eetbare insecten vleesconsumptie VS

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Hasenbult
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 10/12/15, 16:57

eetbare insecten vleesconsumptie VS




par Hasenbult » 10/12/15, 17:08

Dag iedereen !

Ik studeer buitenlandse handel en als onderdeel van mijn studie werd mij gevraagd marktonderzoek uit te voeren over een onderwerp naar keuze. Dit laatste behandelt de consumptie van eetbare insecten als vleesvervanger.

Als het onderwerp u interesseert, nodig ik u uit om de vragenlijst in te vullen die u via onderstaande link kunt vinden. Dit laatste gebeurt uiteraard onder anonimiteit en er wordt niet om persoonlijke gegevens gevraagd.

http://fr.ze-questionnaire.com/repondre ... yVtssswDFF

Bovendien is het uiteraard welkom als u, gezien de vragenlijst, uw gedachten wilt uiten, informatie over het onderwerp wilt delen of zelfs uw opmerkingen wilt maken.

Wij danken u bij voorbaat voor uw aandacht,

Hasenbult.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 10/12/15, 17:36

In het biologische volkorenmeel dat ik af en toe een beetje bewaar, eet ik een paar meelwormen die erin verloren gaan, een bewijs dat het inderdaad biologische bloem is!!
0 x
Thiazolinones neuro giftig voor te voorkomen dat zij overal, waanzin, waarbij ten minste ppm, bacteriën en uw neuronen, die de ziekte van Alzheimer vermenigvuldigt !!
De bijen verdwijnen pesticide, Roundup, en worden ons langzaam doden. http://www.pollinis.org/petitions/petit ... noides.php
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 10/12/15, 17:37

Om het resultaat in zo'n onderzoek geldig te laten zijn (standaarddeviatie, Gauss-curve), heb je 500 en 1000 retouren nodig.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 10/12/15, 18:17

Naar welke school ga je?

Ik vind het jammer dat we hier elke keer over moeten nadenken forum, een aanvraag voor een commercieel onderzoek, plaatst de auteur doorgaans slechts één bericht zonder gevolg te geven en communiceert vooral niet over de resultaten...althans gedeeltelijk.

Het is niet geven en nemen... Kortom, het is een heel egoïstische benadering... maar het is tenslotte 'business'... en dat is wat je wordt geleerd op de 'commerciële scholen'...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 92-gasten