Dieselmotor pantone 2600cv

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
ETOKS22
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 15/10/16, 16:07

Dieselmotor pantone 2600cv




par ETOKS22 » 15/10/16, 16:27

Hallo daar; Ik ben een ingenieursstudent aan de Faculteit Industriële Ingenieurswetenschappen van de Universiteit van Douala, mechanische optie, mijn afstudeerthema betreft de verrijking van waterstofbrandstof op een dieselmotor van 2600 pk van algemene motoren; Ik was aanvankelijk geïnteresseerd in een gasvormige waterstofhybride motor, geproduceerd door elektrolyse van water, die we met perslucht zullen toevoegen aan de inlaat van de verbrandingskamer (ter hoogte van de inlaat). dit proces is al gedaan en de informatie is verborgen, dus ik stuit op de problemen van rekenkracht en efficiëntie. toen raakte ik geïnteresseerd in de pantonemotor met de uitdaging om deze te laten werken voor een vermogen van 2600pk. Al mijn onderzoek heeft hiertoe geleid forum, dus ik zou, indien mogelijk, willen:
- de links hebben van de sites die meer informatie over mijn probleem kunnen geven
- heb uw kritiek en suggesties over de twee procedures
- zorgen voor de haalbaarheid van mijn ideeën
- mijn mail etokeaurelie@gmail.com
Dankjewel; Ik reken op je.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: pantone dieselmotor 2600pk




par eclectron » 15/10/16, 19:06

Hallo,

Persoonlijk kan ik u niet de informatie geven waar u om vraagt, maar u kunt hier informatie proberen te krijgen:
http://generation-hydrogene.forumpro.fr/forum
http://www.magnetosynergie.com/forum/
http://quanthomme.free.fr/

A+
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: pantone dieselmotor 2600pk




par Christophe » 15/10/16, 23:05

Doping met pantonewater creëert geen H2... tenminste niet voor verbranding!

Hierover is uitvoerig gediscussieerd over ingebouwde H2-generatoren van het type "HHO". forums, hier bijvoorbeeld:
verbruiken minder-car / kit hho-motor-verrijkt water-al-t5910.html
biobrandstoffen/hho-it-works-or-it-is-a-scam-t13792.html
verbruiken minder-car / kit hho-trip-ervaring-t9054.html

Doe een zoekopdracht search.php (in plaats van op andere, minder...hmm..serieuze sites te kijken?)
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: pantone dieselmotor 2600pk




par eclectron » 16/10/16, 08:47

Christophe schreef:Doe een zoekopdracht search.php (in plaats van op andere, minder...hmm..serieuze sites te kijken?)

Mijn antwoord had in ieder geval de verdienste om de regels hierheen te verplaatsen! : Lol:
A+
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: pantone dieselmotor 2600pk




par Christophe » 16/10/16, 12:17

De lijnen verplaatsen? ik begrijp het : Mrgreen:
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: pantone dieselmotor 2600pk




par eclectron » 16/10/16, 16:31

Christophe schreef:De lijnen verplaatsen? ik begrijp het : Mrgreen:


beweging de mensen van forum hier
de lijnen die zijn geschreven.
Ik geef toe, het is een beetje capilotracted! : Lol:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: pantone dieselmotor 2600pk




par Christophe » 16/10/16, 16:55

Capilotractie? ik begrijp het : Mrgreen:

Ah als ik het begreep! : Cheesy: : Cheesy:
0 x
nrj974
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 18/10/16, 18:37

Re: pantone dieselmotor 2600pk




par nrj974 » 18/10/16, 19:03

Goedenavond Aurélie en gefeliciteerd met je mooie onderzoeksprogramma.

Ik ben zelf een ingenieur en het blijkt dat ik de directe verbranding van een HHO / omgevingsluchtmengsel op verschillende soorten motoren heb bestudeerd, zowel benzine als diesel. Zoals u opmerkt, zijn er veel tests in deze richting uitgevoerd, met name met gasvormig H2 met variabele mengsels. Ik begreep dat je programma bestond uit het toevoegen van een kleine hoeveelheid h2.

