Meldingen instellen per e-mail of op de forum

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Hoe gebruik je meldingen?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Meldingen instellen per e-mail of op de forum




par Christophe » 03/03/16, 15:02

phpBB 3.1 heeft een geweldig meldingssysteem: leef op de forum (wanneer verbonden via de kleine bel rechts bovenaan het menu) en / of per e-mail. Het is uiteraard van geval tot geval te configureren.

U kunt bijvoorbeeld worden gewaarschuwd als iemand u heeft geciteerd in een onderwerp, zelfs een oud bericht dat dateert van voor de migratie naar dit nieuwe bericht forum. Dus erg interessant om interessante discussies opnieuw op te starten!

Qua instellingen gebeurt dit hier: uw profiel, voorkeuren van forum, wijzig meldingsmethoden.

Ik adviseer u de volgende instellingen (geschiedenis moet toch niet worden gebombardeerd met e-mails ...):


Nadat je alles kunt controleren als je wilt ... Dat is het geval per geval!

Er is ook een bewaring van de geschiedenis van uw meldingen hier: overzicht, beheer meldingen.

notifications_historique.png
notifications_historic.png (44.85 Kio) 19481-tijden bekeken


De geschiedenis van notificaties (views) wordt 6 maanden bewaard ... wat veel tijd overlaat voor leden om "om te draaien" en door een eerdere notificatie te snuffelen.

Als je opmerkingen hebt, zijn ze welkom.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 03/03/16, 15:24

Ah als je regelmatig op de forum: je kunt natuurlijk alle meldingen per e-mail uitvinken ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 13/10/18, 16:29

Het e-mailmeldingssysteem van de forum is verbeterd! Ze hebben nu actieve links (uh we zijn in 2018 en zeggen wat, ja ik weet dat het niet te vroeg is), dus het is veel handiger en gebruiksvriendelijker

Ik adviseer je abonneren op onderwerpen die u interesseren dus je mist niets en activeert abonnementsmeldingen per e-mail (het is volledig te deactiveren: te gebruiken zolang het onderwerp je interesseert).

Ik adviseer ook omactiveer e-mailmeldingen voor "Quotes" en "PM", zie voor "Bericht leuk gevonden".

U kunt hier uw meldingen instellen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 13/10/18, 16:42

Voor abonnementen gebeurt dit op elk onderwerp als volgt:

Aanmelden:
abo.jpg
abo.jpg (93.32 Kio) 17805-tijden bekeken


afmelden:
desabo.jpg
desabo.jpg (68.44 KIO) 17805-tijden bekeken


2-methode om je af te melden: beheer uw abonnement in uw profiel

3-methode om je af te melden: klik op de e-mailkennisgevinglink (als e-mailmelding)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 14/10/18, 11:00

U kunt meldingen automatiseren zonder dat u zich hoeft aan te melden (een automatisch abonnement) nadat u aan een onderwerp hebt deelgenomen door JA in te schakelen "Ontvang een standaardmelding bij het plaatsen van een nieuw antwoord" op cette page
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 14/10/18, 11:02

ps: het is duidelijk omkeerbaar ... (per geval)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Adrien (voormalig nico239) » 15/10/18, 21:36

Het onderwerp valt goed omdat ik een paar woorden over het onderwerp ging schrijven.

Ik weet niet precies wat er is veranderd, maar persoonlijk is het beter.

Heel eenvoudig omdat in de vorige versie de links niet klikbaar waren NI met mijn e-mailsoftware onder Windows NI met mijn e-mailsoftware onder Android.

Terwijl nu de koppelingen klikbaar zijn, is dit aanzienlijk handiger Beeld

Er was alleen Android dat ik veel tests had gedaan met de vorige versie en veel software "afstammelingen" van K2 hadden hetzelfde probleem als het weergeven van niet-klikbare koppelingen.

Voor info Windows Foxmail-softwareversie 7.0.93 (en vooral niet de nieuwste versies)
And Android: Inomail (oude versie ... en vooral niet de laatste)

Samengevat tip top deze evolutie.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 15/10/18, 22:48

Bin je weet het niet precies, maar je antwoordde alleen :) Dat is het, ik zorgde ervoor dat alle e-mails verzonden door de forum zijn "klikbaar" ... beter laat dan nooit hè! (op computer kunnen we langskomen op smartphone of tablet is een niet-klikbare link nutteloos ... of je moet erg gemotiveerd zijn om te kopiëren / plakken)

Hoe dan ook blij dat je het leuk vindt!

Ik ben ook bezig met het automatisch verzenden van samenvattingen van de activiteit van de forums... momenteel ben ik nog aan het testen en configureren ...

Degenen die willen testen kunnen naar hun profiel gaan, tabblad "Samenvattingen" ... het is nog steeds grotendeels in het Engels ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Adrien (voormalig nico239) » 15/10/18, 22:58

Christophe schreef:Bin je weet het niet precies, maar je antwoordde alleen :) Dat is het, ik zorgde ervoor dat alle e-mails verzonden door de forum zijn "klikbaar" ... beter laat dan nooit hè!

Hoe dan ook blij dat je het leuk vindt!

Ik ben ook bezig met het automatisch verzenden van samenvattingen van de activiteit van de forums... momenteel ben ik nog aan het testen en configureren ...

Degenen die willen testen kunnen naar hun profiel gaan, tabblad "Samenvattingen" ... het is nog steeds grotendeels in het Engels ...


Ah, geweldig voor deze evolutie ...

Ik heb me aangemeld voor de samenvatting van de activiteit.

ik werk met Forumeindelijk actief als manager van a forum.
Het is een beetje zoals tuinieren: hoe minder ik het doe en hoe beter ik ga : Mrgreen:
Destijds wilde ik niet hosten en in het bijzonder het beheer van de database dat uit mijn computervaardigheden. :schok:

Anders, zolang je daar bent, is er geen RSS-feed forum?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79002
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10934

Re: phpBB 3.1: instellen van meldingen per e-mail of op de forum




par Christophe » 15/10/18, 23:25

Ah ja, het is soms pijnlijk, maar je moet gaan als je nieuwe functies wilt plaatsen ... en de beveiliging wilt beheren ... en het comfort van gebruikers.

U kunt me helpen de configuratie van samenvattingen te optimaliseren ... als u dat wilt?

Voorlopig vind ik het niet leuk, de mails zijn te gecompliceerd en te zwaar.

Ik heb de RSS-feed uitgeschakeld omdat deze niet te veel wordt gebruikt ... heb ik ongelijk?
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten