Omzetten van een automotor voor stationair gebruik

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 28/10/13, 19:43

dede2002 schreef:Nou hier kunnen studeren zonder hoop niet geld te verdienen :?


gebeurt het vaak dat je een klus doet die enkele maanden aanhoudt zonder iets te krijgen? Ik heb niet meer de middelen

Nog een probleem, nog gênanter, dat ik vaak in Afrika vind, de kant waar ik een precies plan voor wil hebben, om de leider te zijn en de monteur te commanderen die de realisatie zal realiseren

wat een minachting voor de monteurs ... hebben ze een tussenpersoon nodig die er niets van afweet?

als ik tijd besteed aan het maken van een specifiek plan van een vaartuig dat ik deed, zou het niet helpen aan het einde van Afrika omdat ik mijn ding deed met wat ik had, en dat is niet zo niet noodzakelijk elders beschikbaar, maar helaas zou een dergelijk plan te nauwkeurig worden gekopieerd en verspreid om een ​​plan te misleiden dat niet geschikt is voor gebruik, omdat ik geen rechtstreeks contact met de gebruiker had
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 28/10/13, 21:14

van elektriciteit: "waarom doen"?
12 V Continu of 220 V 50Hz?
spelen? de bollen hebben geen nauwkeurige 50Hz nodig,
op
de computers werken op 12V sigarettenaansteker, transformator 12> 19 om de laptopbatterij op te laden
12V op de batterij energie wordt opgeslagen en is converteerbaar in 220V met een computer naar de omvormer (pure sinusvormige 50Hz) ok macht is slechts 330W voor een batterij 12V maar kan meerdere 220 omvormers parallel aan te sluiten op de batterij 12V of gebruik op 24V 12V UPS accu's parallel (24V truck alternator) die tot 800W etc ..

elektriciteit: waarom?
0 x
Crabine7
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 06/06/13, 14:54




par Crabine7 » 28/10/13, 23:40

Het lijkt mij dat op forums we kunnen ook delen, en daarom gratis.
Het zou interessant zijn om meer mensen over het onderwerp in kwestie te hebben.
Ik heb net het 1er-artikel overgenomen, maar als het een utopie is, dan achtervolg ik het niet.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 29/10/13, 09:53

er zijn veel onderwerpen van dit type op het net,
het hangt immers af van uw behoeften:
elektriciteit? verwarmen? hoeveel? (waarom doen?)
kan je de een of de ander transformeren?
Welke energie heb je?

als het gewoon om een ​​systeemproducent te verkopen is het niet erg interessant om aan het onderwerp te werken, zoals de chatelot, iedereen kan oude motoren kopen en ze goedkoop laten transformeren in arbeid en ze verkopen maar waarom? om niet-presterende generatoren te verkopen voor een verkapt leverancierssysteem dat niet goed genoeg is voor de behoeften? ja, wat een verspilling van tijd en investeringen ...

na als het een studie is die gericht is op specifieke behoeften, is het al interessanter, maar het moet ook voldoen aan de behoeften en de gewenste installatie! =) het is voor waar, voor wie, voor wat, hoe, wanneer, waar ben je?
0 x
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189




par dede2002 » 04/11/13, 18:23

Dit is de fundamentele vraag, om wat te doen?

Om een ​​dorp te elektrificeren, zal het nooit een goede oplossing zijn, zelfs als de apparatuur gratis is, zal het brandstofbudget dat nooit zijn.

Een automotor kan grote vermogens leveren, voor pompen, solderen of andere, als er geen andere oplossingen zijn gevonden.

chatelot16 schreef:
dede2002 schreef:Nou hier kunnen studeren zonder hoop niet geld te verdienen :?


gebeurt het vaak dat je een klus doet die enkele maanden aanhoudt zonder iets te krijgen? Ik heb niet meer de middelen

Nog een probleem, nog gênanter, dat ik vaak in Afrika vind, de kant waar ik een precies plan voor wil hebben, om de leider te zijn en de monteur te commanderen die de realisatie zal realiseren

wat een minachting voor de monteurs ... hebben ze een tussenpersoon nodig die er niets van afweet?

als ik tijd besteed aan het maken van een specifiek plan van een vaartuig dat ik deed, zou het niet helpen aan het einde van Afrika omdat ik mijn ding deed met wat ik had, en dat is niet zo niet noodzakelijk elders beschikbaar, maar helaas zou een dergelijk plan te nauwkeurig worden gekopieerd en verspreid om een ​​plan te misleiden dat niet geschikt is voor gebruik, omdat ik geen rechtstreeks contact met de gebruiker had


Helemaal mee eens, ik bedoelde "studeren" in brede zin (studenten verdienen geen geld).

U heeft mijn vraag niet beantwoord, wat is het verschil tussen het beperken van de inname door een sterke depressie te creëren, of het vullen van de cilinder en vervolgens een deel ervan terug te duwen om hetzelfde resultaat te bereiken, namelijk een vullingsgraad? van "x", aangenomen dat de compressieverhouding wordt verhoogd als functie van "x"?
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 04/11/13, 18:45

als de vulling wordt verminderd door de openingscyclus van de inlaatklep te veranderen, is er geen verlies van energie

als we de stroming verminderen door een min of meer gesloten vlinder, verbruikt deze energie, zoals een vacuümpomp

om met de 2-klep te spelen om het tegenovergestelde te doen

1) vertraagd sluiten van de motor zuigt de hele cilinder aan en duwt vervolgens een deel voordat de klep wordt gesloten

2) sluit de klep van tevoren: de klep sluit wanneer het juiste volume wordt opgezogen, vervolgens adiabatische relaxatie van het volume en adiabatische recompressie: waarbij ook geen energieverlies optreedt

Nog een voordeel van de controle door de kleppen: de vulsnelheid is vast, geen kans dat deze snelheid per ongeluk toeneemt: daarom kunnen we de volumetrische verhouding zonder risico verhogen

met een vermindering van de vulling door een min of meer gesloten vlinder, en als de volumetrische verhouding is verhoogd, bestaat het risico dat alles wordt verbroken in het geval van een fout in de controle van de vlinder
0 x
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189




par dede2002 » 04/11/13, 18:55

Ik geef de voorkeur aan de oplossing om de klep vooraf te sluiten, het lijkt mij dat de ontlading ook energie verbruikt.

Inderdaad bestaat het risico om alles te breken, diegenen die maximale macht zoeken, weten het, het zoeken naar maximale opbrengst is hetzelfde.

Mijn idee was om het simpel te maken, het is makkelijker om te beperken dan om de aac te veranderen, en ik stel me voor dat de depressie van de intake de zuiger helpt omhoog te gaan?
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 04/11/13, 19:24

Ik ben het met je eens: het passeren en strijken van de lucht in de klep verbruikt meer energie dan ontspanning en adiabatische recompressie

een ander praktisch detail: een goede sleuf in de camera om de openingstijd te verkorten is gemakkelijker dan een bestand dat dikker is om het te vergroten

probleem: het slijpen van de nokkenas zorgt ervoor dat de oppervlakkige uitharding verloren gaat: de nok slijt dus sneller
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 04/11/13, 19:55

chatelot16 schreef:2) sluit de klep van tevoren: de klep sluit wanneer het juiste volume wordt opgezogen, vervolgens adiabatische relaxatie van het volume en adiabatische recompressie: waarbij ook geen energieverlies optreedt


Voor de motoren met dubbele aac in kop kan men, op voorwaarde van toelating, "eenvoudig" een faseverschuiving verkrijgen die de vulling vermindert door de ketting of riem van x tanden te verschuiven in vergelijking met het rondsel of tandwiel van de aandrijving.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 04/11/13, 20:50

als we eerder willen sluiten door een nokkenas te verschuiven, zal deze ook eerder worden geopend, dus vóór de pmh ... dus een botsing in de zuiger
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 198-gasten