De prijs van elektrische auto's, het ergert me!

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 30/09/15, 16:58

"we hebben het over 1000 miljard € ..." Dit type cijfer is bedoeld om tot de verbeelding van de menigte te spreken, het is volkomen kunstmatig, het is als het kwantificeren van het inkomen van prostitutie, of "het tekort" d 'een fiscale niche ... overlast wordt gegenereerd door de auto's, het is duidelijk ... Het zou raadzaam zijn om eraan te werken om ze tot een minimum te beperken, ik ben er niet zeker van dat het belasten van benzine op 500% (door het te verbergen ) is echt de oplossing! Het is grappig hoe ecologie vaak wordt gereduceerd tot een kwestie van belastingen voor overheden!


"Wegenkosten gefinancierd door de belasting op brandstoffen" ... Toen onze heersers bezorgd waren over het welzijn van het Franse volk, had de wetgever regels voor de openbare boekhouding opgesteld, waaronder de regel van "Niet-toewijzing van belastinginkomsten". .. Als we deze regel niet respecteren - zoals nu - is het aan het einde van de fiscale slavernij ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 30/09/15, 22:18

Ja, voor de kosten van de wegeninfrastructuur, de toestand verplaatst de last voor de afdelingen die zijn gegroepeerd, DDE (Departementale directies) werd DIR ...

Voor "toegewezen" belastingen heeft de overheid decennialang de autosticker verzameld op grond van het feit dat het "de pensionering van de ouderen" moest betalen ... Terwijl deze belasting, net als andere belastingen, naar de collectieve pot ging zoals je je net herinnerde.
0 x
LaurentNC
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 01/10/15, 05:50

Schaalvoordelen




par LaurentNC » 01/10/15, 05:56

Hallo,

Het onderwerp is erg belangrijk. Denk je niet dat het verhogen van het aantal auto's geproduceerd kunnen aanzienlijke vermindering van de kosten van EV's? En, wat dat betreft, passen de meeste van de gemeentelijke, departementale, regionale en nationale VE zou een goede manier om dit te bereiken?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 01/10/15, 08:33

Ga analyseren van de sfeer van de stedelijke elektrisch vervoer netwerk van de meest actieve van Frankrijk .... U zult begrijpen dat dit niet omdat we elektrificeren vervoeren de gezondheid van de gebruikers beter zal zijn ...
http://www.lemonde.fr/pollution/article ... 52666.html

Door de mate van blootstelling zou alleen gevaarlijk voor officieren die er werken zijn ..... Zouden ze zwakker dan kinderen of zwakke mensen die daar reizen ???

Met betrekking tot de productie van VE grote schaal dat de prijs zou verminderen ... Niet op ... Componenten van batterijen (die ook al zijn ze duurzamer zijn dan de oudere technologieën slijten toch) zijn componenten die de bron zal komen als de olie droog op een dag of een ander heeft gelopen.

Het uitrusten van gemeentelijke diensten en administraties VE certe is een lovenswaardig idee, maar het is een druppel in de oceaan ... De Kangoo comunaux van de werknemers in mijn dorp is 1500km / jaar, hun micro diesel trekker wordt gewijzigd na 5ans heeft 5000 uur ...
In dezelfde periode hoeveel km is gemaakt 700 toegediend in deze stad ... Ik 10 keer over (I compenseren door het gebruik van zeer kan mijn tractor maaier ... : Mrgreen: )
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 01/10/15, 08:58

Ja, natuurlijk, en in feite is dit gebeurt.

De luchtwetten van de jaren 90 waren de eerste stimulans op dit gebied. Ze bepaalden dat lokale besturen en gemeenschappen 15% van de "deugdzame" voertuigen in hun wagenpark zouden moeten hebben.
Dit resulteerde in de auto's en apparatuur voor LPG en CNG ook auto's (en voertuigen) elektrisch, natuurlijk.

Maar elektrische voertuigen werden niet bij vele gebruikers om verschillende redenen:
- Ze zagen het als een straf of een "minder wettelijk" voertuig (verlies van het voorrecht om te gaan waar en wanneer je wilt met je servicewagen, en in het bijzonder voor privéritten tijdens werktijd).
- Vehicle minder efficiënt (dit was waar op het moment)

Voor wagenparkbeheerders, het elektrische voertuig is een zegen:
- Lagere onderhoudskosten
- Minder verbruiksartikelen te beheren (olie, filters, riemen, ...)
- Minder "lekkage" op brandstof (brandstofdiefstal)
- ...

We ontmoeten verschillende gebruikersprofielen bij het uitvoeren van een vloot:
- De "goede" chauffeurs, voorzichtig, hebben voertuigen in perfecte staat, schoon en zijn er tevreden mee. Ze verbruiken doorgaans weinig en hebben weinig ongevallen.
- De "slechte" hebben voertuigen in slechte staat die veel onderhoud vergen, veel verbruiken en ontevreden zijn over hun voertuig ... Hun ongevallencijfer is hoog.

We ontmoetten vaak gebruikers die geen elektrische voertuigen wilden en weigerden ze of, als ze niet konden weigeren, vermoordden ze ze en zeiden uiteindelijk; "zie je, het is niet klaar" ...

Deze hervormde voertuigen 5.000 15.000km aan individuen van geluk hebben.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 01/10/15, 09:13

0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 01/10/15, 10:31

Macro schreef:Zegeningen zonder storingen en onderhoud ... min of meer ...
Hey, ik schreef: "verlaging van de kosten" :?

De voorbeelden die u noemen zijn de meest gerenommeerde auto ...

Ze kunnen ook zijn toevertrouwd aan degenen "die ze niet wilden" en hebben er alles aan gedaan om ze te laten instorten ...

Als de ervaring wordt herhaald met een Renault-voertuig (Kangoo of Zoe), zouden betrouwbaarheid en gebruikersfeedback veel bevredigender zijn (en ik ben geen 'pro Renault'), omdat het product er niets mee te maken heeft. met de "semi-industriële" prestaties die je als voorbeeld gebruikte (GEM / Matra en Simply City van Eco & Mobilité) die niet echt auto's zijn ... De Piaggio Porter staat aan de kant omdat het een conversie is die niet is geïntegreerd op de productielijnen van de fabrikant ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 01/10/15, 10:39

Gisteren stak de parkeerplaats van Netto: een EOF technicus Kangoo ZE. Electromobiliste van 1ere uur (20 jaar in dienst dit jaar ... VE) Hij was het die me benaderde werd naast geparkeerd mijn 106 ... Hij was op de ezel ... Er in nog steeds rollen : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: konden we niet houden een 2 jaar zonder storingen een herhaling ... Hij heeft echter altijd gevraagd te hebben, want het was de enige automatische voertuigen beschikbaar zijn ... En hij zweert bij ca voor het werk dat hij deed met ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 01/10/15, 14:27

Maar hij heeft gelijk, moesten we om te leren hoe te gebruiken, onderhouden en repareren van de ...

EDF was een grote leverancier van 2ème gebruikte voertuigen.
Mijn 106 4 deuren was op zijn 2ème accu en motor 2ème 25.000km, het kwam van het EOF naar Nantes ...
Als ze niet zijn tijd doorbrengt in de wacht, werd ze vermoord ...
Ze 105.000km lezen, had wat problemen (motor, lader, STM5 blokken), maar het rolt elke dag met mijn zoon rijden.
Het is eigenlijk een rustige en serieuze jonge bestuurder, ik maak me geen zorgen over de auto. :D

De opmerking van het EOF-agent toont de thermische impregneren van onze taal, deze elektrische auto's hebben geen versnellingsbak, het kan niet automatisch worden ...

Zonder de versnellingsbak en de koppeling, zou de hitte motor niet bestaan, maar de elektrische auto, ja.
0 x
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9




par C moa » 02/10/15, 00:00

Bonsoir à tous,
Ik geef je mijn mening over de kosten van elektrische voertuigen te geven, want ik denk niet dat ze zijn duurder dan thermische.

