Biologisch afbreekbare zakken composteerbaar of niet?

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: biologisch afbreekbare zakken composteerbaar of niet?




par Moindreffor » 03/08/18, 15:25

Ahmed schreef:We drinken vooral om het volume te verminderen en kunnen daarom junkfood blijven dumpen ...

het beste verspilling is dat wat niet wordt geproduceerd, onze wetgevers zouden zichzelf voorop moeten zetten voor de volgende wetten
Ik probeer het thuis te doen, maar niet altijd gemakkelijk
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: biologisch afbreekbare zakken composteerbaar of niet?




par Janic » 04/08/18, 12:53

Janic schreef:
Verwar de overgangstoestand en de permanente toestand niet!
Tests hebben aangetoond dat dit slechts bij enkele individuen in biologische onbalans tot uiting komt.

Dat is alles! De sekte Waco, de zonnetempel, Daesh, al deze band van gelukkige luron ontbrak eigenlijk spoorelementen, verdomme maar natuurlijk! : Lol:
Dat is niet wat ik schreef en beantwoordde. Dit betreft het eerste deel over " Je hoort vaak bij verschillende incidenten van verschrikkelijke gevallen van vaders die vrouwen en kinderen doden voordat ze zichzelf doden. Deze leidende dwazen hebben meestal geen andere verklaring dan het als een psychologisch probleem te zien, de gebruikelijke toevlucht voor onwetendheid. Niets te maken met uw Waco en anderen die zich bewust zijn van hun acties en deze aannemen.
Maar dit is niet jouw kopje thee, homeopathie (en andere onofficiële geneesmiddelen) legt verbanden tussen gedrag en algemene toestand verstoord door gebrek of verschillende excessen, waaronder de voedselmodus uiteraard.
U moet een woordvoerder van de overheid zijn, er is ongetwijfeld een verband tussen werkloosheid en vitaminegebrek

Stomker, je sterft! : Cry:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: biologisch afbreekbare zakken composteerbaar of niet?




par Janic » 04/08/18, 12:55

erreur
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: biologisch afbreekbare zakken composteerbaar of niet?




par Ahmed » 04/08/18, 15:13

Moindreffor, Je schrijft:
Het beste verspilling is dat wat niet wordt geproduceerd, onze wetgevers moeten deze mantra in gedachten houden voor de volgende wetten.

Helaas druist alles in tegen de economie en groei. Van onze wetgevers mag daarom niets worden verwacht, op enkele dummy's na.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: biologisch afbreekbare zakken composteerbaar of niet?




par Moindreffor » 04/08/18, 21:57

Ahmed schreef:Moindreffor, Je schrijft:
Het beste verspilling is dat wat niet wordt geproduceerd, onze wetgevers moeten deze mantra in gedachten houden voor de volgende wetten.

Helaas druist alles in tegen de economie en groei. Van onze wetgevers mag daarom niets worden verwacht, op enkele dummy's na.

niets te verwachten dat ik het al lang weet, maar zonder de moeilijke wet te doorlopen om de lijnen te verplaatsen, is het de wet die de zakken met grote oppervlakken deed verdwijnen, was het zo moeilijk?
bijvoorbeeld, waarom plastic in een tissuedoos doen, waarom plastic in een rijstverpakking doen wanneer het voldoende is om een ​​glas rijst per persoon in de handleiding te vermelden in plaats van 50 g, we niet schelen om de rijst in de doos te zien, waarom karton rond de yoghurt en meer rond de dessertcrèmes
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: biologisch afbreekbare zakken composteerbaar of niet?




par Ahmed » 04/08/18, 22:18

Natuurlijk kan de wet de aanpassingsvariabelen beïnvloeden, dat wil zeggen niet alleen wat niets fundamenteels in twijfel trekt, maar integendeel, laat ons toe om door te gaan met de essentie. Elektrische voertuigen in de stad blijven deze verkwistende manier van reizen verzadigen zonder luchtvervuiling, waardoor het ondraaglijk zou worden en de nadelen met zich meebrengen waar ze niet tussenbeide komen, omdat het ver genoeg niet zichtbaar is ... Zelfs de Chinezen hebben aan dit criterium enkele concessies moeten doen, terwijl het in het begin een van hun concurrentievoordelen was.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
chafoin zijn
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1202
Inschrijving: 20/05/18, 23:11
Plaats: Gironde
x 97

Re: biologisch afbreekbare zakken composteerbaar of niet?




par chafoin zijn » 04/08/18, 22:57

Wat deden de Chinezen?
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: biologisch afbreekbare zakken composteerbaar of niet?




par Ahmed » 04/08/18, 23:20

Zij (de autoriteiten *) namen vrij drastische maatregelen om de vervuiling in steden te verminderen, omdat het een niveau bereikte dat de bevolking niet langer zonder protest kon verdragen en dat duidelijke gevolgen had voor de volksgezondheid. De zeer krachtige gecentraliseerde macht kan zichzelf echter niet volledig bevrijden van de publieke opinie.
Het algemene idee is, zoals elders, "minder vervuilen om langer te vervuilen". : Wink:

* En het is geen loos woord dat deze titel in dit land heeft!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
chafoin zijn
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1202
Inschrijving: 20/05/18, 23:11
Plaats: Gironde
x 97

Re: biologisch afbreekbare zakken composteerbaar of niet?




par chafoin zijn » 04/08/18, 23:42

Ja, en nu heb ik geleerd dat zij ook een deel van hun productie uitbesteden en uitbesteden aan Afrika. Bijvoorbeeld in Ethiopië waar de arbeidskosten lager zijn met de bijbehorende arbeidsomstandigheden!
0 x
Arthurbg
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 31/07/18, 10:29
x 12

Re: biologisch afbreekbare zakken composteerbaar of niet?




par Arthurbg » 04/08/18, 23:46

De overgrote meerderheid heeft GEEN herbruikbare plastic zakken nodig of niet!
Je koopt in supermarkten, er zijn een overvloed aan kartonnen dozen die het lukken, anders kun je heel gemakkelijk tassen met stof maken!
Als lokale winkels, moeten we ALLE plastic uitsluiten, vooral als we BIOLOGISCH, stoffen tas of zo kleine dingen willen zijn, als apotheker, geen biologisch afbreekbare tas nodig of niet!
En geen papieren zakken nodig, het bos verdwijnt snel genoeg!
1 x

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 394-gasten