Ervaar de elektrische auto

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/04/13, 01:25

Dag

Vandaag is er een kleine tour op de landingsbaan en taxibaan met een elektrische Chevrolet .. Niet proberen lang genoeg om me een goed idee, maar de fabrikanten liggen op schema voor elektrische auto's ..
verrassende prestaties was de versnelling ook in elektrische mode utilser mogelijkheid de elektrische motor en de motor 1,4 liter verbranding en die krachten de generator, is de krachtige
In de winter verwarmen, ontdooien, elektrische sneller inbedrijfstelling eouvre, autonomie in elektrische 80km snel opladen onder 220 volt of langzamer 110 volt run sector vangsten worden beperkt tot 15 ampers Hoewel ik liever een volledig elektrische auto, de overheid geeft een Bonnus voor degenen die elektrische auto's te kopen.
het elektrische distributiesysteem met een kaart is niet gunstig op een korte stop (het begrepen als stationement je niet de tijd nemen om de kaart, de volgende moeten hun kaart te gebruiken ...

Andre

Beeld


Beeld

Beeld

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 28/04/13, 09:50

Andre schreef:Hallo Vandaag een ritje op de landingsbaan en taxibaan met een elektrische Chevrolet .. autonomie in elektrische 80km
Fantastisch! Wat is de batterij met de motor?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 28/04/13, 11:19

dank u Andre voor de terugkeer van de Chevrolet Volt, die het juiste concept voor de aandrijving aanneemt.

Namelijk een breed elektrisch voertuig dominant, en een benzine generator die wordt gestart op de vraag (en idealiter zelden) om de batterij te verlengen.

Ik passen hetzelfde principe de Berlingomoreen Cathi, Plus hybridisatie NiCad batterijen / LiFePO4.

Toch werd de elektrische Berlingo niet voor het vervoer van een generator bedoeld ... De Chevrolet Volt is het meest succesvol uit dit oogpunt.

@ Cuicui De Chevrolet Volt verklaren een autonomie van ongeveer 500 km thermische voortstuwing. We lezen een verbruik van ongeveer 7L / 100 km met een tank 35L ...

Een veldtest, voor wie wil 40 000 € over deze auto. :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 28/04/13, 11:51

Remundo schreef:@ Cuicui De Chevrolet Volt verklaren een autonomie van ongeveer 500 km thermische voortstuwing. We lezen een verbruik van ongeveer 7L / 100 km met een tank 35L ...
Een veldtest, voor wie wil 40 000 € over deze auto. :P
Dankjewel. RemundoVoor meer informatie. Wanneer is een rustieke en goedkope auto gebaseerd op hetzelfde principe? Ta Berlingo ze was nog steeds zijn tank? Echt geen manier om een ​​beetje diesel generator in staat om genoeg om 100 km / h in cruise houden enten? Een elektrische autonomie 40 km zou genoeg om mijn ideale auto te maken ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 28/04/13, 12:18

De Berlingo Electrique zag zijn aanvankelijke tank teruggebracht tot ongeveer tien liter. Deze 10L benzine levert een "Webasto" benzinebrander die uitsluitend bedoeld is voor het verwarmen van het passagierscompartiment, om het bereik niet af te snijden door onvoldoende elektrische verwarming op een EV.

Berlingo Cathi heeft 120 km range met 8 kWh Li-On en 16 kWh NiCad.

ma generator bedt 15L benzine en theoretisch mogelijk maakt om de levensduur van 150 km breiden.

In de praktijk heb ik niet in plaats van de generator. Ik zou deze generator is gemonteerd op het dak (niet goed voor aerodynamica) of op een achterdeur (niet goed voor de scharnieren). Het compartiment onder de motorkap is al vol, zij het met een veel wil en technische bekwaamheid, misschien kunnen we de plek te vinden.

Aangezien ik niet nodig heb in mijn dagelijks gebruik van 270 km bereik, heb ik niet gemaakt van deze technische aanpassingen. Ik neem gewoon mijn fractie in zeldzame gevallen in de ruimte achter mijn truck.

De afneembare aard van de generator heeft niet alleen nadelen: het elimineert haar dood gewicht voor alle kleine uitstapjes en andere te hebben gebruikt dat de auto (binnenlandse warmtekrachtkoppeling, sitegroep, noodstroom ) ...

Om terug te keren naar het onderwerp: het zou zijn voor de fabrikanten om te doen wat hij moet doen ... : Idee:

Chevrolet biedt iets goed technisch *, maar te duur.

Voertuigen die iedereen wacht zijn massa geproduceerd. Kangoo Elect'road, Dassault / SVE Cleanova op Renault basis ...

Hele generatie PSA NiCad (106, Saxo, AX, Berlingo, Partner) kon eenvoudig te integreren een range extender in een post-ingénierée versie bon marché.

Al deze projecten zijn gestorven of nooit is gemaakt door politieke en industriële besluiten.

Aldus SYCOMOREEN heeft zijn eigen auto ontwikkeld op basis van een goede bestaande basis: de Berlingo Electrique ...

Met nogal belachelijke middelen op mijn prototype verkrijg ik opmerkelijke resultaten, dicht bij de nieuwe elektrische en hybride voertuigen die voornamelijk worden aangeboden door de "grote namen".

@+

* Hoewel 100% van de Lithium batterij is een twijfelachtige keuze.
0 x
Beeld
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 29/04/13, 01:18

Dag

Een veldtest, voor wie wil 40 000 € over deze auto.

de kosten $ 40 000 (prijzig) de regering van Quebec geeft een rendement van $ 8000 om elektrische auto's te stimuleren
Een stap in de goede richting ..
Het blijft tot het installeren van een sytem maken 110 volt draait rond restaurants in de buurt van de mall in hun werkgever werknemer statione ect .. dit is iets relatief gemakkelijk te doen voor de lage kosten van elektriciteit .

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 04/05/13, 16:41

True, de VOLT / AMPERA is duur, maar wat voordelen en wat rijeigenschappen.
het genoegen om deze prachtige auto te rijden te hebben gehad, ik vraag me af waarom sommige buy BMWs of soortgelijke voertuigen zo duur en nog veel meer archaïsche ...
:?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 04/05/13, 22:56

Over de Volt ... Een artikel van motor Nature

Met een mooie foto en een officiële prijs in de VS 39 125 $

Beeld

Ik zal samen te vatten: Het doel is om verlaag de productiekosten met 25% voor de "Volt II"

Goed en goed zullen er naar mijn mening de nieuwe serie van fijne en interessante mogelijkheden hier om 24 30 maanden ...

Toch, deze auto's zijn zeer weinig in Europa op de markt ...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 04/05/13, 23:00

Maak je geen zorgen! BMW, Porsche hybride of elektrische komst! Voor degenen die naakt voelen als ze niet zet 100 000 euro of meer in een auto ...

elektrisch: http://www.bmw-i.fr/fr_fr/bmw-i3/
http://www.voiture-electrique-populaire ... embre-2013


hybride: http://www.bmw-i.fr/fr_fr/bmw-i8/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 04/05/13, 23:05

Remundo schreef:
Toch, deze auto's zijn zeer weinig in Europa op de markt ...


Volta Chevrolet Opel Ampera wordt genoemd, die bijna 46 000 euro verkoopt (vóór bonus denk ik): http://www.opel.fr/vehicules/showroom/v ... opel_Broad
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 204-gasten