Vergelijk wat vergelijkbaar is, kunnen we niet vergelijken met een commercieel aanbod voor de verhuur en de aankoop van een gebruikte auto is in goede staat of zelfs nieuwe.

Sinds enkele jaren, heb ik besloten om mijn auto in plaats van te huren dan kopen van nieuwe en daar kwam terug naar me eerlijk gezegd goedkoper.

Mijn moeder heeft ook besloten om te beginnen met haar auto te laten en ze had een diesel 206 207 dan een benzine ze eindelijk vervangen door Ion. Het maakt heel weinig km (- 10 000 km per jaar) en vooral in de stad, betaalden ze aandacht aan haar auto.

Voor 206, heb ik geprobeerd om haar ervan te overtuigen dat het beter was in benzine te gaan, gezien het aantal km zonder succes, zag ze meestal de cheque te maken bij het overstappen naar de pomp.

Tot slot met de komst van FAP op kleine auto's en het risico van vroegtijdige verstopping had ik een bijkomend argument dat fly gemaakt. Echter, als ze een automatische versnellingsbak wilde, de motor was krachtiger en dus meer hebberig.

En weer klaagde zij van de pomp prijs (zelfs als de maandelijkse betaling van gas lager is dan diesel).

Dus ik contact opgenomen met Peugeot om te zien wat er gedaan kon worden, in het bijzonder met VE. Ze boden de Ion, zeker minder mooi en ruimer dan de 207 maar helemaal in lijn met de behoeften.

Plots heeft ze haar maandelijkse uitkering verlaagd, haar verzekering kost haar minder dan 100 € / jaar omdat "het een elektrische auto is", de brandstof waarover we praten natuurlijk meer en ze is niet bang om de 90/100 te halen. km die ons scheiden om het weekend thuis te komen doorbrengen.

Zeker, het gaat niet op vakantie, maar hey, het is een kwestie van organisatie ....

Tot slot, in zijn geval, de EV is veel interessanter dan zelfs financieel warmte.

Sta mij toe een paar opmerkingen

Als we de kosten van de 40.000 jaarlijkse sterfgevallen toegeschreven aan vervuiling door auto's

Ook ik hoorde over deze figuur en zelfs andere dat er nog meer absurd (en tegenstrijdige) lijken te zeggen dat er zou 42 000 doden per jaar alleen vanwege diesel in Frankrijk (het is nog steeds nodig add benzine die niet verwerpt als water).

In Frankrijk wordt geschat dat tabak is verantwoordelijk voor 60 000 doden per jaar en er was een beetje minder dan duizend passieve rokers. Hoe heeft, is het mogelijk dat één 42000 sterfgevallen als gevolg van diesel ?? Het maakt niet ademen de uitlaat en ik denk niet dat sigarettenrook zijn inherent veiliger dan de fijne deeltjes van diesel.

Bovendien is er geen direct rendement van gassen in de cabine. zelfs als de auto voor ons stinkt olie, is de vervuiling sterk verdunde vóór het bereiken van ons leven. Het is niet gevonden in een mist als het zou kunnen in nachtclubs waar we gaan als een jonge (nou ja, de jongere ik bedoel).

Ik heb niet gelezen de studie om eerlijk te zijn, ik denk dat het moest worden omgeleid, dat degenen die spreken niet gelezen hebben, maar ook ...

Een andere opmerking, nadat ik ga naar bed : Cheesy: Ik ben nog steeds verbaasd dat het degenen die beweren lichaam en huilt de sluiting van kerncentrales die willen om elektrische auto's te ontwikkelen. Als ze echt te ontwikkelen (die ik van harte hoop ik) en de centrale is gesloten, zal het hebben om een ​​fiets te kopen voor mijn moeder om zijn auto op te laden of hij zal hebben om de mijnen te heropenen kolen.
0 x
Het is moeilijk om afzonderlijke !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 200 gasten