Eet insecten! Laten we insecteneters zijn

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Eet insecten! Laten we insecteneter zijn




par Moindreffor » 01/12/20, 13:41

Janic schreef:
Dus je hoeft je lijst niet langer te maken, je weet dat cultuur als jam is, hoe minder we hebben, hoe meer we het verspreiden, dus ik stel je maar één kleine dwaze vraag, het tweede brein?
Jij bent degene die erom gevraagd heeft, het is net als jam, als je de pan op je toast giet, ben je verantwoordelijk voor je gulzigheid, niet de lepel die het verspreidt.

ja en dus nog steeds geen antwoord, je verdrinkt de vis in de jam, kortom je waadt
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eet insecten! Laten we insecteneter zijn




par Janic » 01/12/20, 13:51

ja en dus nog steeds geen antwoord, je verdrinkt de vis in de jam, kortom je waadt
Mijn oude pov! je weet blijkbaar niets en je wilt hier weer de boot spelen, het is een obsessie! De minste raadpleging van internet is voldoende om het antwoord te geven, behalve dat deze beperkte visie te beperkt is gebleken en het immuunsysteem is uitgebreid tot het hele organisme, aangezien er een politiek centrum is zoals het parlement in Parijs. , maar ook de besluitvormingscentra bevinden zich ook in grote steden zoals Lyon, Marseille, Bordeaux, etc. vervolgens naar steden en dorpen in het hele land, waar dezelfde parlementsleden die in Parijs bijeenkomen, wonen en hun beslissingen nemen. Informatie circuleert overal!
Bekijk dus deze geciteerde documentaire.
dus:
geef me daarna de namen van de filosofen die veganisme bepleitten en de namen van de beschavingen die deze principes toepasten
neem aan dat je jam bent!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Eet insecten! Laten we insecteneter zijn




par Exnihiloest » 01/12/20, 15:09

Janic schreef:
ja en dus nog steeds geen antwoord, je verdrinkt de vis in de jam, kortom je waadt
Mijn oude pov! je weet blijkbaar niets en je wilt, nogmaals, de vlieg spelen, het is een obsessie! De minste raadpleging van internet is voldoende om het antwoord te geven ...

Alle internetconsultaties bewijst ik dat u ongelijk hebt.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eet insecten! Laten we insecteneter zijn




par Janic » 01/12/20, 15:38

Exnihiloest
Alle internetconsultaties bewijst ik dat u ongelijk hebt.
altijd het woord om te lachen! : Cheesy: Het internet is een grote vangst, met alles en het tegenovergestelde. Het is dus een kwestie van selectie, afhankelijk van of men probeert zichzelf te bewijzen door te bewijzen dat de ander ongelijk heeft, of door elke mening, elk element van kennis en praktijk te vergelijken. Waar ben je?
In dit geval betrof de gestelde vraag een tweede brein dat alle referenties in de biologie op darmniveau lokaliseren, het is niet nodig om St Cyr te verlaten om het te vinden. Maar het is al gedateerd en het is niet langer een tweede brein, maar een veelvoud aan breinen, van onderlinge verbindingen, vandaar de documentaire die spreekt over de samenleving.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Eet insecten! Laten we insecteneter zijn




par Moindreffor » 01/12/20, 20:35

Exnihiloest schreef:
Janic schreef:
ja en dus nog steeds geen antwoord, je verdrinkt de vis in de jam, kortom je waadt
Mijn oude pov! je weet blijkbaar niets en je wilt, nogmaals, de vlieg spelen, het is een obsessie! De minste raadpleging van internet is voldoende om het antwoord te geven ...

Alle internetconsultaties bewijst ik dat u ongelijk hebt.

voor Janic behalve dat je antwoord was: het bloednetwerk, dus ofwel typte je niet op internet en dacht je dat je slim genoeg was om te antwoorden en je hebt het verprutst, of je weet niet hoe je echt internetonderzoek moet doen omdat je gaf nog steeds niet het juiste antwoord, of zelfs maar een antwoord

je sprak over oude filosofen en er staat er geen op je lijst en over beschaving en nogmaals, er is geen, dus je verkoopt jezelf om een ​​antwoord te hebben gehad, behalve dat je de gestelde vraag niet beantwoordt, kortom beantwoorden is erg goed, maar het beantwoorden van de gestelde vraag is beter : Mrgreen:
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29

Re: Eet insecten! Laten we insecteneter zijn




par wirbelwind262 » 01/12/20, 23:52

0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eet insecten! Laten we insecteneter zijn




par Janic » 02/12/20, 08:00

wirbelwind262 »02/12/20, 00:52

de vraag is niet of we het kunnen, of zelfs als we moeten, maar is het geschikt voor de menselijke fysiologie. Antropofagie is ook een goede oplossing omdat er een overvloed aan dood aas is dat voor niets wordt verspild. Het is gratis, geen specifieke fokkerij, een uitstekende bron van eiwitten en, zo lijkt het, prima vlees. Eet mensen, laten we kannibalen zijn.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eet insecten! Laten we insecteneter zijn




par Janic » 02/12/20, 08:12

je sprak over oude filosofen en er staat er geen op je lijst en beschaving
een beetje geduld zei ik je, het komt te zijner tijd! Dus gaan we verder, onder vermelding van fysiologen, filosofen, wetenschappers, humanisten, alles is niet beperkt tot de maag:


KAFKA Franz Kafka - 1883-1924:
Tsjechische schrijver van Duitse uitdrukking.
- "Nu kan ik je in vrede observeren: ik eet je niet meer op."
(vissen kijken in een aquarium).

