Nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Obamot » 04/05/16, 11:57

Je zou het niet hebben over de knop "Rapporteren" en het verwijderen van [x] berichten.
Zo ja, is dat verwarrend?

Ga voor de 3 niveaus, het is al goed.
Laat het in het rood staan, dat staat mij ook.

Esthetische vraag...:
Vergelijk in blauw.
Dernière édition par Obamot de 04 / 05 / 16, 12: 00, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Christophe » 04/05/16, 11:59

Obamot schreef:Je zou in plaats daarvan niet over de knop 'Rapporteren' praten.
Zo ja, is dat verwarrend?


Beweeg erover en je zult het zien :)

Obamot schreef:Ga voor de 3 niveaus, het is al goed.
Laat het rood staan, dat kan ook.
Esthetische vraag...:
Vergelijk in blauw.


Het blauw zal onvermijdelijk minder goed opvallen: het is de leesbaarheid die je wilde, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Obamot » 04/05/16, 12:01

Ja, dan is alles goed.

Alleen de 3 niveaus: heb je nu wit -> grijs -> wit gedaan?
Christophe schreef:
Obamot schreef:
Obamot schreef:bla-bla-bla
bla-bla-bla


Hallo hallo hallo... :)


Het is waar dat het gewenste doel nu is bereikt.
We hebben het over cosmetische details, hè. Geen zorgen.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Flytox » 04/05/16, 12:23

Christophe schreef:
Flytox schreef:Voor het schrijven van antwoorden en vooral wanneer u bijlagen wilt toevoegen, zijn de "schermtoetsen" om te klikken erg verspreid in de hoogte, u moet veel scrollen, rondlopen enz.... we zullen geen commando's kunnen "groeperen" op dezelfde lijn bijvoorbeeld?


Uh, ik begrijp het niet, kun je het toelichten? Met een screenshot bijvoorbeeld?


Eh, momenteel niet op mijn scherm, maar op een kleine laptop met een klein scherm...het antwoord aan het eind van de week.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Christophe » 04/05/16, 12:52

Obamot schreef:Ja, dan is alles goed.

Alleen de 3 niveaus: heb je nu wit -> grijs -> wit gedaan?


Het was niet opzettelijk : Cheesy: (tussenstadium) maar uiteindelijk valt het mee...

Aan de andere kant iets vreemds: een paar weken geleden had ik alle aanhalingstekens cursief weergegeven... maar dit is niet langer het geval.

Alsof ‘iets’ regelmatig de personalisatie overheerst?

Als je het je goed herinnert, heb ik in februari de aanhalingstekens ook in het wit gezet met een rode rand (wat je destijds erg leuk vond)... en ook deze instelling ging buiten de boot...

Dus laten we opletten, als je veranderingen ziet die niet waren verwacht... Laat het me weten, ik zal er naar kijken...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Obamot » 04/05/16, 13:14

In ieder geval al eentje grote dank voor dit eerste punt!

Dit is daarentegen veruit een prioriteit:
Obamot schreef:zorgen DE CITATIES.

1) Het is soms frustrerend om hierin geen eenvoudige referentie te hebben, op het originele bericht, om de inhoud te verifiëren.

Momenteel zien ze er zo uit:
Christophe schreef:Ja, het is mogelijk ... :D
...terwijl het leuk zou zijn als we zouden kunnen terugklikken naar de bron van het bericht met zoiets als dit:
< door Christopher 05/02/16, 19:49 wie schreef :Ja, het is mogelijk ... :D
Omdat het soms erg handig is om de volledige inhoud (en/of de context) te hebben om beter te kunnen antwoorden, en soms om de inhoud beter te verduidelijken. En het is frustrerend om de draad "met de hand" over soms meerdere pagina's te moeten volgen om uiteindelijk de originele tekst van de auteur te vinden.

En ik ben er absoluut zeker van dat het een AUTOMATISCHE standaardfunctie is (ik heb het alleen gesimuleerd), aangezien er zoveel zijn forums in phpBB hebben het al in de meerderheid.

Het is in ieder geval absoluut zeker dat het mogelijk is om het te activeren.

Ik kan niet uitleggen waarom er niet meer enthousiasme is om een ​​functie te implementeren dan wat dan ook. forum een beetje ernst is geboden! Als het de uitdaging is om gemakkelijk de waarheid te herstellen in het licht van mogelijke vervalsing van commentaren (zoals het geval was bij het rapporteren van discussies met de inhoud van beledigende berichten), twijfel ik er niet aan dat u zich daartoe zult haasten. : Wink: : Mrgreen:

Mijn gevoel is dat we enerzijds de weerzinwekkende vervalsingen in het EPR-dossier niet aan de kaak kunnen stellen, en anderzijds niet al het mogelijke kunnen doen om de fundamentele transparantie tot stand te brengen die passend zou zijn voor een forum zoals econologie: dat motiveert mij, want we hebben externe informatie MET LINK nodig (wat inspanning kost), dus waarom niet intern dezelfde zorg en zo gemakkelijk als het wordt geïmplementeerd!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Christophe » 04/05/16, 16:46

Obamot schreef:En ik ben er absoluut zeker van dat het een AUTOMATISCHE standaardfunctie is (ik heb het alleen gesimuleerd), aangezien er zoveel zijn forums in phpBB hebben het al in de meerderheid.

Het is in ieder geval absoluut zeker dat het mogelijk is om het te activeren.


Nou, ik heb deze functie nog nooit op een phpBB gezien, maar ik zou graag voorbeelden willen zien (in PM)... van wat ik zag, is het niet iets in de basisconfiguratie (of zag ik het verkeerd op het moment van de migratie???) )
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Christophe » 04/05/16, 16:48

Het is een mod (dus niet native): https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... 28qpbl%29/

Maar het is nog niet aangepast voor versie 3.1...na 1 minuut onderzoek : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Janic » 04/05/16, 16:52

Het is allemaal mooi!
persoonlijk heb ik spijt van de laatste 150 berichten. Aan de andere kant heb ik 17 ongelezen pagina's omdat niet alle onderwerpen mij interesseren en geen toegang meer hebben tot de nieuwste.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Obamot » 04/05/16, 17:11

+1: ja hè..!
Christophe schreef:Het is een mod (dus niet native): https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... 28qpbl%29/

Maar het is nog niet aangepast voor versie 3.1...na 1 minuut onderzoek : Mrgreen:


Ah ja maar hey, oh geweldige Imothep, als het al werkt met 3.0.12 moet het allemaal goed zijn toch? Dit zal waarschijnlijk werken met 3.1 omdat het zou kunnen betekenen “werkt vanaf nu op V3.0.12» (of het werkt binnenkort, hehe...).

Ik werp mij daarom aan uw voeten neer [...] : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 237-gasten