Ban oude auto's (av. 1997) en 2 wielen (av. 1999) in Parijs

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Verbod op oude auto's (vóór 1997) en 2 wielen (vóór 1999) in Parijs




par Obamot » 01/06/16, 07:59

Christophe schreef:Ze zijn gebouwd in deze fabrieken, maar ik betwijfel of het de aangekondigde productiecapaciteit heeft... Ik heb geen kritiek op de wil om 80% van de RATP door te geven aan elektriciteit,

Ik bekritiseer de utopische cijfers die door journalisten worden aangekondigd en doorgegeven
van wie de overgrote meerderheid geen capaciteit meer heeft voor persoonlijke analyse
en daarom alleen persberichten doorgeven

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Verbod op oude auto's (vóór 1997) en 2 wielen (vóór 1999) in Parijs




par Did67 » 01/06/16, 10:00

Christophe schreef:
Het is tenslotte waar dat in intramuraal Parijs,



Het is "intramuros": de stad Parijs heeft geen jurisdictie over de gemeenten buiten de ringweg, die hun eigen gemeenteraad hebben en onafhankelijke gemeenten zijn...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 198-gasten