Dieselmotor pantone 2600cv

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
ETOKS22
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 15/10/16, 16:07

Dieselmotor pantone 2600cv




par ETOKS22 » 15/10/16, 16:27

Hallo daar; Ik ben een ingenieursstudent aan de Faculteit Industriële Ingenieurswetenschappen van de Universiteit van Douala, mechanische optie, mijn afstudeerthema betreft de verrijking van waterstofbrandstof op een dieselmotor van 2600 pk van algemene motoren; Ik was aanvankelijk geïnteresseerd in een gasvormige waterstofhybride motor, geproduceerd door elektrolyse van water, die we met perslucht zullen toevoegen aan de inlaat van de verbrandingskamer (ter hoogte van de inlaat). dit proces is al gedaan en de informatie is verborgen, dus ik stuit op de problemen van rekenkracht en efficiëntie. toen raakte ik geïnteresseerd in de pantonemotor met de uitdaging om deze te laten werken voor een vermogen van 2600pk. Al mijn onderzoek heeft hiertoe geleid forum, dus ik zou, indien mogelijk, willen:
- de links hebben van de sites die meer informatie over mijn probleem kunnen geven
- heb uw kritiek en suggesties over de twee procedures
- zorgen voor de haalbaarheid van mijn ideeën
- mijn mail etokeaurelie@gmail.com
Dankjewel; Ik reken op je.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: pantone dieselmotor 2600pk




par eclectron » 15/10/16, 19:06

Hallo,

Persoonlijk kan ik u niet de informatie geven waar u om vraagt, maar u kunt hier informatie proberen te krijgen:
http://generation-hydrogene.forumpro.fr/forum
http://www.magnetosynergie.com/forum/
http://quanthomme.free.fr/

A+
0 x
het maakt niet uit.