1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

par Hic » 29/02/16, 12:48

izentrop schreef:Ze beantwoordt je vraag, maar zelfs als je eenvoudige voorbeelden neemt, begrijp je het niet.
Ik legde je de realiteit uit, maar jij geeft de voorkeur aan fictie. Bent u een product van tv en videogames of zo?

Tinker, je zult zien dat de wetten van de natuurkunde die door de Ouden zijn opgehelderd, je zullen helpen in de goede richting te gaan.
Ik weet heel goed dat ik te aardig tegen je ben, en bovendien verspil ik mijn tijd... Niet zozeer omdat het me helpt de theorie uit te drukken en te begrijpen van wat ik praktisch al wist.


Een elektromotor is beslist ‘relativistisch’ en overigens Newtoniaans
Ik weet dat je bagage hebt, maar we hebben niet dezelfde methode
Désolé : Cry:
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

par Remundo » 29/02/16, 12:53

Hic, ik wil je graag voor een schoolbord nemen om een ​​DC-machine gelijk te stellen ... of nog beter, omdat je zo vastzit, een asynchrone machine. Ik zou lachen om te zien dat je de inspanningen van Laplace of een elektrisch veld niet kunt berekenen.

Ik wijs je erop dat de relativistische effecten significant worden voor 0,1-snelheden c ... Voor alle elektromechanische machines zijn we in de klassieke fysica.

En wat wil je dan bewijzen? De supereenheid verborgen in relativistische effecten... veel succes. Maar schrijf hier wat je wilt. Een groot onderzoekslaboratorium neemt contact met je op om je ‘praktijktheorie’ te verdiepen en je gaat de energie-uitdaging aan.

Daarmee liet ik de bretels los.

@+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

par Hic » 29/02/16, 12:54

Hic schreef:
izentrop schreef:Ze beantwoordt je vraag, maar zelfs als je eenvoudige voorbeelden neemt, begrijp je het niet.
Ik legde je de realiteit uit, maar jij geeft de voorkeur aan fictie. Bent u een product van tv en videogames of zo?

Tinker, je zult zien dat de wetten van de natuurkunde die door de Ouden zijn opgehelderd, je zullen helpen in de goede richting te gaan.
Ik weet heel goed dat ik te aardig tegen je ben, en bovendien verspil ik mijn tijd... Niet zozeer omdat het me helpt de theorie uit te drukken en te begrijpen van wat ik praktisch al wist.


Een elektromotor is beslist ‘relativistisch’ en overigens Newtoniaans
Ik weet dat je bagage hebt (die ik niet heb en die ik misschien mis),
maar we hebben niet dezelfde methode.
Het was voorspelbaar.
Désolé : Cry:
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

par Hic » 29/02/16, 13:19

Remundo schreef:Hic, ik wil je graag voor een schoolbord nemen om een ​​DC-machine gelijk te stellen ... of nog beter, omdat je zo vastzit, een asynchrone machine. Ik zou lachen om te zien dat je de inspanningen van Laplace of een elektrisch veld niet kunt berekenen.

Ik wijs je erop dat de relativistische effecten significant worden voor 0,1-snelheden c ... Voor alle elektromechanische machines zijn we in de klassieke fysica.

En wat wil je dan bewijzen? De supereenheid verborgen in relativistische effecten... veel succes. Maar schrijf hier wat je wilt. Een groot onderzoekslaboratorium neemt contact met je op om je ‘praktijktheorie’ te verdiepen en je gaat de energie-uitdaging aan.

Daarmee liet ik de bretels los.

@+



STOP! om deze bac+9 te beledigen, ben je bewusteloos of zo? !
Ik ben je aanvallen beu alsof het onderwerp persoonlijk voor mij is, het is collectief op een ZEER hoog niveau, houd er alsjeblieft rekening mee!
Stop met mij aan te vallen, laat mijn riemen los

Niet alleen is de elektromotor relativistisch!
het is officieel, maar ook definitief

HET IS OFFICIEEL! je bent 111 jaar te laat :)
Jij bent de handtekening van jouw incompetentie voor meerdere dagen.
Teleurgesteld! : Cry:

Obamot heeft ongelijk, het gaat niet om het niveau forumdie is gedaald, maar altijd laag is geweest
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

par Gaston » 29/02/16, 14:04

Hic schreef:Niet alleen is de elektromotor relativistisch!
het is officieel, maar ook definitief
Sinds het begin van deze draad heb ik niet kunnen begrijpen of je wilt bewijzen dat de elektromotor superunitair of relativistisch is... (de tweede impliceert helemaal niet de eerste).
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

par izentrop » 29/02/16, 18:08

Hic schreef:
Hic schreef:
izentrop schreef:Ze beantwoordt je vraag, maar zelfs als je eenvoudige voorbeelden neemt, begrijp je het niet.
Ik legde je de realiteit uit, maar jij geeft de voorkeur aan fictie. Bent u een product van tv en videogames of zo?

Tinker, je zult zien dat de wetten van de natuurkunde die door de Ouden zijn opgehelderd, je zullen helpen in de goede richting te gaan.
Ik weet heel goed dat ik te aardig tegen je ben, en bovendien verspil ik mijn tijd... Niet zozeer omdat het me helpt de theorie uit te drukken en te begrijpen van wat ik praktisch al wist.


Een elektromotor is beslist ‘relativistisch’ en overigens Newtoniaans
Ik weet dat je bagage hebt (die ik niet heb en die ik misschien mis),
Hé, zelfs daar heb je je theorie.

Dus ga je gang, welke bagage?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

par Hic » 01/03/16, 07:47

Gaston schreef:
Hic schreef:Niet alleen is de elektromotor relativistisch!
het is officieel, maar ook definitief
Sinds het begin van deze draad heb ik niet kunnen begrijpen of je wilt bewijzen dat de elektromotor superunitair of relativistisch is... (de tweede impliceert helemaal niet de eerste).

Geen van beide
het is een boveneenheid met een agent van 2 door de relativistische compensatie van de tegenreactie
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

par Hic » 01/03/16, 07:50

izentrop schreef:
Hic schreef:
Hic schreef:
Een elektromotor is beslist ‘relativistisch’ en overigens Newtoniaans
Ik weet dat je bagage hebt (die ik niet heb en die ik misschien mis),
Hé, zelfs daar heb je je theorie.

Dus ga je gang, welke bagage?

Je bent gek als je gelooft dat je een relativistisch probleem kunt oplossen zonder relativistische theorie!

aan uw bagage heeft u niets!
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

par izentrop » 01/03/16, 09:13

Het is niet moeilijk om sterk over te komen, kom op; De sleutel is om niet verstrikt te raken in flagrante delicto onwetendheid. We manoeuvreren, we ontwijken de moeilijkheid, we overwinnen het obstakel en we houden ons aan de anderen met behulp van een woordenboek.
Guy de Maupassant in Bel Ami
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

par Hic » 01/03/16, 11:05

izentrop schreef:
Het is niet moeilijk om sterk over te komen, kom op; De sleutel is om niet verstrikt te raken in flagrante delicto onwetendheid. We manoeuvreren, we ontwijken de moeilijkheid, we overwinnen het obstakel en we houden ons aan de anderen met behulp van een woordenboek.
Guy de Maupassant in Bel Ami


het is te gemakkelijk om niet na te denken en te ontkennen
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 137-gasten