Survey machines von Unruh en Hans Coler

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 27/07/15, 13:00

Als het loont, is er geen politieke wil nodig! Iedereen zal klaar zijn om de bank te breken, maar je moet overtuigend zijn en niet geheimzinnig!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 27/07/15, 17:51

Christophe68 schreef:
moinsdewatt schreef:Ik bedoelde dat het riekt naar pseudo-wetenschappelijke bullshit.

Kun je ontwikkelen?


Het is een woordgebruik dat pseudo-wetenschappelijk maakt.

Het principe bestaat uit het aantrekken van neutrale gasmoleculen naar een zogenaamde "elektrostatische" plaat om ze te versnellen en de plaat te verwarmen. Een sterk elektrisch veld wordt aangelegd in een condensator met microgaatjes die de plaat bedekt. Neutrale moleculen worden gepolariseerd en versneld wanneer ze deze micro-gaten binnengaan waar het intense elektrische veld zich bevindt. Elk molecuul versnelt en absorbeert elektrische energie wanneer het een gat binnengaat, maar vertraagt ​​en geeft dezelfde hoeveelheid energie vrij wanneer het het gat verlaat. Energie wordt continu gegeven en teruggebracht naar de moleculen terwijl ze heen en weer bewegen tussen de platen, wat resulteert in een totaal verbruik van nul.
De gasvormige vloeistof ondergaat geen thermodynamische toestandsverandering meer, in tegenstelling tot alle andere warmtepompprocessen. Er blijft een thermodynamische cyclus op het niveau van elk gasmolecuul, maar niet op het niveau van alle moleculen.


Verbiage zonder kop of staart. Het is onzin.
0 x
Christophe68
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 27/06/15, 12:55
Plaats: Elzas




par Christophe68 » 28/07/15, 08:50

moinsdewatt schreef:Verbiage zonder kop of staart. Het is onzin.

Ik ga mijn toespraken hier afsluiten om deze uitvinder te verdedigen die ik niet beter ken dan jij, voor wie ik... sympathiseer door je opmerkingen te lezen over een thread die in een trol verandert.

Hij nam de moeite om een ​​document van 48 pagina's in het Frans te schrijven waarin hij het basisprincipe uitlegde, bestaande uit het terugwinnen, voor zover ik begreep, van een deel van de kinetische energie van bewegende gasmoleculen, na ionisatie door een elektrisch geladen rooster.
Ik heb niet de tijd genomen om het grondig te lezen, maar ik heb geen inconsistenties of cachoterieën in de tekst gevonden:
http://www.energythic.com/usercontent/3 ... atique.pdf

De realisatie van het rooster ligt uiteraard buiten het bereik van een onafhankelijke uitvinder.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 28/07/15, 11:20

Christophe68 schreef:De realisatie van het rooster ligt uiteraard buiten het bereik van een onafhankelijke uitvinder.
Dat is heel praktisch om te voorkomen dat u met het probleem te maken krijgt.

Als hij een prototype zou bouwen dat "slechts" laat zien dat we een temperatuurverschil tussen twee platen kunnen creëren met behulp van een polariseerbaar gas, zou hij mensen vinden die geïnteresseerd zijn in verder onderzoek en kijken of we er energie uit kunnen halen.

Hier toont de auteur theoretisch noch praktisch aan dat zijn systeem kan werken en kan hij klagen dat niemand het ondersteunt.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 28/07/15, 12:54

Hij verzint niets.

Statistische themodynamica is deze man volkomen onbekend, dus hij praat onzin.
Het is niet mogelijk om te doen wat hij zegt.

Een gas ioniseren, zoals hij zegt, weten we al heel lang hoe het moet, het is om een ​​plasma te produceren.

Maar we kunnen niet doen wat hij zegt.

Of pdf nu 1 pagina of 50 pagina's is.
Het is vanaf het begin fout in principe.

Het is dezelfde soort thermodynamische fout als zeggen: ik heb 2 m3 water van 25°C, ik ga een uitvinding doen die de moleculen scheidt zodat ik 1 m3 water van 0°C maak en daarnaast 1m3 water van 50°C en op die manier heb ik mijn gratis verwarming en gratis koude voor mijn koelkast.
Het schendt de tweede wet van de thermodynamica.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:




par izentrop » 28/07/15, 14:20

Hallo,
Als realistisch zijn een "trol" is, ben ik er ook een ;)
Je moet geluk hebben om een ​​internationaal patent te kopen zonder zelfs maar bewijs te hebben dat je proces werkt!

Ik weet niet of het hetzelfde personage is, hij heeft dezelfde naam en is ook een uitvinder die op erkenning wacht www.compensateur-dorsal.com
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 28/07/15, 14:27

moinsdewatt schreef:Hij verzint niets.

Statistische themodynamica is deze man volkomen onbekend, dus hij praat onzin.
Het is niet mogelijk om te doen wat hij zegt.
Dat denk ik ook.

moinsdewatt schreef:Een gas ioniseren, zoals hij zegt, weten we al heel lang hoe het moet, het is om een ​​plasma te produceren.
Het wil het gas niet ioniseren (waardoor het ook geleidend zou worden en er dus een stroom tussen de platen zou gaan). Hij wil de moleculen polariseren.

moinsdewatt schreef:Maar we kunnen niet doen wat hij zegt.

Of pdf nu 1 pagina of 50 pagina's is.
Het is vanaf het begin fout in principe.
Ik vind het niet erg om hem het voordeel van de twijfel te geven... maar het is aan hem om te bewijzen dat het kan werken.
Hij mag niet verwachten dat iemand tijd en geld investeert in een idee dat verkeerd lijkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/07/15, 18:09

Uitvinden is één ding, realiseren is een tweede.

Tijdens een debat na colleges over scheikunde en accu's van elektrische auto's hoorde ik de volgende gedachte;
"Een idee is niets waard, nog geen 1 euro, wat geld waard is, is er iets mee doen"...

Ik had veel ideeën in mijn leven, ik realiseerde er een paar voor mezelf, ik liet wat schetsen in de lades liggen, niet wetend hoe ik ze moest exploiteren, of beter gezegd met wie ik erover moest praten zodat ik er evenveel baat bij had als de gemeenschap...
Ik ontdekte ook dat anderen ze eindelijk hadden of in praktijk brachten.

Ten slotte zijn ideeën niet allemaal eeuwig en kunnen ze snel achterhaald of achterhaald zijn... Wie zou er vandaag aan denken om innovaties te ontwikkelen op bijvoorbeeld stoommachines...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/07/15, 18:16

Gaston zei:

Als hij een prototype zou bouwen dat "slechts" laat zien dat we een temperatuurverschil tussen twee platen kunnen creëren met behulp van een polariseerbaar gas, zou hij mensen vinden die geïnteresseerd zijn in verder onderzoek en kijken of we er energie uit kunnen halen.


Ja, zelfs als we iets onmogelijks niet vinden, is het een fantastisch thesisonderwerp.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:




par izentrop » 29/07/15, 01:25

Bonsoir,
Gaston schreef:
moinsdewatt schreef:Een gas ioniseren, zoals hij zegt, weten we al heel lang hoe het moet, het is om een ​​plasma te produceren.
Het wil het gas niet ioniseren (waardoor het ook geleidend zou worden en er dus een stroom tussen de platen zou gaan). Hij wil de moleculen polariseren.
Een gas dat aan zo'n intens elektrisch veld wordt blootgesteld, kan alleen ioniseren, het plasma is niet te stoppen :onheil:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten