Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16116
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5239

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...




par Remundo » 08/06/16, 21:02

Ik heb zojuist een bericht geplaatst over het CATHI-onderwerp en het verschijnt niet in recente berichten,

zie je het?
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16116
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5239

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...




par Remundo » 08/06/16, 21:05

0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...




par Christophe » 08/06/16, 21:12

Remundo schreef:Ik heb zojuist een bericht geplaatst over het CATHI-onderwerp en het verschijnt niet in recente berichten,

zie je het?


Ja, we kunnen het zien...dat je het niet ziet, dat is normaal, aangezien je gedurende ongeveer 10 dagen alleen de ONGELEZEN onderwerpen in deze lijst ziet als je verbonden bent...en een onderwerp waar je vandaan komt om te posten , je moet het gelezen hebben...

Als u een bericht wilt vinden dat u zojuist hebt geplaatst, gebruikt u de link 'Mijn berichten' bovenaan de pagina forum...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16116
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5239

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...




par Remundo » 08/06/16, 21:15

Ah sorry, ik ben een buizerd, ik ben gerustgesteld dat je dat ziet :P
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...




par Christophe » 08/06/16, 21:17

Zie je Obamot, Remundo, hij wordt tenminste niet boos...integendeel, hij verontschuldigt zich!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...




par Did67 » 08/06/16, 22:30

We zijn een paar kiekendieven geweest. Maar eigenlijk raakten we er min of meer snel aan gewend.

Het hangt waarschijnlijk ook af van hoe belangrijk het voor je is om jezelf te zien? En gezien worden? Misschien ?
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...




par Obamot » 08/06/16, 23:18

Het gaat mij te boven... Iedereen klaagt en we hebben nog steeds niet deze continuïteitslijst waar iedereen op wacht!

Maar verdomme, ook ik kan heel veel onderzoek doen om te vinden waar iedereen naar op zoek is, als we het gewoon voor onze ogen kunnen hebben, onmiddellijk zonder door een onontwarbaar labyrint te hoeven gaan dat in onze ogen prikt!

Als je gelooft dat mensen, in de snelheid waarmee het web zich ontwikkelt, zonder decaan nog steeds de tijd hebben om te buigen voor sluwheid, dan kan ik je vertellen dat het niet ver hoeft te wachten op een ineenstorting van het internetverkeer (wat bovendien ook nog eens het geval is). , we kunnen niet eens meer meten/consulteren sinds de informatie is verwijderd)

het heeft absoluut niets te maken met boos worden of niet, het is de baaaaaaaaze van de "com" -jongens!

Want voor één man die de opmerking maakt, zijn er honderd of zelfs duizend per week, die niets zeggen en met één enkele klik ergens anders heen gaan en nooit meer terugkomen...

PS: de "onzichtbare" modus werkt bij mij niet meer (maar dat maakt niet uit, ik gebruik hem niet meer)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...




par Christophe » 08/06/16, 23:31

Baaaaase van de com die niet door 99% van de grote mensen wordt gebruikt forums van internet...we kunnen vergelijken als je wilt?

Je hebt de RSS-feed, gebruik deze als je niets wilt missen, het is niet ingewikkeld...

Anders hebben we niet dezelfde lezing: het is eigenlijk alleen jij die klaagt en niet een klein beetje, het wordt pijnlijk...

In termen van sluwheid was het een goede poging (alsof het ergens voor bedoeld was), maar jij bent degene die het beoefent, alsof je op zoek bent naar elk klein "bugje" van vliegen muggenziften om de forum zoals je vandaag deed...

Ten slotte, met betrekking tot de "zal ergens anders zoeken en nooit meer terugkomen..." is het zeker dat het lezen van iets van jullie kinderachtigheid tussen jou, Janic, Perdo en co... meer dan één persoon moet walgen!

Wil je dat wij een onderzoek doen naar wat de andere leden van je vinden? Kuiken?
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...




par Obamot » 09/06/16, 01:00

Vergis je niet, ik heb niets tegen econologie, integendeel, ook al is het soms echt klote : Lol:

Deze 99% waar heb je deze cijfers vandaan: bronnen?

De recensies een beetje herlezen zou beter zijn dan jezelf in je schulp opsluiten, grote kerel. Er zijn dingen die niet kunnen worden uitgevonden! Zoals het feit dat ik je tijdens de bètatests al in "OFF" had verteld (in "OFF" zelfs daarvoor, toen ik bijna 2 maanden vrijwillig voor isolatieverwarming had gewerkt), zo erg zelfs dat ik het behoorlijk ironisch vind dat je wil iets op mijn rug leggen, terwijl precies al mijn waarschuwingen vandaag worden bevestigd door de genoemde opmerkingen van de gebruikers.

Ik heb al geprobeerd uit te leggen waarom."het natuurlijke zoeken naar berichten verstoren" contraproductief was (en jij bent eerder de enige die het betwist zonder ook maar het minste argument te gebruiken met behulp van de gebruikelijke criteria van de marketingmix), het verstoren van het verkeer is schadelijk omdat het een toch al relatief zwak verkeer verdeelt (het is statistisch aantoonbaar! ) Als het doel is om de uitnodigingen te vergroten om clickers in de winkel aan te moedigen, zijn er elegantere en effectievere manieren... dan het toevoegen van beperkingen waar mensen ze niet willen: maar ik geloof dat het prediken in de woestijn is.

Het zou beter zijn om niet uit de weg te gaan, want uiteindelijk blijft het probleem bestaan, en als de bezoekersaantallen uiteindelijk dalen vanwege deze mechanische vragen over de ‘gebruikerservaring’, is het een WELBEKEND feit dat dit verliezen veroorzaakt (wat hen iedere keer weer uitlokt). keer dat we niet alles doen wat nodig is om ze niet te hebben, dan kun je je voorstellen dat als we ze provoceren... zelfs als het "onvrijwillig" is... huh). Ik rapporteer dat dat alles is. Als je voorbeelden wilt van sites waar wat ik zeg heel goed heeft gewerkt: dit zijn sites waar ik heb bijgedragen aan webontwerp of -inhoud, met berichten die gecertificeerd zijn om meer dan 200 keer bekeken te zijn (en daaraan gerelateerde deelname, ik heb het over geopende berichten en gevolgd door mij), dus ik heb geen scheldwoorden nodig : Wink: :)

Als je wilt, kunnen we altijd praten over de post van EgyptAir, die vanaf het begin onbedoeld werd getorpedeerd, maar die uiteindelijk begon, er was geen filosofisch debat daarin, maar je hebt hem daarna nog steeds op slot gezet rond tien pagina's - hoewel ik het meest serieuze deed werk mogelijk en zorgvuldig vermeden willekeurig in een samenzweringsthese terechtkomen door uitsluitend naar de feiten te verwijzen - op slot zonder enige reden (dus je zou er goed aan doen om het te heropenen) Dus nee, ik ben het niet die onbedoeld "de mijne torpedeert" forumMaar ik neem het je niet kwalijk, dit alles is lastig waar te nemen, ingewikkeld (en vergt veel opleiding en ervaring) je moet gewoon beter luisteren naar de professionals in de sector.

Jij bent de baas. Maar op het gebied van com is het beter om te zijn "bewust‘Anders is de rekening altijd hoog.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Migratie naar phpBB2 phpBB3.1. Verklaringen van de nieuwe functies ...




par Obamot » 08/07/16, 10:42

Het scoresysteem (karma) werkt niet. In termen van "com" is het de cata

Want een ratingsysteem mag geen instrument van mobbing worden.

Het is veranderd in een systeem van afrekeningen en weerspiegelt absoluut niet de realiteit van de reputatie en waarde van mensen in relatie tot de inhoud van hun publicaties.Dit geeft roekeloze macht aan degenen die terugkerende trollen of manipulators zijn. Tot het middelmatige.

Het is een instrument voor lafaards die buiten discussie zijn en op die manier een soort wraak nemen.
Degenen die regelmatig grote blunders begaan, maken van de gelegenheid gebruik om degenen te straffen wiens kritiek hen niet aanstaat.

Het is een lynchinstrument geworden vrijheid van meningsuiting in gevaar brengen in de forum.
Omdat we niet langer vrijelijk een mening kunnen uiten zonder het risico te nemen een pruim te nemen, wat onaanvaardbaar is, zelfs als het mij als doelwit niet kan schelen, :D (het is niet nodig omdat het geen goede methode is die aantrekkelijk is voor hoge menselijke opvattingen, maar eerder om de laagste instincten te benadrukken, helaas)

Zelfdiscipline werkte een tijdje min of meer, daar zijn we getuige van een onvermijdelijke en geprogrammeerde uitbarsting.

Is het niet dringend om er een einde aan te maken? Hoe kan deze maatregel niet zinken? forum al in zeer slechte staat door managementfouten uit het verleden (en bedankt voor het aanpakken hiervan zonder opnieuw een zondebok te zoeken).
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 197-gasten