Hier is een mechanisme om een ​​autonome beweging te produceren

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 06/07/15, 23:17

Zal een andere rotten forum !

En leer schrijven en vooral respect als je een minimum serieus wilt nemen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 07/07/15, 07:54

Mr. Fredenergie,

je persoonlijke prestatie eert je, maar niet je spelling en je stijl, maar het onderwerp is er niet.

Een groot aantal "uitvinders" streeft naar voortdurende beweging en andere superunitaire mechanismen.

Onder al dit onderzoek zijn er mensen die de ongebalanceerde wielen (zoals de jouwe) proberen, volgens verschillende technieken.

Geen natuurkundig experiment heeft echter ooit aangetoond dat de zwaartekracht energie-winst oplevert op een traject dat is afgesloten voor een object. Vanaf nu kan elk ongebalanceerd wiel zonder een interne of externe energiebron, ongeacht de articulaties / interne mobiliteit, in het beste geval zijn energie behouden, en in werkelijkheid zijn interne of externe wrijving (met de lucht door ex) onomkeerbaar vertragen tot een volledige stop.

Als je je wiel bouwt, zul je alleen dit fenomeen kunnen zien, tenzij we een manier vinden om energie aan je massa's te communiceren, zodat ze periodiek teruggaan.

Met vriendelijke groeten !
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 07/07/15, 10:03

fredenergie71 schreef:je kunt beter uitleggen waarom het niet werkt
Dat is wat ik probeerde te doen, maar je deed niet eens de moeite om de inhoud van mijn antwoord te lezen.

Ja, verticaal geplaatst, uw systeem zal bewegen, maar het zal horizontaal stoppen omdat het STABIEL is met de balanspositie.
0 x
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 07/07/15, 10:56

Gaston schreef:
fredenergie71 schreef:je kunt beter uitleggen waarom het niet werkt
Dat is wat ik probeerde te doen, maar je deed niet eens de moeite om de inhoud van mijn antwoord te lezen.

Ja, verticaal geplaatst, uw systeem zal bewegen, maar het zal horizontaal stoppen omdat het STABIEL is met de balanspositie.
hallo gaston en zo, ik heb net een beetje gelezen en ik denk dat ik gisteravond mijn bedrog met scheldwoorden heb gescheurd, sorry, ik ben te ver gegaan, dus ik maak je alles behalve een goed excuus en vooral tegen de heer Christophe (niemand is perfect), ik hoop dat je me niet meer streng zult houden, en natuurlijk ahmed en al de anderen, anders zou ik M.gaston moeten antwoorden sorry voor de vertraging, dus ik ga er niet mee akkoord om je voor mijn systeem te vertellen waarom, omdat je meer gewicht zult hebben aan de ene uitgeroeid dan de andere, met mijn systeem en, zelfs horizontaal, zodat het nooit horizontaal zal blijven, maar zal zijn weg naar beneden vervolgen en zal nog steeds horizontaal zijn en water is te vinden aan de onderkant en stijgt dus twee gewichten boven de top van de as tegen één naar beneden, dus voor mij is er een verschil van het totale gewicht tussen de boven- en onderkant en dus zal bij elk geloof dat het water omhoog gaat de buis naar beneden kantelen, de buis zal erg belangrijk zal geblokkeerd worden door een mechanisch mechanisme van twee functies dat blokkeert en de ander zal het bij een bepaalde krachtdruk loslaten, de buis zal niet echt onderhouden worden door het mechanisme heeft de perfecte verticale maar een kleine verschuiving dank je wel, hier zijn metingen als het je kan helpen om je te bedanken en me nog een keer excuses te maken voor gisteren een + http://rcdnm.discutforum.com/t2783-la-reprise-du-sujet
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 07/07/15, 12:37

Wat mij betreft, en hoewel niet direct betrokken, is de uitbarsting van gisteren vergeten ... 8)

Je voegt "complicaties" toe om de onbalans toe te staan: de energie die nodig is om ze te verplaatsen zou datgene absorberen wat (hypothese!) Zou resulteren uit deze onbalans.
In werkelijkheid komt uw fout voort uit het feit dat er niets wordt berekend, maar dit is de basis van de natuurkunde: "zo lijkt het", maar na berekening zal alles noodzakelijkerwijs in evenwicht zijn.
Natuurkunde is niet intuïtief, verre van dat!

