Gifnet en Mahg: gratis energie zal alles veranderen?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/07/12, 20:36

Minder watt,

je tact zal me altijd verbazen! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 02/07/12, 20:45

elephant schreef:Minder watt,

je tact zal me altijd verbazen! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Er is geen discussie mogelijk over overtuigingen.
Beeld
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 02/07/12, 21:10

moinsdewatt schreef:
RealWheel schreef:Dus ergens is de efficiëntie van een gesloten lus noodzakelijkerwijs bovenunitair: http://www.energythic.com/view.php?node=272

Over de Chambrin-watermotor vindt u hier het waargebeurde verhaal: http://www.energythic.com/view.php?node=273


RealWheel


Zoals gewoonlijk:

->

Beeld


Dit is niet precies wat ik schreef. Ik zeg dat de brandstofproductie overeenheden moet zijn om op industrieel niveau winstgevend te zijn. Het lijkt er nog steeds op dat we er nog niet ver van verwijderd zijn: http://www.youtube.com/watch?v=APlczT3YJ2I
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 02/07/12, 21:15

moinsdewatt schreef:
elephant schreef:Minder watt,

je tact zal me altijd verbazen! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Er is geen discussie mogelijk over overtuigingen.
Beeld


AH goed ! Er zijn honderden wetenschappers uit verschillende landen in mijn sociale groep.
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 02/07/12, 22:06

We hebben je sociale groep gevonden:

Beeld

Wat de honderden wetenschappers betreft (zoals u opschept), het is zeker niet hetzelfde als de logorrhea die u uitstraalt.
Misschien is het tijd dat je stopt met het roken van moket Beeld
0 x
fakir
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 192
Inschrijving: 07/05/07, 12:34
x 5




par fakir » 02/07/12, 22:34

Het is waar dat het universum over het algemeen onbegrijpelijk blijft. Energie eruit putten is gewoon de missie van de mens sinds zijn oorsprong.
Vacuümenergie en de neutrinozee kunnen oplossingen zijn in de min of meer verre toekomst.

Tegenwoordig zijn er eenvoudige oplossingen beschikbaar: zonne-energie, windenergie, geothermische energie en andere hernieuwbare energiebronnen die verband houden met opslagsystemen: waterstof of zelfs de supercondo's gepresenteerd door Obamot.

Het belangrijkste is dat we een toespraak houden die begrijpelijk is voor de mensen om ons heen en op de netwerken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 02/07/12, 22:55

RealWheel schreef: [...] Ik zeg dat De brandstofproductie moet over-unit zijn om op industrieel niveau winstgevend te zijnL. Het lijkt er nog steeds op dat we er niet ver meer van verwijderd zijn


Beeld maar wat doen de coole mods?

Het bereikt daar het toppunt van domheid in de sofisterij...

Of hoe we er met een overweldigende zin van logica in slagen om je iets puur denkbeeldigs te laten slikken!!!

Deze man is volkomen schadelijk en extreem pervers. Beseft hij het?
0 x
RealWheel
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 205
Inschrijving: 04/07/09, 23:44
Plaats: Parijs




par RealWheel » 02/07/12, 23:59

Obamot schreef:
RealWheel schreef: [...] Ik zeg dat De brandstofproductie moet over-unit zijn om op industrieel niveau winstgevend te zijnL. Het lijkt er nog steeds op dat we er niet ver meer van verwijderd zijn


Beeld maar wat doen de coole mods?

Het bereikt daar het toppunt van domheid in de sofisterij...

Of hoe we er met een overweldigende zin van logica in slagen om je iets puur denkbeeldigs te laten slikken!!!

Deze man is volkomen schadelijk en extreem pervers. Beseft hij het?


Het ongedierte en de perverselingen zijn al die wetenschappers die hun hersenen masturberen op de forums wetenschappers zonder te proberen te begrijpen wat er problematisch is in bepaalde huidige verklaringen van wetenschap.

Beledigingen en beschimpingen hebben de wereld nooit vooruit geholpen.

www.energythic.com/view.php?node=264
0 x
Toen we ble om motoren te bouwen in overeenstemming met de echte wiel van de natuur zal zijn, zullen we energie te produceren in onbeperkte hoeveelheden. Nikola Tesla
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/07/12, 07:16

Verdomd, gisteren had hij nog honderden wetenschappelijke “vrienden”, pffweg!
RealWheel vergat dat hij schreef:
moinsdewatt schreef:Er is geen discussie mogelijk over overtuigingen.
Oh! Er zijn honderden wetenschappers in mijn sociale groep van verschillende landen.
RealWheel, die nog steeds zoveel pronkt, schreef:Het ongedierte en de perverselingen zijn al die wetenschappers die hun hersenen masturberen op de forums wetenschappers zonder te proberen te begrijpen wat er problematisch is in bepaalde huidige verklaringen van wetenschap.

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 03/07/12, 19:16

nonoLeRobot schreef:Goed in principe Ik ben niet geïnteresseerd in dit soort controversiële kwesties, maar omdat je de vraag stelt :D ... Nee, ik geloof niet in de surunitaire, onderzoeksvraag er is niets dat in deze richting gaat (nou ja, we zullen zeggen dat het een probleem van politieke wil is) vraag experimenteren of doe-het-zelf, er is niets wie houdt de weg vast.


Hallo nonoLeRobot
Het gebruik van de term “on unitair” is negationistische taal.
(Systemische pijn in de kont :) )

Een orgongenerator is net zo "unitair" als de dynamo van een auto.
Er is interactie met een onbekend krachtveld,
waardoor we niet kunnen concluderen dat het een “bovenunitair” systeem is en dat we de wet van behoud van energie overtreden

verneukende pseudo-intellectuele taal!
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten