Woorden, citaten of opmerkingen van kinderen, ze Best-of!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 30/12/15, 23:45

Mama kookt en wil eieren maken. Vertel eens Isabelle (4 jaar oud?)? Hoe vind jij eieren?
Isabelle: "Met heel mijn hart, mama!".
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/12/15, 23:47

Zoli mini-flytox!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 30/12/15, 23:53

Kleine Nicolas (4 jaar) duwt meedogenloos de schaar in de scheidingswand van het klaslokaal en probeert al het gips op te blazen.
De minnares die het opmerkt: 'Wat ben je aan het doen Nicolas???
Nicolas zonder zich om te draaien of te stoppen: "Stom!"
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 31/12/15, 00:11

Nee, hij probeerde een thermische analyse van de muur uit te voeren!

pffff :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 31/12/15, 09:25

Gisteravond.. Repatriëring van twee schipbreukelingen van de weg en hun baby van 4 maanden.... Het begint te regenen. bij de eerste slag van de ruitenwisser beginnen de bladen te grommen bij elke passage over de voorruit... Bij elk gegrom van de ruitenwisser dat wij volwassenen ondraaglijk vinden... De baby barst in lachen uit in zijn kinderwagen... En valt in slaap als de bezems stoppen met grommen als ze eenmaal goed doorweekt zijn...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 31/12/15, 10:39

Jacques (6-7 jaar) is een grote lekkerbek en komt regelmatig bij tante smeken om hem snoepjes te geven. De moeder van Jacques merkt de draaimolen op en geeft hem de les: "Weet je, mijn Jacquou, het is niet goed om tante om zulke snoepjes te vragen..."
De volgende dag komt het jongetje terug om zijn tante te zien, geeft haar een kus en zegt: "Ik ben hier!....".
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 01/01/16, 11:23

Mijn vrouw (geërgerd): ...tot Timboektoe toch?

Emmanuel (4 jaar): "Waar is de bouctou?"
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 01/01/16, 20:48

Vincent (5-6 jaar?) drinkt thee bij zijn grootmoeder. Hij heeft zichzelf volgestopt met pannenkoeken en zijn moeder komt hem ophalen om hem naar huis te brengen.
Neni, de bandiet weigert ronduit, hij wil daar bij oma logeren. Maar, o opperste verraad, oma zegt hem ook dat hij met mama naar huis moet.
Vincent, woedend, valt dan zijn grootmoeder aan: "Nou, je pannenkoeken waren niet eens lekker!".
De grootmoeder boog zich voorover en lachte: "Het is inderdaad moeilijk te geloven met al het stapeltje dat je hebt gegeten...".
Vincent: "Ja, nou... als je niet naar me keek, draaide ik me om en zei: 'Bah, bah, bah!'
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 03/01/16, 13:32

Lol kleine Vincent :) Dat is echt het soort Aurel!

Vieze kinderen...maar wij houden toch van ze!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 03/01/16, 17:24

Dat is echt het soort Aurel!
en de Aurel is gewaagd?!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 214-gasten