Installatie van een Godin-ketelinsert

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
TessCharlain
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 05/10/15, 15:34

Installatie van een Godin-ketelinsert




par TessCharlain » 05/10/15, 16:03

Hallo,

Ik ben een nieuwe abonnee, maar heb alle uitwisselingen aandachtig gelezen toen Plop zijn bericht publiceerde "Installatie van een ketelkachel in // met een ketel" (27.02.2012)

Ik ben ook bezig met de installatie van een Godin-ketelinzetstuk in // met een gasboiler.

Ik denk niet aan een automatische verlichting door de gasboiler, omdat ik deze alleen bij langdurige afwezigheid in relais wil houden.
Hiervoor ben ik van plan het te isoleren met eenvoudige handmatige kleppen.

Ik ben van plan een buffertank te installeren om de temperatuur van het verwarmingswater te regelen en, als mijn budget het toelaat, SWW te produceren met een gecombineerde verwarmingstank van 500 liter + 150 liter SWW (ondergedompelde SWW-tank), type OEG gecombineerde tank. KS. of ballon met spoel (?)

Kunt u mij helpen bij het ontwerpen van de circulatie, beveiliging, ..., de meest geschikte apparatuur, installatieschema, etc. omdat ik geen hydraulisch ingenieur ben. Dank je voor je hulp.
:schok:
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 407-gasten