KRISHNA De Mahābhārata
is een Sanskriet-epos uit de hindoemythologie dat negentigduizend strofen omvat, verdeeld over achttien boeken. Het wordt beschouwd als het grootste gedicht dat ooit is geschreven. Het bevat niet minder dan 250 regels - vijftien keer meer dan de Ilias -

"Onnodig te zeggen dat deze onschuldige, gezonde wezens zijn gemaakt voor de liefde van het leven, wanneer ze worden gedood door ellendige zondaars die in slagerijen wonen?" Om deze reden, o monarch, o Yudhishthir, weet dat de weigering van vlees de grootste toevlucht is van religie, van de hemel en van geluk. Afzien van pijn is de grootste van de principes. Ook hier is het de grootste boete. Het is ook de grootste waarheid onder alle tekenen van genegenheid. Vlees kan niet worden verwijderd van gras of hout of steen. Tenzij een levend wezen wordt gedood, kan dit niet worden gedaan. Je hebt dus de schuld bij het eten van vlees. (...) Deze man, die zich van vlees onthoudt, wordt nooit onder de indruk gebracht, o koning, door enig wezen. Alle wezens vragen om zijn bescherming. Hij veroorzaakt nooit zorgen voor anderen, en hij hoeft nooit angstig te worden. Als niemand vlees eet, dan is er niemand meer om levende dingen te doden. De man die levende dingen doodt, doodt ze voor het welzijn van de persoon die vlees eet. Als het vlees als oneetbaar wordt beschouwd, is er geen slachting meer van levende dingen. Het is in het belang van de vleeseter dat het bloedbad van levende wezens in de wereld plaatsvindt. Sindsdien, oh jij van grote pracht, is de levensduur verkort voor mensen die levende wezens afslachten of de oorzaken zijn van hun slachting; het is duidelijk dat de persoon die zijn welzijn wenst de consumptie van vlees volledig moet opgeven. (...) De koper van het vlees realiseert de himsâ [geweld] door zijn rijkdom: degene die het vlees eet doet het door zijn smaak te waarderen, de moordenaar realiseert de himsâ door het dier te binden en te doden. Er zijn dus drie vormen van moord. Wie het vlees brengt of het voor zichzelf brengt, die de ledematen van een dier snijdt, en wie het koopt, verkoopt, of het vlees kookt en die het eet - dit zijn allemaal worden beschouwd als vleeseters. "
- Mahâbhârata 13,115187.

eh ja! Het heet een bewustzijnsstaat tussen goed en kwaad! : Roll:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: Eet insecten! Laten we insecteneter zijn




par Moindreffor » 02/12/20, 12:40

Janic schreef:
je sprak over oude filosofen en er staat er geen op je lijst en beschaving
een beetje geduld zei ik je, het komt te zijner tijd! Dus gaan we verder, onder vermelding van fysiologen, filosofen, wetenschappers, humanisten, alles is niet beperkt tot de maag:


KAFKA Franz Kafka - 1883-1924:antiek?
Tsjechische schrijver van Duitse uitdrukking.
- "Nu kan ik je in vrede observeren: ik eet je niet meer op."
(vissen kijken in een aquarium).

KRISHNA De Mahābhārata
is een Sanskriet-epos uit de hindoemythologie dat negentigduizend strofen omvat, verdeeld over achttien boeken en wordt beschouwd als het grootste gedicht dat ooit is geschreven. Het bevat niet minder dan 250 regels - vijftien keer meer dan de Ilias -

daar heb je het over hindoeïstische mythologie, dus het is een mythe, het is alsof je me vertelt dat de Griekse mythologie echt is, laten we een beetje serieus zijn
sommige "overtuigingen" en culturen zijn kannibalistisch geweest, en dat is geen mythe, dus nogmaals bewijst u niets in uzelf,
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Eet insecten! Laten we insecteneter zijn




par Janic » 02/12/20, 16:55

daar heb je het over hindoeïstische mythologie, dus het is een mythe, het is alsof je me vertelt dat de Griekse mythologie echt is, laten we een beetje serieus zijn
sommige "overtuigingen" en culturen zijn kannibalistisch geweest, en dat is geen mythe, dus nogmaals bewijst u niets in uzelf,
Moeilijk om te ontspannen, meneer ABC bis! ik citeert verschillende denker, filosoof, kunstenaar, atleet, anatoom, enz… die hun standpunt over dit onderwerp naar voren brengen. Wat daarom niet simpelweg aan de orde is van het idee, het is de biologie en de anatomie, uitgedrukt en aangetoond door wetenschappers van hoog niveau en die momenteel niet in twijfel worden getrokken, of anders demonstreren!
Maar voorlopig die plaat, nul, punt van punt!

Dus ik spreek niet, ik CITAAT zoals ik EINSTIEN citeerde (tenzij dat ook een mythe is)

Wat is een mythe in de filosofie?
'Een mythe is een verhaal dat is verzonnen om de grote vragen te beantwoorden die mensen zich altijd hebben gesteld als ze nadenken over hun oorsprong, de redenen van bestaan ​​en het lot van ons universum en ons ras, de grote raadselachtige verschijnselen die daar bestaan. van alle kanten bij ons aanwezig.
»

De mythe is daarom een ​​vormgeving van iets dat essentieel is voor de mens.

Mythen hebben meerdere toepassingen, afhankelijk van culturen en omstandigheden
De evolutiemythe bijvoorbeeld ook wel evolutietheorie genoemd om het een meer wetenschappelijke uitstraling te geven, maar die in alle opzichten overeenkomt met de bovenstaande definitie. aan de andere kant zijn al degenen die hierboven genoemd zijn geen mythen. Om aardig te zijn, voor nu, zou ik zeggen dat je nogal nunuche bent!

Zie de vele toepassingen van de term mythe.
https://www.cnrtl.fr/definition/mythe
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 404-gasten