Verbetering van de isolatie deur houten garage

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272

Verbetering van de isolatie deur houten garage




par SixK » 23/12/15, 16:14

Een kleine tip om de isolatie van een houten garagedeur voor 30 Euro te verbeteren:
- Een staaf van 2,5 m met een rij borstelharen - ongeveer 25 euro
- Een doos roestvrijstalen schroeven - ongeveer 5 euro

Het doel is niet om een ​​perfect hermetische isolatie te maken, vooral omdat ik een put vol water in mijn garage heb, maar om de luchtbewegingen in de garage, die door een deur met het huis communiceert, te beperken.

De luchtdoorgang van 2/3 cm onder de deur is gevuld.
Het stokbrood wordt op de breedte van elke flap gesneden.
Alles schuift min of meer zoals voor het leggen van het stokbrood.

Beeld

SixK
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 23/12/15, 16:24

Knap!

Ik had tochtstrippen op de mijne geplaatst en ze hebben het vrij goed volgehouden sinds 2008: https://www.econologie.com/forums/ponts-ther ... t6613.html

Ik had er ook wat bovenop gelegd, maar het is een kantel-en-draai garagedeur dus minder wrijving dan de jouwe. De worsten zijn gewoon "geplateerd"...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 282 gasten