Bistrons VS éconologie, een trol die meer ... beu is!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 07/05/15, 13:19

Ik denk niet dat dat nodig is.
En beschouw het dan als "sponsoring".
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/05/15, 13:38

Ok

Hé sponsoring dat klinkt beter dan don... Ik zal erover nadenken...
0 x
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens




par tigrou_838 » 08/05/15, 10:42

hallo, ik kwam dit onderwerp net tegen, hoewel ik niet al te vaak kom, probeer ik (als bezoeker) van tijd tot tijd te volgen.

en je weet dat je thuiskomt wanneer je wilt, bijvoorbeeld als je paramotorisch in mijn omgeving komt.

en van deze kleine stap ga ik een kleine donatie of sponsor (paypal) doen, het zou echt jammer zijn als je site en forum verdwijnen.

Knuffels voor jou en iedereen om je heen.

jean
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 08/05/15, 12:43

Bedankt Tigrou voor je uitnodiging (het is waar dat we elkaar meer zouden moeten zien, we komen bijna uit dezelfde regio) en voor je sponsoring en je kunt ook langskomen wanneer je maar wilt!

Oh ja paramotoring in de nucleaire thermiek van Cattenom :) : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 08/05/15, 17:12

Christophe schreef:ps: een economische rondreis door Frankrijk maken om degenen te ontmoeten die mij willen ontmoeten, zou een geweldig project zijn dat ik al een paar jaar in gedachten had...


De mooie dagen komen eraan, het strand is een paar minuten rijden, de "berg" 1 uur rijden, de natuur en de vogels ter plaatse..... dagen. :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 08/05/15, 19:31

Christophe schreef:Het grootste nadeel van het doorlopen van de winkel is dat je (noodzakelijk) een klantaccount moet aanmaken...


Wat ik erg slecht vind in deze winkel waar veel dingen zijn die me interesseren, is dat ik geen account kan openen omdat ik in Zwitserland woonachtig ben.

Het is nerd.

PS: als mijn verzoek om de bijnaam te veranderen wordt geaccepteerd, doneer ik ook mij (chantage?Beeld )
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 08/05/15, 22:06

hey, je moet het op de ouderwetse manier doen, jongens!

Telefoon, overschrijving / cheque en post :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
loopyng84
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 114
Inschrijving: 12/01/13, 07:38
Plaats: 84




par loopyng84 » 09/05/15, 10:27

Christophe schreef:
ps: Ik zit er aan te denken om alle donateurs boven de 20 euro een zonnesleutelhanger te sturen... Maar dat zou dan nog niet echt een donatie zijn. Jouw mening?
doe geen moeite anders is het geen cadeau meer!!!!!!!

voor info paypal werkt het .................. : Wink:
0 x
"we erven het land niet van onze voorouders, we lenen het van onze kinderen" St Exupéry
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 09/05/15, 11:18

loopyng84 schreef:
Christophe schreef:
ps: Ik zit er aan te denken om alle donateurs boven de 20 euro een zonnesleutelhanger te sturen... Maar dat zou dan nog niet echt een donatie zijn. Jouw mening?
doe geen moeite anders is het geen cadeau meer!!!!!!!

voor info paypal het werkt .................. : Wink:


[HS-modus: AAN)
Het is moeilijk om een ​​interface waardelozer te maken dan die van Pay, ze zijn er zelfs in geslaagd om links te maken die werken en voorkomen dat ze x keer rond moeten gaan om terug te komen op dezelfde plek....In plaats van direct te zeggen, je kunt of je kunt gebruik niet "deze zaak, keuze", ze nemen je voor altijd mee ... naar af zonder commentaar.
En dit zonder rekening te houden met de gebruiksvoorwaarden enz... ze beschermen wie, wat? Zeker niet de gebruiker ervan.
Geen idee van de "toegevoegde waarde" die dit soort transacties kan opleveren voor een gemiddelde gebruiker...
[HS-modus: UIT]
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 09/05/15, 16:59

Flytox schreef:De mooie dagen komen eraan, het strand is een paar minuten rijden, de "berg" 1 uur rijden, de natuur en de vogels ter plaatse..... dagen. :P


Flytox beoordeeld! 8) 8)

Kun je paragliden in de duinen bij jou in de buurt? Er is de duin van Pyla in jouw omgeving, maar ik weet niet hoeveel km het is van jou ...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 265-gasten