Maak een waterstofgenerator

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 06/02/14, 11:03

razputin schreef:Welnu, na het plaatsen van twee magneten en het draaien van een wiel tussen twee dankzij magnetische velden, kan in principe zelfs een kind het. Het wiel gaat draaien.
Als je aan het wiel van Barlow denkt, ja, het draait, maar alleen omdat er een elektrische stroom doorheen gaat.

Het is verre van "als een molen"...
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 06/02/14, 19:42

Moderniteit veronderstelt almacht, grenzeloze energie is in alle opzichten in overeenstemming met dit absurde en kinderlijke verlangen.
Maar al met al blijft dit vrij logisch: het is de tegenhanger van deze onvolledigheid, een ongelukkig gevolg dat alleen een toename van de oorzaken zou kunnen wegnemen.


Café: verwarming boeren & likken, zelfs als het nog niet opwarmt, verbruikt het al! :P
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 07/02/14, 19:16

razputin schreef:Neem bijvoorbeeld hier:
http://www.youtube.com/watch?v=uxkMwNFEm9o
Als u een paar Google / YouTube-zoekopdrachten uitvoert, vindt u genoeg. Dus wees voorzichtig als ik 'turbines' zeg, ik laat me een beetje meeslepen. In feite is het principe om eeuwigdurende energie te creëren, zonder deze uit te geven. De twee magneten laten een 'turbine' draaien en wekken zo energie op.
Maar het probleem komt altijd op hetzelfde neer: de energie die vrijkomt is laag en er is niets om het voor grote dingen te gebruiken. Het is mooi in ervaring, minder in het daadwerkelijke gebruik.


Je bent erg goedgelovig.

Het moet te genezen zijn.
0 x
diymuziek
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 13/02/14, 22:32

een HHO-generator maken




par diymuziek » 22/02/14, 03:12

hello,
voor iedereen die meer wil weten over hho generatoren en droge cellen kan je terecht op deze site
http://www.bricomusique.com/tutoriels/
er zijn tal van andere tutorials, ga het eens bekijken, je zult niet teleurgesteld zijn!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 23/02/14, 16:44

razputin schreef:Het andere probleem met deze "nieuwe energiebronnen" is dat ze niet noodzakelijkerwijs welkom zijn. De grote mogendheden die de reeds aanwezige energieën beheren (olie, kernenergie, enz.) stellen de komst van concurrenten niet echt op prijs. En ik denk, zal er alles aan doen om ze zo laat mogelijk te krijgen...


Wat bedoel je met "nieuwe energiebronnen"?
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 232-gasten