Auto's zonder rem help nodig de motor?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 09/09/13, 13:37

http://www.hoffmancarparts.com/fr/pompe ... __store=fr
het heeft dit soort speciale vacuümpompauto niet zo duur nodig!

er is een goede oude compressor nodig die net is aangepast
http://www.conrad.fr/ce/fr/product/8566 ... ide-856648
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6514
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 09/09/13, 13:53

http://www.hoffmancarparts.com/fr/pompe ... __store=fr

hij heeft zijn antwoord..Audi a6, A8 voor het geval het wordt gevonden : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Arnaud M
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 132
Inschrijving: 31/08/05, 18:34
x 2




par Arnaud M » 20/09/13, 11:51

Bij Janic is remhulp standaard voor de meeste auto's 70-jaren, 80-eindrichting, dus als u meerdere km's kunt rijden zonder te remmen, is er geen risico op stuurbekrachtiging!

Elektrische auto's hebben een originele elektrische hulppomp.

Maar na het zien van een J7 van 78, die niet had afgewezen van 2 jaar, verantwoordelijk voor meer dan 2 T versnelling met een groot publiek zonder hoofdremcilinder als een 2cv zonder enige zorg helling 25% achteruit, zei ik tegen mezelf dat dit een rem help dient strikt tot niets, behalve om te kunnen remmen zonder te drukken.

Kortom, ik zou u adviseren om de hoofdcilinder te vervangen door de servo-ondersteuning door een hoofdcilinder zonder hulp aan de behuizing (de hulpprogramma's voor 90 zou ik zeggen).
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 20/09/13, 12:10

change hoofdcilinder verandert nauwelijks: het is niet de hoofdcilinder die de kwaliteit van de oude remservo was vandaag: het was een remtrommel die een lagere gasklep nodig is, gemakkelijker te verkrijgen zonder remservo

de schijfremmen hebben andere kwaliteit, maar vereisen meer regelvermogen en de remservo is bijna essentieel
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 20/09/13, 13:34

de A6-audi heeft een elektrische vacuümpomp.
de volvo s40 ook
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 21/09/13, 15:58

Dirk Pitt schreef:de A6-audi heeft een elektrische vacuümpomp.
de volvo s40 ook
Ja, ik ben op zoek naar, maar ik heb er nog nooit een gezien.
Er was ook Xantia die het had voor de controle van de snelheidsregelaar, omdat het remmen functioneerde zonder lege hulp (hogedrukhydrauliek ook voor besturing, vering).

U weet waar u moet zoeken naar de vacuümpomp op deze voertuigen. :?
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 21/09/13, 21:30

geen idee, het is gewoon dat ik zag dat beide voertuigen een elektrische vacuümpomp van pierburg in hun reserveonderdelenlijst hadden.
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening
Arnaud M
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 132
Inschrijving: 31/08/05, 18:34
x 2




par Arnaud M » 02/10/13, 21:42

chatelot16 schreef:change hoofdcilinder verandert nauwelijks: het is niet de hoofdcilinder die de kwaliteit van de oude remservo was vandaag: het was een remtrommel die een lagere gasklep nodig is, gemakkelijker te verkrijgen zonder remservo

de schijfremmen hebben andere kwaliteit, maar vereisen meer regelvermogen en de remservo is bijna essentieel


Als ik het voorbeeld van de 2cv neem, is er geen merkbaar verschil in sterkte tussen de schijven en de drums. De MC's zijn hetzelfde (behalve de vloeistof).
Het is waar dat de trommeltheorie wil dat deze door rotatie tegen het spoor wordt gedrukt.

Alle kleine auto's van de vroege 80 (toen ze nog steeds minder dan 800 kg wogen) hadden geen hulp, schijfremmen aan de voorkant, zonder zorgen.
0 x
ggdorm
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 122
Inschrijving: 23/02/09, 17:25
Plaats: belgique




par ggdorm » 02/10/13, 22:06

In feite is het deels voor een start & stop-project dat de AX mij interesseert. (https://www.econologie.com/forums/post263945.html#263945).

Ik sprak met een collega die blijkbaar op de rally en de concurrentie auto's, is het niet ongewoon dat het remsysteem via vacuümpomp vervangt door soortgelijke hoofdremcilinders remmen karts, mountainbiken. .. Ik ga zo snel graven.

http://djet5.free.fr/ameliofreins.htm
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 03/10/13, 00:10

Zoals we al zeiden, bestaan ​​er voor veel modellen elektrische 12V-vacuümpompen met remondersteuning. Ze zijn ook verkrijgbaar als accessoires, vooral in de VS, waar ze worden gebruikt om het remvermogen te "versterken" van "muscle cars" waarvan de inlaatverlaging te veel daalt wanneer u het gaspedaal indrukt ...

Let op: er moet een vacuümpomp met een vacuümschakelaar worden gebruikt.
Op onze elektrische auto's is de vacuümschakelaar gescheiden (het is een zwak punt, bronnen van lekken). Sommige hebben de geïntegreerde vacuümschakelaar.

Recycling van een compressor 12V werkt averechts, het kost meer dan het vinden van een gebruikte functionele pomp, zal moeilijk zijn aan te passen en te regelen op basis van het depressieniveau.

Het stroomverbruik van een vacuümpomp is niet significant als het circuit goed is afgedicht. Ik heb testen gedaan of de pomp was meer dan 40 minuten uitgeschakeld ... zolang we niet remmen ...

Het stroomverbruik van de stuurbekrachtiging is een beetje meer van belang omdat de pomp loopt constant, maar bijna leeg als het niet te sturen (olie alleen door de open center ventiel) die slechts een paar verbruikt Versterkers zijn een handvol Watt. Het verbruik stijgt 200W voor ongeveer een niche, maar het duurt slechts een paar seconden (de olie wordt dan naar de kracht cilinder die onder druk zet en trekt een aantal versterkers op de elektromotor).
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten