Installeer Pantone op een benzine Renault18 8 paarden

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
brahimour
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 23/01/14, 17:31




par brahimour » 27/01/14, 21:38

Flytox schreef:
+ 1; De video toont een jonge Marokkaanse demonstratie met behulp van Pantone 100% en in het bijzonder niet iets functioneel in de tijd. Het heeft geen macht absorbeert (dus het is absoluut niet significant) en het mengen van de brandstof en water in hetzelfde vat is een bullshit, zelfs als de originele tekening door Paul Pantone. : Mrgreen:

Benzine begint ruim voor het water te verdampen wanneer hete uitlaatgassen de tank in blazen. Dus de lichtere fracties van de benzine verdampen eerst snel, dan de zwaardere en zwaardere fracties totdat er een "ding" is dat een beetje op olie lijkt op de bodem van de benzine. tank ... of er is in verhouding veel meer water dan aan het begin van het experiment ... en dit "residu" is niet brandbaar in een benzinemotor. De motor slaat af lang voordat hij zijn hele tank heeft ingeslikt. : Mrgreen:


M Flytox Ja, wat je zegt is echt logisch ...
* Rond de HYPNOW ding is dat hij niet zal zorgen te maken als ik de plastic container te vervangen door een groot ??
een garage mij adviseren om een ​​apparaat dat de auto mogelijk maakt om Butaan gas in plaats van benzine verbruiken te installeren, omdat het veel goedkoper is om te rollen rond de € 4 450 kms van ... is het goed oplossing?
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 27/01/14, 21:47

Ja, het is een zeer goede oplossing en de economie zal steeds belangrijker worden. Niets belet het installeren van een HYPNOW kit of gelijkwaardig plus de gpl.
De prijs van de transformatie is niet hetzelfde, maar het is veel beter.
0 x
brahimour
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 23/01/14, 17:31




par brahimour » 27/01/14, 22:23

PITMIX schreef:Ja, het is een zeer goede oplossing en de economie zal steeds belangrijker worden. Niets belet het installeren van een HYPNOW kit of gelijkwaardig plus de gpl.
De prijs van de transformatie is niet hetzelfde, maar het is veel beter.

dan raden u met behulp van koken op gas?
bedoel je met gpl ??
Hier is de transformatie prijs bedraagt ​​ongeveer € 1000 zijn 100DH
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 27/01/14, 22:32

Ik dacht dat LPG Petroleum Gas Uitvloeien kit. Verkrijgbaar in benzinestation in Frankrijk. Ik dacht niet dat gas om te koken, maar kan in Marokko is als dat. Hier te zien met uw rijwielhandelaar transformatie is € 1500. Heel vaak uitgevoerd op benzine auto's die veel verbruikt. Als u informatie over de transformatie die je monteur vertelt ons, want het is erg saai biedt.
0 x
brahimour
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 23/01/14, 17:31




par brahimour » 27/01/14, 23:02

Oké PITMIX, ja ja het is echt zeker, hier in Marokko zijn er verschillende "dieven van plaats" = taxi's die niet door de staat zijn geautoriseerd, vooral degenen die de dorpelingen vervoeren hebben originele benzineauto's "omdat ze zijn minder duur "maar die benzine vervangt door een fles kookgas die men in de kofferbak doet
en het zijn niet alleen de taxi's van dorpsbewoners, het zijn ook de boeren die water putten uit de bronnen en de gasflessen gebruiken
dat ik iemand ontmoet ik montage van foto's te nemen en laten zien
want nu ben ik een leraar in een dorp, en ik heb niet de kans om te gaan naar de dichtstbijzijnde stad
in het algemeen; er is iets met een knop die verandert tussen de keuze van gas of benzine
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 28/01/14, 07:23

