1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Differential Analysis

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par moinsdewatt » 21/02/16, 21:27

Hic schreef:Hallo allemaal

Een elektrische 1Kw-elektromotor produceert 1Kw mechanisch
via een totale kracht van magnetisch 1Kw,
die geen feedback van 'magnetische tegen magnetische reactie' toestaat,

Deze demonstratie toont de validiteit van de verenigde veldentheorie meer aan.
.....


hij begint opnieuw zijn magnetische trol. : Mrgreen:
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par moinsdewatt » 21/02/16, 21:29

Hic schreef:Als de feedback zich niet langer in het domein 'magnetisch tegen magnetische feedback' bevindt, omdat een elektromotor draait als een top zonder feedback,
we veranderen het domein als we in die van relativiteit komen of de tegenreactie is een overdracht
wat dicht bij de verenigde veldentheorie ligt



praten zonder enige betekenis.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Hic » 21/02/16, 22:21

Christophe schreef:Ik, er zit een achterstand in zijn redenering! :D


U bent de ingenieur die niet weet hoe energiebalans moet worden gemaakt? Te gemakkelijk!

maar wat ging hij doen in deze keuken? : Mrgreen:


:
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Christophe » 22/02/16, 10:17

Ik geef er de voorkeur aan niet te reageren op deze persoonlijke aanval ... de lezers zullen hun mening zelf bepalen door uw redenering en de mijne te lezen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Hic » 22/02/16, 11:47

Christophe schreef:Ik geef er de voorkeur aan niet te reageren op deze persoonlijke aanval ... de lezers zullen hun mening zelf bepalen door uw redenering en de mijne te lezen ...

Persoonlijke aanval ??? waar ga je heen ???????

Je hebt zelfs niet ontkend me te lezen of een grote gerechtvaardigde twijfel.

Dus ik ben heel kalm en sereen,
en ik vraag, beste ingenieur, uitdrukkelijk dat je me een energiebalans maakt op een standaard elektromotor.

1Kw elektrisch product
Magnetische 1KW die de motor aandrijft
Mechanisch 1Kw

Uw weigering zal aanzienlijk zijn !!! in tegenstelling tot wat je gelooft.

en toch verzin ik niet. . . niets!
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Christophe » 22/02/16, 11:49

Je vergeet het rendement, maar het maakt niet uit ... (als maar ... niet serieus voor je omdat je de waarheid lijkt te houden)

Waarom denk je dat er koelvinnen zijn op elektrische motoren?
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par raymon » 22/02/16, 12:47

Ik ben niet super getalenteerd in elektromagnetisme en er is iets dat ik niet goed begrijp. Wat is de link van dit alles met de reagerende stroom, bijvoorbeeld in deze video zien we deze 2-motoren appartementen met baarden.
https://www.youtube.com/watch?v=yf47V1SKiXE
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par izentrop » 22/02/16, 13:27

Blijkbaar hebben we hier te maken met een bricolo die driefasige motoren heeft die hij in één fase voedt. Het appartement 50 uF door fase verschuiven van een stroom over de derde fase, kan de start-up (of de band te strak), maar deze is ingeschakeld 2 benen zij niet bevoegd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Remundo » 22/02/16, 13:56

Hic, je vocabulaire is onbegrijpelijk en de wetenschappelijke concepten die je brandt zijn ongegrond. Relativiteit of kwantumveldentheorie is niet nodig om de werking van een dagelijkse elektromotor goed te beschrijven.

Een elektromotor schuurt mechanisch, en wanneer de elektronen tot leven komen, hetzij voor magnetische (inductie) of elektrische (elektromotorische velden), wrijven ze ook op het microspopische niveau (joule-effect).

Een antwoordelement: er is geen 1kW elektrisch, 1kW mechanisch en 1 kW magnetisch die cumulatief zijn! de elektrische kW is gekoppeld tussen de magnetische velden en de stroom / spanning van de machine. de mechanische kW is ook rechtstreeks gekoppeld aan deze elektromagnetische kW via Laplace krachten en bewegende delen.

En het spel is niet gedaan met een opbrengst van 100%, maar minder (tussen 90 en 95%) voor goede elektrische motoren / generieke geneesmiddelen.
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: 1er stap in het onbekende, Elektrische Motor Analyse Diffentiel

par Christophe » 22/02/16, 14:58

izentrop schreef:Blijkbaar hebben we hier te maken met een bricolo die driefasige motoren heeft die hij in één fase voedt. Het appartement 50 uF door fase verschuiven van een stroom over de derde fase, kan de start-up (of de band te strak), maar deze is ingeschakeld 2 benen zij niet bevoegd.


Uh niet zo slecht dat dit het geval is van 99% van kleine asynchrone motoren die momenteel worden verkocht en die in mono worden aangedreven met 1 in fase verschoven (dus eigenlijk een tweefasenmotor?)

De meeste mensen, zelfs tot niet zo lang geleden, verwarren de startcondensator (die uiterst zeldzaam is geworden op kleine motoren) en de operationele condensator om precies een 2ieme fase uit fase te simuleren.

Hier is een recent onderwerp dat erover praat: water-pompen filtratie / berekening condensator-werking-motor-pomp-Guinard-elem-t14125.html
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 102-gasten