Twee motor self-feeding

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
navel
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 35
Inschrijving: 22/11/10, 08:53

Twee motor self-feeding




par navel » 06/06/13, 10:03

Gezien op YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=DTI9CyI5A2Q

Nou, het is niet mogelijk, dus er is een oplichterij. Maar de bewerking is zo eenvoudig dat ik niet kan begrijpen hoe het wordt gedaan. Tenzij de zwendel op het niveau van videofake is. Maar ik zag niets.


Een van de voordelen van zo'n eenvoudig systeem is dat ik het zeker op een dag zal proberen, zelfs als ik ervan overtuigd ben dat het niet kan werken. :D
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 06/06/13, 10:28

een kleine knoopcel verborgen in een van de motoren en voila.

op het moment 6: 15, het is gemaakt, het start in de verkeerde richting.
aangezien de batterij in serie in het circuit in de tegenovergestelde richting van de generator werkt, gebeurt er niets.
zodra het draait in de richting waar de batterijspanning bijdraagt ​​aan de generatorspanning, verdwijnt het.
Terwijl als het systeem eenvoudig zou zijn zoals hij zegt, het heen en weer zou moeten gaan.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
navel
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 35
Inschrijving: 22/11/10, 08:53




par navel » 06/06/13, 11:36

Ja, waarschijnlijk in de dvd-engine.

Bij 7: 16 zien we de achterzijde van deze motor, en de metalen plastic junctie lijkt te zijn geknoeid, de lijn is niet duidelijk ... alsof we hem hadden geopend door het metalen onderdeel een beetje te beschadigen .. . : Cheesy:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 06/06/13, 17:02

Dag

Laat hem beginnen met het bevestigen van de twee motoren op een massief bord en draai ze vervolgens een tijdje voordat je energie wilt onttrekken, om een ​​led aan te steken.
Dit waren het soort montages dat ik als tiener deed, al snel realiseerde ik me dat het niet werkte, ik had nog niet het concept van terugkeer, van verlies.
Maar we moeten onthouden dat we allemaal jong en vol ideeën waren en ik vind heel goed dat dit verlangen is om te proberen te bouwen, het scherpt zijn redenering aan en alle mislukkingen zijn een noodzakelijk pad om te passeren, te hebben successen ..

Andre
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 06/06/13, 17:10

Andre schreef:Dag

Laat hem beginnen met het bevestigen van de twee motoren op een massief bord en draai ze vervolgens een tijdje voordat je energie wilt onttrekken, om een ​​led aan te steken.
Dit waren het soort montages dat ik als tiener deed, al snel realiseerde ik me dat het niet werkte, ik had nog niet het concept van terugkeer, van verlies.
Maar we moeten onthouden dat we allemaal jong en vol ideeën waren en ik vind heel goed dat dit verlangen is om te proberen te bouwen, het scherpt zijn redenering aan en alle mislukkingen zijn een noodzakelijk pad om te passeren, te hebben successen ..

Andre


ja behalve dat daar het enige beoogde doel is om een ​​groot aantal bezoeken van de video met een nep te maken.
we zijn verre van de wetenschappelijke geest
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 08/06/13, 13:06

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 08/06/13, 15:13

Het lijkt mij dat het beter werkt met een ezel (een echte) en een wortel!
0 x
Wallis
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/05/11, 12:52

Re: Twee zelfaangedreven motor




par Wallis » 08/06/13, 19:07

navel schreef:Gezien op YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=DTI9CyI5A2Q

Nou, het is niet mogelijk, dus er is een oplichterij. Maar de bewerking is zo eenvoudig dat ik niet kan begrijpen hoe het wordt gedaan. Tenzij de zwendel op het niveau van videofake is. Maar ik zag niets.


Een van de voordelen van zo'n eenvoudig systeem is dat ik het zeker op een dag zal proberen, zelfs als ik ervan overtuigd ben dat het niet kan werken. :D


hallo
de zwendel zit in de draad die onder de experimentatietafel gaat.
visualiseer de draad, er is een plek die nooit beweegt wanneer de motoren worden gehanteerd.
een tweede handlanger activeert een elektrisch contact om de tweede motor te bedienen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 08/06/13, 21:20

Goed gezien Wallis

Wanneer hij zijn gele uitrusting met zijn vinger probeert te gooien, gaat het niet weg.
Een tweede poging en de motor begint plotseling op maximale snelheid te draaien met een daaruit voortvloeiend geluid ...

Het wordt een terugkerende stroomdraad die door een gat in de tafel gaat, om haken op YouTube te maken!

Nog een ezel van internet.

:onheil:
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 09/06/13, 08:02

Ah ja, goed gezien, nog eenvoudiger dan mijn idee.
er is inderdaad een punt van de draad dat altijd aan de tafel blijft hangen.
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten