1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par izentrop » 29/02/16, 08:10

Hic schreef:Monsieur vertelt u dat een elektromotor relativistisch is
Niet echt.
Het is de voortplanting van elektromagnetische golven met de snelheid van het licht, en ook ‘een elektrisch of magnetisch fenomeen noemen is slechts een kwestie van standpunt. Wiskundig gezien hebben we inderdaad te maken met een uniek object, waardoor het een twee-index is. tensor in een vierdimensionale ruimte."
Albert Einstein zei zelf: “Iedereen die de relativiteitstheorie echt begrijpt, kan nauwelijks voorkomen dat hij door de magie ervan gefascineerd raakt.”

De kwantummechanica is niet in tegenspraak met de wetten van het elektromagnetisme die eerder zijn vastgesteld door Faraday, Lorentz ext ... dus uw reflectie op de mensen van forum is ongegrond : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Hic » 29/02/16, 08:47

izentrop schreef:
Hic schreef:Monsieur vertelt u dat een elektromotor relativistisch is
Niet echt.
Het is de voortplanting van elektromagnetische golven met de snelheid van het licht, en ook ‘een elektrisch of magnetisch fenomeen noemen is slechts een kwestie van standpunt. Wiskundig gezien hebben we inderdaad te maken met een uniek object, waardoor het een twee-index is. tensor in een vierdimensionale ruimte."
Albert Einstein zei zelf: “Iedereen die de relativiteitstheorie echt begrijpt, kan nauwelijks voorkomen dat hij door de magie ervan gefascineerd raakt.”

De kwantummechanica is niet in tegenspraak met de wetten van het elektromagnetisme die eerder zijn vastgesteld door Faraday, Lorentz ext ... dus uw reflectie op de mensen van forum is ongegrond : Wink:


Ik heb het over de theoretische praktijk

energiebalans met de praktische gevolgen ervan, punt uit


Daar gaan we weer voor de grote onverteerbare en eindeloze theorie die weinig interesse heeft!

we zijn het dus inhoudelijk eens,
een elektromotor voldoet niet aan de derde wet van Newton, die hem kenmerkt door een energietekort in de Newtoniaanse logica
wat een compenserend relativistisch effect afdwingt dat vergelijkbaar is met energie

simpel maar waarschijnlijk.
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Remundo » 29/02/16, 09:21

"theoretische praktijk", een nieuwe discipline?
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Hic » 29/02/16, 09:32

Hic schreef:
izentrop schreef:
Hic schreef:Monsieur vertelt u dat een elektromotor relativistisch is
Niet echt.
Het is de voortplanting van elektromagnetische golven met de snelheid van het licht, en ook ‘een elektrisch of magnetisch fenomeen noemen is slechts een kwestie van standpunt. Wiskundig gezien hebben we inderdaad te maken met een uniek object, waardoor het een twee-index is. tensor in een vierdimensionale ruimte."
Albert Einstein zei zelf: “Iedereen die de relativiteitstheorie echt begrijpt, kan nauwelijks voorkomen dat hij door de magie ervan gefascineerd raakt.”

De kwantummechanica is niet in tegenspraak met de wetten van het elektromagnetisme die eerder zijn vastgesteld door Faraday, Lorentz ext ... dus uw reflectie op de mensen van forum is ongegrond : Wink:


Ik heb het over de theoretische praktijk

energiebalans met de praktische gevolgen ervan, punt uit


Daar gaan we weer voor de grote onverteerbare en eindeloze theorie die weinig interesse heeft!

we zijn het dus inhoudelijk eens,
een elektromotor voldoet niet aan de derde wet van Newton, die hem kenmerkt door een energietekort in de Newtoniaanse logica
wat een compenserend relativistisch effect afdwingt dat vergelijkbaar is met energie

simpel maar waarschijnlijk.

een andere vraag

Als we goed naar een motor kijken, is het een tol op 95% 5% voor de stator

deze gedeeltelijk ‘relativistische’ motor heeft noodzakelijkerwijs een tegenreactie nodig in effectieve oppositie

hetzij in de vorm van zichtbaar magnetisme en/of relativistische compensatie

Hoe gaat het ?
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Hic » 29/02/16, 09:39

Remundo schreef:"theoretische praktijk", een nieuwe discipline?


Neen! je wist het niet? ik leer je

het ontwikkelt de verbeelding,
we blijven logisch, maar noodzakelijkerwijs te theoretiseren, wat juist het belang ervan is




en vanaf vandaag is een elektromotor "relatiste"

in tegenstelling tot uw beweringen die van de beheerder

Stop met mij aan te vallen wegens incompetentie!

en voor iedereen deze methode,
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Remundo » 29/02/16, 10:54

en je Frans, hij is ook relativistisch?

"Ik leer jeS"
"ontwikkelen" en niet "ontwikkelen"

je kunt hier je ideeën ontwikkelen. Maar eerlijk gezegd ben je maan.

Ik heb ook zojuist uw titel gecorrigeerd "1e stap naar het onbekende, differentiële analyse van elektrische motoren"

omdat diffentiële analyse, "het klinkt niet erg moedertaal"

Met vriendelijke groet.
0 x
Beeld
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par izentrop » 29/02/16, 11:24

Hic schreef: deze gedeeltelijk ‘relativistische’ motor heeft noodzakelijkerwijs een tegenreactie nodig in effectieve oppositie
hetzij in de vorm van zichtbaar magnetisme en/of relativistische compensatie
Hoe gaat het ?
"Je hoeft niet met je kont te kronkelen om recht te kunnen schijten", zei een oude man.

Je neemt een paard dat aan een ploeg is gekoppeld.
Van de boerderij tot aan de velden worden de ploegscharen geheven, dankzij de wielen die weinig weerstand bieden (mooie uitvinding), verbruikt het dier weinig energie.
Aan de andere kant, om de voor te traceren, is de inspanning intens, het verbruikt koolstof in de vorm van suiker en vet om het werk te garanderen.

De elektromotor is hetzelfde, alleen is hij iets indirecter.
De inspanning op zijn mechanische belasting beïnvloedt de rotor (anker) die wordt aangedreven door het roterende magnetische veld dat door de inductor wordt gegenereerd.
Omdat elektriciteit en magnetisme met elkaar verbonden zijn (spin van het elektron), veroorzaakt dit een vraag naar elektrische stroom die evenredig is aan deze inspanning.

Het voelt transparant omdat de spanning op het stopcontact constant blijft, maar feitelijk stemt de elektriciteitsleverancier het aanbod voortdurend af op de vraag.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Hic » 29/02/16, 12:17

Remundo schreef:en je Frans, hij is ook relativistisch?

"Ik leer jeS"
"ontwikkelen" en niet "ontwikkelen"

je kunt hier je ideeën ontwikkelen. Maar eerlijk gezegd ben je maan.

Ik heb ook zojuist uw titel gecorrigeerd "1e stap naar het onbekende, differentiële analyse van elektrische motoren"

omdat diffentiële analyse, "het klinkt niet erg moedertaal"

Met vriendelijke groet.

Goed!
Heb je, terwijl je daar bent, het Frans van de bac+9 gecorrigeerd?



Bedenk dat jij en de grote chef niets begrepen van het onderwerp relativisme
je bent dus incompetent, inclusief de ingenieur Christoffe


Jouw opmerkingen zijn niet op hun plaats!
Stop met mij aan te vallen. Bedankt!

Laat de beugels los
Dernière édition par Hic de 29 / 02 / 16, 12: 42, 5 keer bewerkt.
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Hic » 29/02/16, 12:19

izentrop schreef:
Hic schreef: deze gedeeltelijk ‘relativistische’ motor heeft noodzakelijkerwijs een tegenreactie nodig in effectieve oppositie
hetzij in de vorm van zichtbaar magnetisme en/of relativistische compensatie
Hoe gaat het ?
"Je hoeft niet met je kont te kronkelen om recht te kunnen schijten", zei een oude man.

Je neemt een paard dat aan een ploeg is gekoppeld.
Van de boerderij tot aan de velden worden de ploegscharen geheven, dankzij de wielen die weinig weerstand bieden (mooie uitvinding), verbruikt het dier weinig energie.
Aan de andere kant, om de voor te traceren, is de inspanning intens, het verbruikt koolstof in de vorm van suiker en vet om het werk te garanderen.

De elektromotor is hetzelfde, alleen is hij iets indirecter.
De inspanning op zijn mechanische belasting beïnvloedt de rotor (anker) die wordt aangedreven door het roterende magnetische veld dat door de inductor wordt gegenereerd.
Omdat elektriciteit en magnetisme met elkaar verbonden zijn (spin van het elektron), veroorzaakt dit een vraag naar elektrische stroom die evenredig is aan deze inspanning.

Het voelt transparant omdat de spanning op het stopcontact constant blijft, maar feitelijk stemt de elektriciteitsleverancier het aanbod voortdurend af op de vraag.


Een probleem ?

jouw antwoord doet er niet toe
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

par izentrop » 29/02/16, 12:39

Ze beantwoordt je vraag, maar zelfs als je eenvoudige voorbeelden neemt, begrijp je het niet.
Ik legde je de realiteit uit, maar jij geeft de voorkeur aan fictie. Bent u een product van tv en videogames of zo?

Tinker, je zult zien dat de wetten van de natuurkunde die door de Ouden zijn opgehelderd, je zullen helpen in de goede richting te gaan.
Ik weet heel goed dat ik te aardig tegen je ben, en bovendien verspil ik mijn tijd... Niet zozeer omdat het me helpt de theorie uit te drukken en te begrijpen van wat ik praktisch al wist.
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten