De gevaren van de homeopathie en voedsel alternatieven

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
vijand
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 29/05/18, 11:08

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par vijand » 29/05/18, 11:37

Ik weet niet zeker of de eerste mannen carnivoren waren. Ze jaagden op wat en hoe?? Dat gezegd hebbende, vegetariër zijn lijkt dat niet echt te zijn voordelig en ik ben een vleeseter ;)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par Janic » 29/05/18, 13:08

vijand
Al welkom en hallo.
Ik weet niet zeker of de eerste mannen carnivoren waren. Ze jaagden op wat en hoe?? Dat gezegd hebbende, vegetariër zijn lijkt niet echt gunstig te zijn en ik ben een vleeseter;)


Op deze Econology vindt u verschillende onderwerpen ontwikkeld. Dus ik ga mezelf niet teveel herhalen!
Dat mensen al heel lang dieren hebben geconsumeerd (zonder cijfers te geven) is een erkend feit, zo niet vastgesteld, en dat hangt af van de plaats en omstandigheden; dus aan de polen is er nauwelijks (dat wil zeggen helemaal niet) de verscheidenheid aan voedsel dat we consumeren in onze gematigde streken en het enige beschikbare voedsel is inderdaad dierlijk, maar dit zijn uitzonderlijke gevallen. Integendeel, in een omgeving met een jaarlijkse overvloed aan fruit, groenten en zaden zal deze consumptie minder of zelfs niet bestaan.
Voor de positieve kant van dit artikel, ongeacht de interesse die de journalist heeft ervaren, is 100 dagen veel te weinig om te ervaren wat volgens mensen tussen een paar dagen en een paar jaar ervaring kan vergen.
Raadpleeg in plaats daarvan het pdf-rapport van de AADDC (American Association of Dietitians and Canadian Dietitians) naar aanleiding van het onderzoek onder 10.000 van deze diëtisten waarin de verschillen tussen VG en niet-VG worden vastgesteld en gekwantificeerd.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par izentrop » 22/06/18, 11:07

0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par izentrop » 23/06/18, 00:54

Beeld
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par phil53 » 24/06/18, 12:56

izentrop schreef:Beeld

vaccins lonen niet?
Het moet nog bewezen worden.
Als het waar zou zijn, zou het niet zoveel moeite kosten om ze ons op te leggen.
Geen bijwerkingen, twijfel is wat mij betreft meer dan toegestaan.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par Did67 » 24/06/18, 22:17

Goed, ze moeten nog een paar spellingsbegrippen leren, de karabijnen!!!

Screenshot 06-24-18 om 10.07 uur inefficiëntie.PNG
Screenshot 06-24-18 om 10.07 uur ineffectiviteit.PNG (17.17 KiB) 3275 keer bekeken


Natuurlijk, het is een schets!!! Het moet als zodanig worden opgevat. En niet als argument.

Dat gezegd hebbende, wordt er momenteel over veel prijzen opnieuw onderhandeld door het ministerie van Volksgezondheid. Er is momenteel een tekort aan tabletten van 100 mg "gastroprotected" aspirine (het anti-aggregatiemedicijn dat ik neem om mijn stents te beschermen). In feite is het niet langer winstgevend genoeg voor de fabrikant (Bayer), die aan het slepen is... De doos kost iets meer dan 3 euro, inclusief belastingen, aan het einde van de keten...

Over het algemeen maken de labs grote marges op de "nieuwigheden", waarop ze het monopolie hebben. Vooral als het een "doorbraak" is die echt een voordeel biedt bij de behandeling van een veel voorkomende ziekte...

Vaccins zijn bijna allemaal heel oude recepten!

Zodra de credits uitkomen, wordt het veel strakker. Maar een van de grote generieke fabrikanten, het Israëlische Teva, zit in grote problemen! Als de drugsmarkt systematisch "sappig" was, zou dit niet het geval zijn!

http://www.lepoint.fr/economie/teva-per ... 380_28.php

Er zijn "vooroordelen", zoals de laboratoria die systematisch gouden ballen maken, of de grote distributie. Het is niet altijd waar. Carrefour zit in de problemen. Op het grootste deel van de omzet zijn de marges van hypermarkten laag en ze halen hun achterstand in op... "biologisch". En natuurlijk de volumes.
0 x
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par phil12 » 24/06/18, 22:46

Bonsoir,

In ieder geval is er nog steeds een eenvoudige parameter die de werkwijze van geneesmiddelenfabrikanten kenmerkt en die duidelijk is: hun winsten : Cheesy:

https://www.francetvinfo.fr/replay-radi ... 78527.html
https://www.latribune.fr/entreprises-fi ... 50251.html

Niemand kan zelfs Izentrop deze winsten op menselijke ellende rechtvaardigen./
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par izentrop » 24/06/18, 23:56

Ik ken de cijfers niet, maar deze winsten op recente medicijnen worden ook gebruikt om onderzoek te financieren dat er zeer slecht aan toe is. Er zijn soms tientallen jaren onderzoek nodig om een ​​formule te perfectioneren.

"Geen bijwerking" staat er uiterst zeldzaam geschreven, wat heel anders is.
phil53 schreef:Als het waar zou zijn, zou het niet zoveel moeite kosten om ze ons op te leggen.
De redenen worden hier uitgelegd gezondheid voorkoming van verontreiniging / la-France-is-the-one-of-worst-leerlingen-european-en-matter-of-vaccinatie-t15653.html
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par phil53 » 25/06/18, 06:50

izentrop schreef:Ik ken de cijfers niet, maar deze winsten op recente medicijnen worden ook gebruikt om onderzoek te financieren dat er zeer slecht aan toe is. Er zijn soms tientallen jaren onderzoek nodig om een ​​formule te perfectioneren.

"Geen bijwerking" staat er uiterst zeldzaam geschreven, wat heel anders is.
phil53 schreef:Als het waar zou zijn, zou het niet zoveel moeite kosten om ze ons op te leggen.
De redenen worden hier uitgelegd gezondheid voorkoming van verontreiniging / la-France-is-the-one-of-worst-leerlingen-european-en-matter-of-vaccinatie-t15653.html


Zo verdienden de 2012 grootste farmaceutische bedrijven in 20 112 miljard euro. Misschien een beetje om het onderzoek te bekostigen?
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: De gevaren van homeopathie en voedsel alternatieven




par izentrop » 25/06/18, 08:35

Concentreer u niet op een detail en maak het het belangrijkste element.
Het is duidelijk dat homeopathie het heel goed doet, want er is geen onderzoeksbudget voor nodig. Onderzoekers als Séralini zijn er alleen om te proberen een placebo legitimiteit te geven.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten