Utopia 2-proces ... RETOUR?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/09/07, 10:21

Ik ben nogal sceptisch over de resultaten waargenomen door de bode...wat denken de "sceptici" van de utopiezaak?

In ieder geval als ze bewezen zijn, zeg ik bravo en wens ik Utopia alle succes...
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 11/09/07, 10:58

Christophe schreef:Ik ben nogal sceptisch over de resultaten waargenomen door de bode...wat denken de "sceptici" van de utopiezaak?

In ieder geval als ze bewezen zijn, zeg ik bravo en wens ik Utopia alle succes...

Hé Chris, zou je geen water in je wijn willen doen? : Lol:
Goed om u te antwoorden en JMMoreau te antwoorden die schrijft:
"Omdat niets Utopiatech kon tegenhouden (zelfs niet het sarcasme van de meest ongeduldige of degenen die de complexiteit van dergelijk onderzoek niet begrepen!)" Ik was een van degenen die er vanaf het begin in geloofde, sinds zijn voorstel om plannen te verkopen en die vervolgens gedesillusioneerd waren toen ze zagen dat niets tot bloei kwam en die daarom zowel ongeduldig als sarcastisch waren (in ieder geval gematigd). Dus de fout van JMMoreau was om te snel te communiceren, te snel in brand te vliegen, om het publiek te laten geloven dat het hem gelukt was, terwijl hij vandaag toegeeft dat zijn eerste elektrolyser, ik citeer "from shit!!!" was.
". Als eerlijk man heb ik mezelf dan ook verboden dit product te verdelen, zolang ik de optocht niet had. Maar dat weerhield een groot aantal kleine bedrijven er nooit van om 'die rotzooi' tegen lage prijzen aan te bieden aan iedereen die droomde van een watermotor. http://www.utopiatech.fr/Ethique%20H2.doc
Op deze link legt hij zijn onderzoekspad bloot en ik wens ook, voor hem en voor iedereen, dat dit keer zo is het goede.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/09/07, 11:08

bham schreef:Hé Chris, zou je geen water in je wijn willen doen? : Lol:


"Ik draai mijn jas, ik draai mijn jas...Altijd aan de goede kant"


Oké, zonder te lachen, moet ik zeggen dat de tegenargumenten behoorlijk zwaar zijn, nietwaar?...Nu, technologisch, twijfel ik keer op keer, maar wie weet?

Zullen we samenwerken om het op de auto van een econoloog te installeren?
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 11/09/07, 13:43

Christophe schreef:Zullen we samenwerken om het op de auto van een econoloog te installeren?

Wacht, het is nog niet te koop!
En dan moeten we loten om erachter te komen wie dit op hun auto kan installeren... of een wedstrijd doen : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/09/07, 13:51

Mmm een ​​vergiftigde wedstrijd? Ik weet niet zeker of dit een goed idee is :D

Anders zijn voor de keuze van de kandidaat enkele criteria essentieel:

1) Verlangen naar transparantie, betrouwbaarheid en monitoring van resultaten
2) Anciënniteit op de forum (gekoppeld aan 1)
3) "Zware" rijder (zeg meer dan 20 km per jaar)

Dus de loting...Bof bof...

Er zou Guidi zijn die de truc zou kunnen doen nu ik erover nadenk. Trouwens, ik zie het eigenlijk best vaak.
0 x
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 11/09/07, 14:04

Altijd hetzelfde ... laten we wachten op de verkoop van de kit !!!
De verklaring van de gerechtsdeurwaarder is ernstiger dan hoge straffen, zoals in het verleden...
We wachten dus tot de kit aan het grote publiek wordt verkocht, en dan kan iedereen snel beoordelen of het proces al dan niet effectief is!
0 x
Respect !!!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/09/07, 14:54

......Ik wijs erop dat ik tussen de 30 en 40.000 km per jaar rijd :D :D :D

dit is waarschijnlijk de eerste keer dat ik blij word van een deurwaardersbrief! JMM zal waarschijnlijk industriële partners zoeken, dit zal hen meer dan waarschijnlijk overtuigen proberen.

Dus lang leve JMM, ik kan hem niet al te veel adviseren om zijn "geheime aantekeningen" te plaatsen (dat wil zeggen de kleine dingen die ervoor zorgen dat het werkt, maar die we niet op het patent zetten, zoals afmetingen van dit of zo een element) veilig bij een vertrouwd persoon (maar niet zijn familie, te gemakkelijk te vinden) met de verantwoordelijkheid om ze te verspreiden voor het geval "hem iets overkomt".

Dat gezegd hebbende, wat me meer zorgen baart, is de literatuur in de pdf van 29 pagina's: voorkraakkamer (dat is alles) en koude kernfusie

kortom, als de ballon niet leegloopt, ben ik er zeker van dat we allemaal bereid zijn om de grootste belangstelling voor zijn prestaties te tonen en dat hij bereid zal zijn ons onze zeer legitieme verdenking te vergeven.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 11/09/07, 15:57

Ja, we hielden hem toch voor Don Quichot...
En dat geldt voor de meesten forums....
Weinigen zijn de verdedigers geweest...
Nu is het aan hem!
Het is aan ons om af te wachten... 8)
0 x
Respect !!!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/09/07, 19:11

Ik zag toch een klein mankement in de 2 minuten van de 2 gerechtsdeurwaarders (2 verschillende gerechtsdeurwaarders: een heel erg goed punt voor JMM)
De gerechtsdeurwaarders hebben niet gecontroleerd of de jerrycan gevuld was met water: het had net zo goed perlimpinaat of alcohol kunnen zijn.

dat gezegd hebbende, moet worden opgemerkt dat het ingrijpt op het brandstofcircuit: in het rapport staat: "De heer Moreau ontkoppelt de dieseltoevoer om hem weer op het filter aan te sluiten", vóór de tweede test

er ontbreekt een kleine technische inspectie van het voertuig om mij 100% te overtuigen
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/09/07, 21:49

De veelgestelde vragen zijn best interessant: http://www.utopiatech.fr/faq.html
Maar er zijn nog steeds een aantal onbetrouwbare dingen...

Aan de andere kant wekt een artikel in een review van auto-experts vertrouwen: http://www.utopiatech.fr/downloads/CM35_pages%20TK.pdf

ANEA, de National Alliance of Automobile Experts, is het resultaat van de fusie van de twee vorige vakbondsstructuren: de CSNEAF en de CSNEAMI die het op 9 december 2006 tot de doopvont bracht.


Daarentegen past 3000 km voor 1 liter water niet in het gerechtsdeurwaardersrapport...

ps: Ik zag net dat we niet in het onderwerp UTOPIA van Moreau zaten maar UTOPIA 2 van Leclerc... : Cheesy:
Dernière édition par Christophe de 11 / 09 / 07, 22: 17, 2 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 226-gasten