechtvaardigt.
We zullen dus geen referentie hebben die de effectiviteit van de ezel van een zwartvoetige fret 200 keer verdund laat zien. Waarvan handelen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : sicetaitsimple en 203 gasten