eetbare insecten vleesconsumptie VS

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Hasenbult
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 10/12/15, 16:57

eetbare insecten vleesconsumptie VS




par Hasenbult » 10/12/15, 17:08

Dag iedereen !

Ik studeer buitenlandse handel en als onderdeel van mijn studie werd mij gevraagd marktonderzoek uit te voeren over een onderwerp naar keuze. Dit laatste behandelt de consumptie van eetbare insecten als vleesvervanger.

Als het onderwerp u interesseert, nodig ik u uit om de vragenlijst in te vullen die u via onderstaande link kunt vinden. Dit laatste gebeurt uiteraard onder anonimiteit en er wordt niet om persoonlijke gegevens gevraagd.

http://fr.ze-questionnaire.com/repondre ... yVtssswDFF

Bovendien is het uiteraard welkom als u, gezien de vragenlijst, uw gedachten wilt uiten, informatie over het onderwerp wilt delen of zelfs uw opmerkingen wilt maken.

Wij danken u bij voorbaat voor uw aandacht,

Hasenbult.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 10/12/15, 17:36

In het biologische volkorenmeel dat ik af en toe een beetje bewaar, eet ik een paar meelwormen die erin verloren gaan, een bewijs dat het inderdaad biologische bloem is!!
0 x
Thiazolinones neuro giftig voor te voorkomen dat zij overal, waanzin, waarbij ten minste ppm, bacteriën en uw neuronen, die de ziekte van Alzheimer vermenigvuldigt !!
De bijen verdwijnen pesticide, Roundup, en worden ons langzaam doden. http://www.pollinis.org/petitions/petit ... noides.php
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 10/12/15, 17:37