Montage pantone 4x4 toyota turbo LJ73 2.4L

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 20/02/14, 18:58

nikko schreef:Dus laten we anders teruggaan naar mijn schapen :D Ik realiseerde me dat wanneer ik de slang verwijder, sluit voor de turbo en de lucht niet wordt aangezogen maar blaast "I'm on the ***" ...


Weet je zeker dat adem ????? Of gewoon de lucht is erg gestoord (de toelating van gas is nogal erg schokkerig / discontinu bij lage snelheid). Doe de test, benader een verlichte sigaret van de turbo zonder de toevoerslang, wereldwijd ontsnapt de rook of verdwijnt deze in de motor?

Bij reflectie is er iets dat niet blijft kleven, als je de lucht voor de bubbler in het luchtfilter (na het filter en dus bij depressie !?) neemt en de stoom afwijst (met een lepel?) ... voor de turbo in dezelfde slang en vacuümzone ..... (naast uw zuigborstel?) ... het drukverschil tussen deze leidingen is erg laag, u beperkt veel dat kan zuigen je bubbler.

Voor het filteren van de lucht die de bubbler binnengaat, is het niet nodig om te sommeren .... r
een zeef is voldoende, en het stof komt in de modder op de bodem van de bubbler terecht. Je kunt dus het borrelen horen en het drukverschil met de stoomuitlaat is veel groter en laat een meer "normale" gas / stoomstroom toe. :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
nikko
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 19/02/14, 19:19
Plaats: centrale regio




par nikko » 20/02/14, 20:06

ja ja ç adem ç me duwt een laken, nadat ik de olie-ontluchter heb die recht voor de turbo komt, zal ik morgen kijken wat het oplevert.

Weet je zeker hoe je de turbulentie in de luchtmanchet kunt kalmeren?

Ik ga het filter draaien om te zien hoe dan ook mijn dompelbuisje een gat met een diameter van 6mm boort.

In feite zou het een montage zijn als het tweede plan dat je maakte door een turbodrukslang te nemen om lucht aan de bubbler toe te voeren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 20/02/14, 21:05

nikko schreef:Weet je zeker hoe je de turbulentie in de luchtmanchet kunt kalmeren?

Kunnen we niks schelen ?, Chai niet als het een probleem is! Hoe dan ook, wat je ziet loskoppelen is zeker niet representatief voor de verbonden operatie. (akoestisch / resonantie van de leidingen / luchtkast / turbo enz. ...

In feite zou het een montage zijn als het tweede plan dat je maakte door een turbodrukslang te nemen om lucht aan de bubbler toe te voeren.


Terwijl u gefilterde lucht en warme lucht in de bubbler stuurt, wordt deze sneller en beter verwarmd door de belasting van de motor te volgen. :P

Ga geleidelijk aan, je hebt kleppen 1 / 4 draaien, profiteer niet van een plotselinge opening ... Als er een abnormale werking is geweest, kun je een pijp hebben die gevuld is met zweven en tegelijkertijd zwaaien. Wees voorzichtig dat je geen dieptepunt hebt dat water verzamelt .... Het is beter om voor niets te demonteren, dan om een ​​molen / turbo te verbreken voor te veel vertrouwen : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189




par dede2002 » 20/02/14, 21:34

Hallo,

Heeft iemand ooit geprobeerd om de twee shots te mixen, de lucht voor de bubbler na de turbo te nemen en de stoom voor de turbo te sturen, waardoor de flow gedoseerd wordt?
0 x
nikko
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 19/02/14, 19:19
Plaats: centrale regio




par nikko » 21/02/14, 05:16

= Flytox
Maakt het ons niet uit?


Ik weet niet of ik kan worden opgezogen in plaats van terug te spoelen, het zou goed zijn.

= flytox
Wees voorzichtig dat je geen dieptepunt hebt dat water verzamelt ....


Omdat de 4x4 hoog is, is de reactor erg laag, de slang daalt goed naar de reactor door de nadelen dat ik meer buig.

= dede2002
Heeft iemand ooit geprobeerd om de twee shots te mixen, de lucht voor de bubbler na de turbo te nemen en de stoom voor de turbo te sturen, waardoor de flow gedoseerd wordt?


Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik stelde alleen de vraag dat het geen groter probleem zou moeten veroorzaken dan de tijd dat de buller overdruk is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 21/02/14, 08:50

Als je de druk op de 1-balk in de waskring verhoogt, komt het water later binnen in de ebulitie. Het is aan.
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
nikko
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 19/02/14, 19:19
Plaats: centrale regio




par nikko » 21/02/14, 10:23

Ja, ik had niet gedacht 8)

Ik heb al zette de productie van meer lening reactor turbo zien wat er gebeurt Ik las een bericht op een website is Mecedes 300td Michel, die hem op die manier gemaakt.

goede dag aan u
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 21/02/14, 20:18

dede2002 schreef:Hallo,

Heeft iemand ooit geprobeerd om de twee shots te mixen, de lucht voor de bubbler na de turbo te nemen en de stoom voor de turbo te sturen, waardoor de flow gedoseerd wordt?


Niet getest op een turbomotor, maar het drukverschil is groot (> 1 bar). Om rampen te voorkomen, kunnen we bijvoorbeeld een paar jets plaatsen om de stromen te kalmeren. Bij minimale bubbler-input?

Verscheidene zeiden dat het beter werkte als de reactor in een depressie is ... dus we moeten niet te hard duwen / opblazen aan de inlaatzijde van de reactor.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 21/02/14, 20:36

Hallo macro

Macro schreef:Als je de druk op de 1-balk in de waskring verhoogt, komt het water later binnen in de ebulitie. Het is aan.


De druk vertraagt ​​zeker koken, maar het kan gevaarlijk zijn. In het geval dat we het benodigde verwarmingsvermogen hebben om te koken, wanneer de turbo terugkeert naar stationair, daalt de druk tot ongeveer atmosferische druk ..... en de vloot gaat in stoom tegelijk in hoeveelheid. Dat is hoe de ketels worden opgeblazen.: Mrgreen: Eindelijk zijn we er niet bij deze montage ....: Mrgreen:

Volgens verschillende getuigenissen, als je de vloot in de bubbler kookt, werkt het veel minder goed of helemaal niet. Het is niet de "goede" damp die eruit komt. Moet je tussen 75 en 85 ° C blijven?
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 21/02/14, 20:47

nikko schreef:Ik weet niet of ik kan worden opgezogen in plaats van terug te spoelen, het zou goed zijn.


Je hebt ergens een bugg. De motor zou niet werken als hij blies in plaats van aan te zuigen door de turbo. Wanneer de originele slangen zijn aangesloten, is de werking normaal en zuigt de turbo aan.

= flytox
Wees voorzichtig dat je geen dieptepunt hebt dat water verzamelt ....


Omdat de 4x4 hoog is, is de reactor erg laag, de slang daalt goed naar de reactor door de nadelen dat ik meer buig.

Sommige ellebogen passeren, maar een hendel / dieptepunt kan grote problemen opleveren, zoals de mogelijkheid om een ​​vlootramaas te slikken en de turbo en de motor te doden .....: Cry: : Mrgreen:

nikko schreef:Ik heb al zette de productie van meer lening reactor turbo zien wat er gebeurt Ik las een bericht op een website is Mecedes 300td Michel, die hem op die manier gemaakt.

Kun je uitleggen wat je wilt doen?
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten