Over likes / stemmen voor een bericht van forums

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Over vind-ik-leuks / stemmen voor een bericht van forums




par chatelot16 » 11/02/16, 00:15

praktisch geval waarin het niet-anonieme type nuttig zou zijn: een lid laat een enigszins verrassende berekeningsmethode zien: is het waar? ... er zijn 10 likes: is dit een geldige bevestiging? als deze likes afkomstig zijn van polemisten, bevestigt dit niets... als we de lijst kunnen zien met leden die likes hebben gegeven en dat we competente leden op het gebied van de vraag herkennen, wordt er een bevestiging gemaakt

maar het is slechts een droom over wat een forum kan of mag doen... geen onmiddellijk verzoek

Dat vind ik het nieuwe forum is al zoveel beter dan de oude! er valt niet veel te vragen ... en we hebben gezien dat de kleine details in het genre van de knop een ander onderwerp creëren dat sneller tot rust komt dan nodig is om te zeggen!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Over vind-ik-leuks / stemmen voor een bericht van forums




par Christophe » 11/02/16, 00:22

Dank je wel!

Ik begrijp je idee nog steeds niet helemaal: waarom heb je het over anoniem stemmen?
Omdat dit momenteel niet het geval is...

Leg je idee iets beter uit (met stappen bijvoorbeeld?)

Wilt u eigenlijk dat de lijst met leden die 'vind ik leuk' hebben gestemd op een bericht bijvoorbeeld direct onder het betreffende bericht wordt weergegeven?

Zeer goed voor de kleintjes forums maar op de groten zal het onleesbaar worden (we zouden meer bijnamen zien die leuk vinden dan inhoud, tenzij de weergave beperkt is tot X bijnamen)

We kunnen de suggestie doen aan de ontwikkelaar van deze extensie.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 248-gasten