Bedrijf: overschot, consumptie door terreur

filosofische debatten en bedrijven.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 25/09/13, 18:55

Je hebt zojuist een onderwerp over het probleem gemaakt.

Deze site heeft geen roeping om te spreken over "religies" en als men de spiritualiteit oproept, wordt het onmiddellijk teruggebracht naar de religies en hun fouten (zelden vanwege hun kwaliteiten bovendien!). cent, ik wijs alleen op een inadequaat gebruik van een of andere term.
Definitie van het woord Verdeeld: een geheel in verschillende delen verdelen.
Is het duidelijk of niet?

Helemaal ! Maar nogmaals, in de theologie verandert het gebruik van de ene term in plaats van de andere de betekenis van een tekst.
Dat wil zeggen dat er twee watermassa's waren gescheiden door een droog deel, het is eenvoudig te begrijpen ...

Dit is inderdaad de algemene betekenis, maar in deze tekst is het verbonden met waterwanden rechts en links, niet 40 km
Citation:
Het fenomeen dat door uw geciteerde site wordt aangegeven, vereist inderdaad een ondiepe diepte om water aan één kant af te weren en geen muur aan beide kanten.

En wat is dat?

Het is een stapel die AAN EEN KANT is teruggeduwd, geen scheiding in twee.
Citation:
Welke historici?

Google is je vriend!

Niet mijn vriend, maar ÉÉN niet-beperkende informatiebron. Ik roep de historici van het jodendom op, die het best geplaatst zijn om over hun eigen cultuur te spreken. Gedurende veertig jaar onderzoek heb ik gezien dat tegenstrijdige meningen enkele jaren later door archeologische ontdekkingen in twijfel werden getrokken.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 260-gasten