OKOFEN Pellematic 20, vind informatie over het functioneren?

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
jl9934s
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 08/12/13, 19:29
Plaats: Charente maritiem

OKOFEN Pellematic 20, vind informatie over het functioneren?




par jl9934s » 09/12/13, 15:59

Hallo,

Zoals ik al zei in een korte notitie aan het einde van het lange onderwerp over "opvolging van werktijd....OKOFEN" zou ik graag willen kunnen ingrijpen in de instellingen van mijn ketel. Maar daarvoor zou ik wat aanwijzingen nodig hebben over de manier waarop het werkt en in het bijzonder de beroemde indicatoren P112,113,114, en er zijn er nog veel meer denk ik.
Niet dat mijn cv-ketel slecht werkt, maar er zijn een paar dingen waar ik last van heb en die ik graag zou willen verbeteren.

Hiervoor heb ik een eerste probleem, als ik naar mijn ketel kijk, het dashboard en het gedeelte eronder (deksel verwijderd), lijkt het niet helemaal op wat ik zie en wat ik lees in het onderwerp Instellingen:
1/ Ik heb maar 1 display (voor de regeling) op de T aan boord.

2/ Onder de motorkap zit inderdaad 1 parameter-scrollwiel, maar de balken zijn nergens mee verbonden, alsof het alleen gelezen kan worden door iemand die er een uitleesapparaat op zou aansluiten!!!


Ik heb foto's geplaatst Beeld
Beeld

Beeld

Ik ben niet zeker van mijn manipulatie....laten we bidden...


Dank u voor uw hulp

Jean luc
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 09/12/13, 16:42

Ja. De Pellematic is voortdurend in ontwikkeling.

Dus het tweede scherm aan de linkerkant (wat een beetje archaïsch was met zijn enorme vierkante pixels!), is al een tijdje verdwenen...

Dezelfde data wordt nu uitgelezen in de Pelletronic (het witte kastje) in het midden.

Hierin zijn verschillende "hoofdstukken" - kijk goed naar de "titel" bovenaan: Pellematic (ketel) - Pelletronic (verwarming en SWW-regeling)...
0 x
jl9934s
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 08/12/13, 19:29
Plaats: Charente maritiem




par jl9934s » 09/12/13, 18:21

Bedankt, ik heb inderdaad een Pellematic-hoofdstuk gevonden dat, door het te graven, me een bepaald aantal P tussen P100 en P200 gaf, maar niets verder dan waar het nodig lijkt om een ​​code te hebben.

Maar het is al rijk aan lesgeven omdat mijn aangegeven gemiddelde cyclus slechts 24 minuten is!!! Rijk aan deze weinige informatie, zal ik teruggaan naar de andere discussie om te proberen deze te verbeteren.

Tot de volgende keer

Jean luc
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 415-gasten