Voorwerpen te verzinnen!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Items worden uitgevonden!




par Oli 80 » 15/06/20, 19:00

Hallo allemaal,
hier is een manier om overal water onder druk te hebben : Mrgreen:


een beetje humor heeft nooit iemand vermoord 8)
1 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Items worden uitgevonden!




par Grelinette » 17/06/20, 14:51

Oli 80 schreef:Hallo allemaal,
hier is een manier om overal water onder druk te hebben : Mrgreen:


een beetje humor heeft nooit iemand vermoord 8)

De kleine pis die eruit komt, is leuk : Mrgreen: maar het is nog steeds een interessant idee om te verkennen.

Aan de andere kant is er interesse om een ​​redelijk stevige bak te hebben, en niet te veel druk uit te oefenen om hem niet te laten ontploffen, zeker als je het systeem onder overdruk gebruikt om brandnetelmest op je planten te zetten !!!! :P

Ik had hetzelfde idee, maar met een gasfles om een ​​soort verfpistool te maken ... maar ik heb het idee nog niet getest!

In hetzelfde idee zou ik van deze gelegenheid gebruik willen maken om u te vertellen dat ik een kleine autowielpomp heb teruggevonden om in de sigarettenaansteker te steken, ik heb het gedemonteerd en ik heb alleen de kleine zuiger en de slang bewaard opblazen. Eenmaal op een accuboormachine of schroevendraaier gezet, is het een tip-top inflator om snel alle soorten wielen op te blazen (auto, trailer, fiets, kruiwagen, enz.). Ik ga een foto voor je plakken ...
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Items worden uitgevonden!




par Adrien (voormalig nico239) » 17/06/20, 15:27

Grelinette schreef:In hetzelfde idee zou ik van deze gelegenheid gebruik willen maken om u te vertellen dat ik een kleine autowielpomp heb teruggevonden om in de sigarettenaansteker te steken, ik heb het gedemonteerd en ik heb alleen de kleine zuiger en de slang bewaard opblazen. Eenmaal op een accuboormachine of schroevendraaier gezet, is het een tip-top inflator om snel alle soorten wielen op te blazen (auto, trailer, fiets, kruiwagen, enz.). Ik ga een foto voor je plakken ...


Hier ziet het er eigenlijk leuk uit
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Items worden uitgevonden!




par Oli 80 » 17/06/20, 17:24

Hallo allemaal,

hier is nog een video van dezelfde auteur die het blikje heeft gemaakt dat ik meer heb geplaatst, het is een inflator voor het minder originele
Dat heb ik je laten zien

en voor Grelinette is hier een video van een inflator op een boormachine
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Items worden uitgevonden!




par Grelinette » 17/06/20, 18:08

Adrien (ex-nico239) schreef:
Grelinette schreef:In hetzelfde idee zou ik van deze gelegenheid gebruik willen maken om u te vertellen dat ik een kleine autowielpomp heb teruggevonden om in de sigarettenaansteker te steken, ik heb het gedemonteerd en ik heb alleen de kleine zuiger en de slang bewaard opblazen. Eenmaal op een accuboormachine of schroevendraaier gezet, is het een tip-top inflator om snel alle soorten wielen op te blazen (auto, trailer, fiets, kruiwagen, enz.). Ik ga een foto voor je plakken ...

Hier ziet het er eigenlijk leuk uit

Hier is het principe: het is voldoende om een ​​elektrische inflator te nemen, zelfs HS, omdat over het algemeen de motor uitbrandt, deze ontmantelt en het mondstuk op een elektrische boor bevestigt om een ​​snelle inflator te hebben!
Merk op dat we op de foto zien dat de kleine zuiger niet dezelfde maat heeft afhankelijk van de inflator: sommige zijn groter dan andere en blazen daarom sneller op.
Inflator.jpg
Inflator.jpg (86.36 KiB) 2772 keer bekeken
1 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Items worden uitgevonden!




par Oli 80 » 17/06/20, 21:12

Hallo allemaal, hier zijn we eigenlijk, we geloven dat deze inflators niet veel waard zijn, terwijl het in werkelijkheid voldoende is om een ​​krachtigere motor (boormachine of schroevendraaier) te plaatsen en hop, we hebben een geweldige inflator, zelfs voor autobanden, dat is het vaak met niet veel dat we tot verbazingwekkende resultaten komen, is het op veel gebieden geldig

Bonne soirée
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Items worden uitgevonden!




par Adrien (voormalig nico239) » 17/06/20, 22:04

Grelinette schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
Grelinette schreef:In hetzelfde idee zou ik van deze gelegenheid gebruik willen maken om u te vertellen dat ik een kleine autowielpomp heb teruggevonden om in de sigarettenaansteker te steken, ik heb het gedemonteerd en ik heb alleen de kleine zuiger en de slang bewaard opblazen. Eenmaal op een accuboormachine of schroevendraaier gezet, is het een tip-top inflator om snel alle soorten wielen op te blazen (auto, trailer, fiets, kruiwagen, enz.). Ik ga een foto voor je plakken ...

Hier ziet het er eigenlijk leuk uit

Hier is het principe: het is voldoende om een ​​elektrische inflator te nemen, zelfs HS, omdat over het algemeen de motor uitbrandt, deze ontmantelt en het mondstuk op een elektrische boor bevestigt om een ​​snelle inflator te hebben!
Merk op dat we op de foto zien dat de kleine zuiger niet dezelfde maat heeft afhankelijk van de inflator: sommige zijn groter dan andere en blazen daarom sneller op.
Inflator.jpg


Ingenieus inderdaad... :!: :!: :!:
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: Items worden uitgevonden!




par Oli 80 » 18/06/20, 23:04

Bonsoir à tous,

hier is een versie met een iets grotere 12v-pomp die je misschien kent


behalve hier ontbreekt de manometer

goedenacht
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Items worden uitgevonden!




par GuyGadebois » 19/06/20, 14:28

Oli 80 schreef:Bonsoir à tous,
hier is een versie met een iets grotere 12v-pomp die je misschien kent

Ah ja, deze ken ik goed: 5 minuten gebruiken en hij is geroosterd!

Deze mest (Chinees, onder verschillende merken op de markt gebracht) ook:
Beeld
Ik heb mijn diafragma-boosterballon (die ik net had geïnstalleerd) een keer opgeblazen, ik moest het met de hand afmaken, het ding bakte ook in 5 minuten en vloog bijna in brand. Uiteraard terugbetaald.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359

Re: Items worden uitgevonden!




par Forhorse » 19/06/20, 14:42

Tegelijkertijd is dit soort mest voor eenmalig gebruik ...
Op sommige landbouwmachines zijn er ook kleine 12 V-compressoren die ontworpen zijn om gedurende lange perioden te werken ... maar u wilt er niet voor hoeven te betalen!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 283-gasten