Ik denk dat het dezelfde inrichting als thuis, maar alleen geschikt voor propaan en butaan. Hier zijn de heftrucks paletten die goed werken.
U moet weten dat het gasverbruik is hoger dan die van benzine, maar als de prijs van gas is goedkoper, je winnen. Met betrekking tot HYPNOW u de tank niet kan vervangen zonder het nemen van voorzorgsmaatregelen. Dit is een bubbler. Het duurt een luchtinlaat, een dompelbuis met kleine gaatjes en een uitlaat aan de bovenkant waar de vochtige lucht haalt. Dit is geen eenvoudige container. Als de gasinstallatie is het mogelijk voor u aarzel dan niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/01/14, 08:15

De LPG Liquefied Gas windstilte is een mengsel (ongeveer 50 / 50) Butaan en Propaan.
2 de gassen, omdat in Frankrijk worden gemengd, kan propaangas bevriezen als de temperatuur te daalt.
Daarom butaan toegevoegd (dat is duurder) voor dit doel.

LPG draagt ​​deze naam omdat dit gas vloeibaar wordt als het tot enkele bar wordt samengeperst, waardoor het mogelijk is 210 liter "gasvormig" gas op te slaan in het volume van één liter vloeibaar gas.

U moet weten dat de benzinemotor niet is geoptimaliseerd om LPG te consumeren, waardoor overconsumptie van 15 20% voor gas ten opzichte van esence.

In Frankrijk wordt LPG gebruikt voor auto's en voor het verwarmen van huizen kan tank team (begraven of gelegd op de grond buiten het huis) zijn. De prijs van LPG is ongeveer hetzelfde op het station voor thuis (belangrijke leverancier van winst). Het wordt verkocht door de liter bij het tankstation en verkocht per kg tank van het huis (ongeveer 580kg / 1000 liter).

Door nadelen, in Frankrijk, het gas verkocht in flessen 13kg is erg duur. Dus sommige vullen hun fles Butaan in de LPG-pomp ondanks de verbodsborden weergegeven op de pompen, de economie meer dan 40% ...

Ik ben benieuwd naar de foto's te zien u ons te sturen. : Arrowl:
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 28/01/14, 13:54

Wat maakt me gek is de onmogelijkheid van het registreren van een voertuig met diesel lpg in Frankrijk. De dag DRIRE dit mogelijk te maken zullen we uit alle huidige diesel komen. Dit zal een geweldig alternatief voor mensen die een diesel en hebben niet de middelen om het te veranderen niet bieden, maar wil een beweging tegen de fijnstof te maken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/01/14, 23:51

Citro schreef:De LPG Liquefied Gas windstilte is een mengsel (ongeveer 50 / 50) Butaan en Propaan.
2 de gassen, omdat in Frankrijk worden gemengd, kan propaangas bevriezen als de temperatuur te daalt.
Een zorgvuldige lezer merkte mijn fout. :?

Dit is inderdaad het butaan dat de eerste bevriest. Propaan wordt gebruikt voor Butaan niet bevriest. Dit is de reden waarom altijd plaatste de flessen butaan binnen, terwijl toegestaan ​​Propane flessen buiten het huis.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 29/01/14, 08:13

hi Citro
Uiteindelijk denk ik dat het komt door de druk relatie / temperatuur en butaan kookpunt, die in de orde van -1 ° c of 0 ° C, terwijl de propaan is -42 ° C. Dus als het koud soort -5 ° c butaan vloeibaar blijft en de toezichthouder is niet omdat er niet genoeg druk in de fles. Butaan is op dezelfde druk stroomopwaarts en stroomafwaarts van de drukregelaar. Propaan als het -5 ° C buiten staat onder sterke druk in de fles, omdat het al snel na -42 ° C, zodat de drukregelaar goed is omdat propaan vraagt ​​alleen geschiedde in gasvorm. De regelaar kan alleen werken als er een zekere delta P tussen de fles en de atmo druk. Om het beeld moeten we denken aan de snelkookpan en de roterende klep.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten