Hulp voor het installeren van de brander Ferroli p7

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
cokoly
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 20/05/14, 08:57

Hulp voor het installeren van de brander Ferroli p7




par cokoly » 20/05/14, 09:25

Hallo,
Ik heb zojuist een Ferroli p7-brander gekocht ter vervanging van mijn Opop-pelletbrander, die kapot ging en na 6 jaar gebruik niet meer te repareren was.

Ik heb een vraag voor de installatie van de Ferroli-brander:
Op pagina 4 van de installatie-instructies staat een afbeelding
(bijgevoegd: https://www.econologie.info/share/partag ... esLKxN.pdf )

waarin de verbindingen worden uitgelegd. Hij heeft het over het verbinden van kabel T met sensor V. Maar op onderdeel S, dat de brander en de eindeloze schroef verbindt, heb ik geen sensor, ik heb alleen twee kleine gaatjes. Ik heb het uiteinde van kabel T ter hoogte van de gaten geplaatst en het viel me op dat er op het kleine steuntje aan het uiteinde van kabel T ook twee gaten zitten die overeenkomen met de gaten op onderdeel S. Mijn vraag is als volgt: Het uiteinde van kabel T bevat de sensor en het is voldoende om deze via de twee gaten op onderdeel S te bevestigen of ontbreekt de sensor op onderdeel S?


Bij voorbaat dank voor uw hulp!
0 x
DETRY
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 03/11/13, 12:55

Ik heb een vraag voor de installatie van de Ferroli-brander:




par DETRY » 20/06/14, 11:57

Hallo Kokoli

De sonde aan het uiteinde van de T-kabel wordt klixon genoemd en is een veiligheidsschakelaar die wordt uitgeschakeld bij 65 ° C in het geval dat pellets zich per ongeluk in de buis ophopen en ontbranden; Er worden 2 kleine schroeven meegeleverd om deze veiligheidssonde te bevestigen. Staat tot uw beschikking voor andere vragen
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot], Google Adsense [Bot] en 319 gasten