Buzz voor econologic? Op zoek naar ideeën ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 20/01/16, 19:45

Flytox schreef:
Did67 schreef:
b) voor de "niet-doe-het-zelvers" is er het pad van zelfbouwverenigingen (zoals hierboven vermeld) en het pad van ambachtelijke productie en verkoop "aan een eerlijke prijs" (economisch haalbaar, maar zonder de vergulde balletjes); Ik heb iemand die me momenteel helpt om deze laatste mogelijkheid te definiëren.

Maar ik luister naar je!

Ik heb absoluut geen idee hoeveel mensen dit zou kunnen interesseren!


Eindelijk...zelfs netjes aangepakt, het moet pijn doen....Beeld


het bladgoud is heel licht ... het kan subtiel worden gedaan
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 21/01/16, 11:49

Het vergulden, met bladzilver, doe je toch met een penseel??
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: buzz econologic? Op zoek naar ideeën ...




par Oli 80 » 30/03/16, 19:30

Hallo, de laatste keer postte ik in het verkeerde onderwerp.
je praat over het aanbieden van een tuingereedschap genaamd "netvoor"
Ik zag een site waarmee je uitvindingen kunt analyseren en beschermen,
hier is het http://lafabriqueainnovations.com/

op deze site helpen we u zelfs bij het vinden van mogelijk gelijkaardige of zelfs oude patenten
om conflicten met hun auteurs te voorkomen, kunt u uw projecten presenteren in de vorm van schetsen

Met vriendelijke groet, goedenavond
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: buzz econologic? Op zoek naar ideeën ...




par Did67 » 31/03/16, 11:24

Merci.

Het stond ook op zijn plaats in het andere draadje.

Ik lees

Het ding is, ik ga in een "teruggetrokken tempo": veel te doen, voel me verstrooid en niet echt vooruit.

Zoveel dingen "opzij gezet", gedurende al die jaren dat de baan me KO achterliet; "Ik doe het zodra ik met pensioen ga!". Kijk uit voor de boemerang als deze bocht op je wacht!!!

Mijn "prototype" heeft nog steeds een paar kleine problemen: een gebroken mes (gehard roestvrij staal) van de eerste volledige tests 15 dagen geleden! Ik heb ideeën voor verbeteringen, maar het moet nog worden geïmplementeerd, geprobeerd, afgerond!!!

Heel erg bedankt in ieder geval.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

Re: buzz econologic? Op zoek naar ideeën ...




par Oli 80 » 13/08/17, 22:03

Goedenavond, we hebben het hier over tuinieren en verschillende methoden voor tuinieren, maar hier is een blog die ik heb gevonden https://www.qrz.com/db/F1RCX
de persoon heeft andere blogs op deze site, radioblog, tuinblog en pas de Calais-ontdekkingsblog en hier is zijn YouTube-kanaal https://www.youtube.com/user/f1rcx

we zouden deze man moeten uitnodigen op de forum, ik heb veel van zijn video's gezien, het is erg interessant, ik weet niet of het e-mailadres in de eerste link nog steeds geldig is om contact met hem op te nemen, misschien is hij al op de forum

hartelijk
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 227-gasten