Wat in het algemeen moet worden onthouden, is dat koolwaterstoffen (aardolie) een mengsel zijn van h2 (hydro) en koolstofverbindingen (carbiden). De chemische reactie vindt plaats tijdens de verbranding van een bijna stoïchiometrisch mengsel met de zuurstof in de lucht, en de carbiden vormen de bekende verontreinigende stoffen die we maar al te goed kennen.

In werkelijkheid kan elk type door fossiele brandstof aangedreven motor prima werken met een directe HHO-mix en een goede mix met omgevingslucht. Er moeten bepaalde voorzorgsmaatregelen worden genomen om rekening te houden met de eigenschappen die inherent zijn aan directe HH/O-chemische reacties, zoals de verbrandingssnelheid, de vlamtemperatuur, de "droge" aard van het gas, enz...

De mechanische parameters van de motor worden optimaal aangepast om rekening te houden met deze specifieke kenmerken via de injectie-/klepbeheercomputer. Het is dus heel goed mogelijk om een ​​standaard dieselmotor volgens dit principe te laten werken. De enige bijzonderheid is dat de h2 moet worden ingespoten in verhouding tot de motorkarakteristieken en idealiter de verbrandingskamer in fasen of geleidelijk moet vullen om een ​​te snel vlamfront of zelfontbranding te voorkomen.

Zo heeft u de mogelijkheid om gewoon water te gebruiken dat is omgezet in HHO om uw motor te laten draaien. Het enige dat overblijft is het vinden van een geschikte ENR-bron en uw "fossiele" motor wordt 100% schoon! Geloof me, het is bijzonder prettig om een ​​motor 100% te laten draaien met (gezuiverd) kraanwater, en alleen (herwinbare) waterdamp uit de uitlaat te laten komen.

Van mijn kant proberen we een samenwerking aan te gaan met een grote lokale busmaatschappij om dit soort "zon + water" -proces te installeren door middel van een soort HHO "adapterkit".

Veel succes met je experimenten.
Oprecht
Sam
0 x
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: pantone dieselmotor 2600pk




par dede2002 » 19/10/16, 14:34

Hallo,

2600 pk, maar dat is enorm! is het een bootmotor?

Er is een misverstand op het niveau van de titel: een "pantone" -systeem is waterdoping, geen waterstofinjectie.

Het is nog niet bekend of er tijdens bedrijf waterstofvorming (dissociatie van water) plaatsvindt.

Onderaan de pagina staan ​​verschillende onderwerpen forum, met leden (o.a Flytox) die veel praktische experimenten hebben gedaan.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: pantone dieselmotor 2600pk




par Flytox » 19/10/16, 23:19

dede2002 schreef:2600 pk, maar dat is enorm! is het een bootmotor?

+1; Een korte beschrijving en of foto's zou niet te veel zijn. : Mrgreen:

Er is een misverstand op het niveau van de titel: een "pantone" -systeem is waterdoping, geen waterstofinjectie.

Het is nog niet bekend of er tijdens bedrijf waterstofvorming (dissociatie van water) plaatsvindt.

Het is inderdaad niet echt beslist, maar AMHA is 2 verschillende dingen.(Pantone brengt slechts weinig energie / waterstof, aan de andere kant kan het een "katalysator" -effect hebben dat zuurstof geeft voordat het wordt hervat, waardoor water wordt hervormd (aan het einde van verbranding?).
Bij de chemische verbrandingsreactie, voorbij ongeveer 900°C, begint dissociatie, maar vanaf welke temperatuur en in hoe lang (milliseconden) wordt het aandeel gebroken watermoleculen belangrijk om de opbrengst effectief te verbeteren???
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 117-gasten