Ik zal je een voorbeeld geven van het behoud van energie: de invloed van de maan veroorzaakt de getijden en een lichte stijging van de aardkorst waardoor wrijving energie wordt afgevoerd en de rotatiesnelheid van Aarde; Om de wet te verifiëren is het daarom noodzakelijk dat de snelheid van de maan iets toeneemt (en dus dat hij overigens weg beweegt van een paar cm / jaar). Gezond verstand suggereert dat de twee sterren langzamer gaan werken ...

Dit voorbeeld illustreert ook dat een eeuwigdurende beweging energie niet straffeloos kan leveren en dat energie alleen kan worden getransformeerd en niet gecreëerd ...
Een kracht als zwaartekracht is geen energie en kan er geen bron van zijn; Natuurlijk lijkt het voorbeeld van hydraulische dammen in tegenspraak met deze uitspraak: het is alleen een afgekapte redenering die deze illusie oproept, omdat de bron van energie die van de zon is die het water verdampt en van tevoren opwerpt.
Net zoals het een illusie is, en om dezelfde reden, dat als we stoppen met het afvoeren van een maximum aan energie, we zekerder terugkeren 'naar het tijdperk van de grotten en de kaars (sic!)', Terwijl het omgekeerde is veel plausibeler en betwistbaarder.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 07/07/15, 15:03

Nog een prullenbak.
0 x
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 07/07/15, 15:07

,,,
Dernière édition par fredenergie71 de 07 / 07 / 15, 15: 37, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 07/07/15, 15:20

Omdat we u niet kunnen overtuigen door eenvoudige uitleg of door theoretische berekeningen, blijft het aan u om u veel geluk toe te wensen bij de realisatie van uw systemen.

Twee tips toch:
- besteed er niet te veel tijd en geld aan
- Geef de kwaliteit van het besef niet de schuld als het niet werkt zoals u zou willen.
0 x
fredenergie71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 06/07/15, 10:26




par fredenergie71 » 07/07/15, 18:12

hallo ja dank je gaston en ahmed sorry voor de vertraging bedankt voor je nog steeds een beetje tijd toegewijd, om je voorbeeld te beantwoorden ahmed, als er een actie van de natuur is, is er noodzakelijkerwijs een reactie, dus ja na een actie is er altijd een reactie door de energie van de natuur of natuurlijk, ook mijn systeem, het gebruikt dit eenvoudige natuurlijke principe dat voordeel moet halen uit de gewichtloosheid op een afstand die ik heb gedefinieerd om de gewichten in de buis te activeren en zo een vloeistof weer in elkaar te zetten van totaal gewicht dat minder zal zijn dan het totale gewicht dat deze overdracht uitoefent wanneer de buis alleen verticaal zal zijn, dus = een potentiële energie van de gewichten uitgaande van een natuurlijke vector voor het effect van de gewichten op de gewichtloosheid, dus we sommen op overeenstemming bereiken over een potentiële energie ,,, dus exploiteerbaar die niet van nul door en voor mij komt als het gewicht in de buis van boven groter is dan het gewicht van de vette bodem naar het water in aanvulling op de top moet overschakelen, hoe dan ook al gepland d e maak een eerste prototype en begrijp en begrijp dus de verschillende parameters die met elkaar interageren, dus eind volgende week kom ik met mijn balans dank je 8) 8) 8) Ik maak van de gelegenheid gebruik om een ​​ander dom systeem voor te stellen, vraag kunnen we gebruiken dit mechanisme voor het enige verwachte energieverbruik zal een of twee kleine motor gefixeerd op de kabel om te verlichten de linkerkabel en ook de juiste voor de gewicht kan op een bepaald moment bepalen druk op de tank aan de linkerkant een vertrouwen op de grond en dus het water in de tank aan de rechterkant verhogen, omgekeerd, natuurlijk heb ik niet de klepventielen antiturn wateroppervlak gespecificeerd. ... alleen het idee met haar, kunnen we meer produceren dan wat dankbaar is http://www.hostingpics.net/viewer.php?id=496270001.jpg
Dernière édition par fredenergie71 de 07 / 07 / 15, 18: 57, 2 keer bewerkt.
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 07/07/15, 18:30

Mooie interpunctiecursus. :schok:
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 101-gasten