Zeer irritant probleem met Okofen Pellematic 32

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 26/10/15, 11:40

Hetzelfde met mij ... Eindelijk, erger: Ik heb het geprobeerd en ben er nooit gekomen!

Iemand heeft me ooit uitgelegd dat dit een verhaal is over het formatteren van de kaart (FAT32 of wat dan ook). Ik probeerde het, maar op mijn leeftijd kreeg ik meer geduld om van streek te raken na de computers en hun onbegrijpelijke oosterse Servokroatisch!

Dus ik hou van schaduwen, ik pomp, ik pomp, en als ik aan zee kom, neem ik het water erachter om het voor te zetten en te blijven bewegen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
tomgey
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 163
Inschrijving: 13/10/10, 23:06
Plaats: noorden
x 2




par tomgey » 28/10/15, 15:42

Bonjour!
Ik ben momenteel niet aan het opnemen omdat de buitentemperatuur overdag 15 ° C is en 's nachts tussen 5 en 10, wat betekent dat de ketel nauwelijks werkt.
En het duurt blijkbaar nog wel een paar dagen ...
Patrice, heb je het gedrag van je V3V tijdens een cyclus bekeken, kijk of ze tijdens de cyclus niet te snel open gingen.
Heeft u uw stooklijnen beoordeeld?
0 x
Als het niet werkt, uitstappen een hamer ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 421-gasten