On-eenheid duizenden kaarten beschikbaar

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 30/10/14, 19:57

Duizenden valse patenten beschikbaar en geen uitbuiting door elektriciteitsproducenten?
Dit is niet te wijten aan een samenzwering tegen "gratis" energie: waar het om gaat is het beheersen van een belangrijke schakel, in dit geval distributie...
De reden voor dit gebrek aan interesse is natuurlijk veel prozaïscher!

Het meest interessante eraan is dit hartstochtelijke verlangen dat deze mogelijkheid "zou moeten" bestaan, in tegenstelling tot de best gevestigde wetenschappelijke kennis.
Wetenschap is niet genoeg om onze verlangens van alle macht te bevredigen, we moeten een extra capaciteit toevoegen, van een magische orde, die ons (althans virtueel) deze narcistische bevrediging geeft.
Inderdaad, de wetenschap stelt ons in staat om de natuur te manipuleren binnen de grenzen van de instructies, superuniteit verwijst naar een meer zelfgenoegzame bovennatuur jegens ons en die, door aanzienlijke ambivalentie, ermee instemt zich op gepaste wijze los te maken van de gebruikelijke wetten: kortom, dat een ding en zijn tegendeel naast elkaar bestaan...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 30/10/14, 20:38

Deze rage voor "over-eenheid" is best interessant.
Dit is een nieuwe vorm van geloof die hier een technologische verschijning heeft gekregen en die het irrationele verlangen weerspiegelt om aan de realiteit van de wereld te ontsnappen.
Het is een herziene en naïeve vorm van de parousia...
Wat dit soort onderzoek dichter bij religies brengt, is de niet aflatende steun van zijn "gelovigen", ondanks de resulterende fysieke onmogelijkheid.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
overunity
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 31/10/06, 22:05




par overunity » 30/10/14, 21:21

Het beantwoordt mijn vraag niet ... het werkt de slinger??
Ik heb niet de computer om Catia of Maya te draaien...

Beeld
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 30/10/14, 21:38

Je kunt Catia of Maya altijd gek proberen te maken, dat is niet wat je gekke slinger laat werken! :D
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
overunity
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 31/10/06, 22:05




par overunity » 31/10/14, 02:02

0 x
Avatar de l'utilisateur
overunity
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 31/10/06, 22:05




par overunity » 31/10/14, 05:37

Ik ben op zoek naar catia-achtige software om simulaties te doen met de gebruikelijke dingen .. magneetspoelbakken .. dank je.

Ik heb werkende modellen geprobeerd, maar er is geen magnetisme voor nodig en het is niet erg "flexibel" in gebruik.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 31/10/14, 08:07

U hoeft uw stem niet te verheffen!
Je video's brengen niets, de grofste apparaten creëren nauwelijks illusies, slimme jongens maken de apparaten graag ingewikkeld om degenen die ernaar kijken te misleiden. Duizenden elektriciens bestuderen elektrische motoren om hun werking te perfectioneren en er is nog nooit een fenomeen van overuniteit ontdekt; dit komt overeen met het feit dat energie niet kan worden gecreëerd of vernietigd ...

Sommigen beweren dat de warmtepomp die bijvoorbeeld 3 units herstelt wanneer er 1 wordt geleverd of dat de condensatieketel 118% rendement levert, in tegenspraak lijkt met het voor de hand liggende, maar dit is een kwestie van misverstand of gewoon een commercieel argument.

Alsjeblieft! Een klein raadsel: waarom is de omzetting van de brandstof van een auto in bruikbare energie beter in de winter dan in de zomer? 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
overunity
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 31/10/06, 22:05




par overunity » 31/10/14, 09:42

atmosferische dichtheid? Hete lucht, meer ruimte tussen moleculen, minder zuurstof?!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 31/10/14, 10:46

overunity schreef:Ik ben op zoek naar catia-achtige software om simulaties te doen met de gebruikelijke dingen .. magneetspoelbakken .. dank je.

Ik heb werkende modellen geprobeerd, maar er is geen magnetisme voor nodig en het is niet erg "flexibel" in gebruik.


Het is niet zozeer dat de software niet bestaat, maar tot op de dag van vandaag"ze veranderen de wetten van de fysica niet"puur en hard.... Voor wat je zoekt, in het geval van "nieuwigheid" zou het nodig zijn "eerst demonstreren"een proefschrift gebaseerd op een mogelijke ontdekking, pas het dan toe op het theoretische model om te zien of"het is schokkend" en dan konden alleen "kleine genieën" van nullen en enen dit in software implementeren!

Anders moet je de E-DOG maken en de shows doen... : Mrgreen:

Anders is er dit in een "eeuwigdurende atmosferische" machine die werkt door de wetten van de huidige natuurkunde te respecteren:

Beeld

En je hebt geen software nodig om te simuleren, het werkt!

http://fr.wikipedia.org/wiki/Pendule_Atmos
Dernière édition par Obamot de 31 / 10 / 14, 10: 54, 3 keer bewerkt.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 31/10/14, 10:47

Het was de valkuil! : Cheesy:

Toegegeven, de grotere luchtdichtheid in de winter zorgt voor een betere vulling van het lucht/brandstofmengsel*, maar dat is geen antwoord op de vraag zoals ik die precies (en ondeugend!) heb geformuleerd (omdat het het beschikbare vermogen maar een klein beetje verbetert).

Andere voorstellen? 8)

*Vandaar de inlaatkoelsystemen op grote motoren (intercooler).
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 209-gasten