Geef ze opnieuw een boost forums: onderwerpen, aandelen, gezelligheid ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 29/07/13, 20:08

Het probleem hierbij is dat de schijn vaak niet voor de hand ligt.

Zuckerberg maakt deel uit van een samenleving geheim (Illuminati, mensen die willen wonen, zeer verborgen) - en paradoxaal genoeg onthult schaamteloos de meest intieme gegevens van degenen die op Vulling-Book - het schenden van hun privacy en het recht dat dit gebied (de zogenaamde geheime maatschappij mag behouden instaan ​​voor die kwestie ... als het inderdaad FM gehoorzaamheid of wat niet)! Ja, richt de paradox!

Blunder daar, want we gaan snel van demagogie naar sekte en van sekte naar uitsluiting, dan van uitsluiting naar demagogie enzovoort ...

Al deze goede bedoelingen zullen geen zin hebben, zolang degenen die met blinders vooruitgaan, de verkeerde stijltangen zullen spelen en tegelijkertijd de opscheppers zullen blijven spelen (in deze forum of ergens anders overal in de wereld, het zal hetzelfde zijn), zichzelf nemen voor wat ze niet zijn, gewoon om goed gezien te worden. En mogelijk de illusie hebben van een secundair voordeel via de noodzaak om de meerderheid te erkennen, wanneer die laatste ongelijk kan hebben. Dit is ook demagogie. Dus ik ben ook tegen het 'positieve citaat' : Mrgreen:

aerialcastor schreef:Ik denk ook dat 80% van Facebook c is shit ...zoals de rest van de samenleving. Laat niemand deze illusie doen.

Zegt dat zeggen de facto degenen die er misbruik van maken? "Goed" kant van het hek!?
: Roll: : Arrowd: : Roll:

aerialcastor schreef:
Gematigde doorgang


: Arrowd: : Roll: : Arrowd:
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 30/07/13, 20:52

Hallo,

Heuuu, ik zie een "doneer" -knop in het midden van de pagina. Is het nieuw of ben ik het nooit opgevallen?

Le forum gaat zo slecht ???
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/07/13, 21:08

Ja 13, het is nieuw sinds gisteren ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 07/08/13, 17:54

Ik "gezuiverd" de bovenkant van de forum voor bezoekers, zodat ze sneller toegang hebben tot inhoud zonder het wiel te verplaatsen, omdat het blijkbaar een impact zou hebben op SEO ...

Er is meer te wachten als het een impact heeft ... :? :?

Voor leden, normaal gesproken geen wijzigingen of details ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 07/08/13, 19:55

Over het Google-verkeer dat hapert (voor Alain G en de anderen die erin geïnteresseerd zijn), werden andere sites al ruim voor econologie beïnvloed (meer dan een jaar eerder), voorbeelden:

http://www.abondance.com/actualites/201 ... dants.html

Beeld
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 07/08/13, 20:35

Hallo Christophe!


Dit artikel is van 17 August 2011 en de impact is nog niet gevoeld op uw site, maar ik betwijfel nog steeds of het Google is die de sprong heeft gemaakt forum!


Nog steeds een wereldwijde winst van de 30 000-positie in opmars sinds de 27 juli en die lijkt te kloppen!
:D
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 07/08/13, 23:53

Alain G schreef:Dit artikel is van 17 August 2011 en de impact is nog niet gevoeld op uw site, maar ik betwijfel nog steeds of het Google is die de sprong heeft gemaakt forum!


Ja: er zijn regelmatige updates van Google en econology werd vooral beïnvloed door die van 21 november 2012 ... niet alle sites worden op dezelfde manier "geclassificeerd", afhankelijk van de updates. Weer de google black box ...

Hier zijn we bij de 27 ieme-versie van PANDA ...

geschiedenis: http://www.webrankinfo.com/dossiers/tec ... ogle-panda
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 08/08/13, 06:07

Google is zeer marginaal geworden in het zoeken, hoewel ik Yahoo altijd als een zoekmachine heb gebruikt met de hulp soms (zelden) van Google om de resultaten te verfijnen zonder veel betere prestaties of zeer zelden, vandaag zie ik het verval van google en ik had het voorspeld omdat ik, door te veel informatie over hun gebruikers te slikken, hun vinger direct in de ogen legde, en Panda en de zeer mislukte en erger dingen in Google Chrome te volgen ze proberen iedereen willens en wetens te laten assimileren door altijd te veel te willen doen zonder te weten waar te stoppen, ze openen de deur wijd open voor Yahoo die de markt neemt en het is alleen goed voor het concurrentievermogen.


Elke site die te veel informatie zoekt over hun gebruikers geeft niets om de pest en ik vermijd ze tot het hoogste punt, het is geldig voor Facebook Twitter en Google, zelfs Yahoo speelt dit kleine spel maar veel minder agressief dan de anderen.

Hoe dan ook, een anonieme gebruiker (die we minder informatie hebben) is veel meer bezorgd dan iemand van wie we alles over zijn leven weten!

Lache niet het verbetert, maar er is nog steeds een weg te gaan in deze woeste wereld van woueb!
8)
In meer!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 08/08/13, 06:17

Van wat ik uit Panda kan concluderen, lijkt het erop dat het doel is om de sterke concurrentie van sites met te veel links naar andere sites en die te vaak bovenaan de zoekresultaten worden gevonden, de oorspronkelijke site te omzeilen, maar ik vind het een grote fout om dit voor de gebruikers te hebben gedaan, maar het is zeker gedaan om Google een boost te geven in de ranglijst, aangezien Facbook met hoge snelheid arriveerde met de sterkste stijging van de afgelopen maanden.

Ze proberen ze te stoppen zonder succes en zullen rouw bedrijven aan deze kant in mijn bescheiden mening!
8)
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 08/08/13, 18:31

Alain G schreef:om Google in de ranglijst te smokkelen


Uh de ranglijst van wat ?? :schok: :?
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 284-gasten