Mijn ESC buffer en draaibare panelen - autoconstruit

Thermische zonne-energie in al zijn vormen: zonne-energie, warm water, het kiezen van een zonnecollector, zonne-concentratie, ovens en zonne-fornuizen, zonne-energie-opslag door warmtebuffer, zonne-energie zwembad, airconditioning en zonne-koud ..
Hulp, begeleiding, programma's en voorbeelden van de prestaties ...
Avatar de l'utilisateur
heet water
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 24/11/13, 12:11
Plaats: Tain de kluis




par heet water » 24/11/13, 12:26

Hallo allemaal, heel leuk project en bedankt voor het delen :)
0 x
“Gezien het gemak waarmee de zon mensen uit hun huizen haalt, denken we dat zonne-energie vrijwel alles kan werken. " 1- zonnewarmte.com/
zwaluwstaart
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 25/01/09, 00:11




par zwaluwstaart » 24/11/13, 21:41

gefeliciteerd met deze installatie zelf gebouwd , de enige economische oplossing (goedkoop).

Ik schijn in je besturingselektronica een bouwpakket te herkennen
"T° differentieelschakelaar" Conrad voor 20€ ???

Ik gebruik deze kit (zeer bevredigend voor zijn prijs) ook om mijn DHW Laing 24V-circulatiepomp voor mijn thermische panelen en de in de inzet ingebouwde recuperator te beheren.
een enkele fout: doorgebrande transistor, vervangen door een 2N2222A, + tolerant voor overspanningen... en een knipperende groene LED toegevoegd wanneer het relais wordt geactiveerd (circulator AAN)

Ik ben ook van plan een tracker te vervaardigen voor 2PV 175Wp, op een equatoriaal telescoopmontage-ontwerp (rotatie-as verward met terrestrische rotatie-as)
Ik zal verkrijgen voor intermitterende training (- hebzuchtig in W), en terugkeren door teruggaande veer en automatische mechanische koppeling, of rijden door worm en kruiskoppeling en terugkeren door omkering van rotatieschroef sf.

naar +
Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten