De surunité bestaat ...

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

De surunité bestaat ...

par denis » 06/05/06, 12:23

nou, "er is meer dan dat"; je krijgt de nobelprijs : Cheesy: ,financieel is het de moeite waard!, lees voor het antwoord de vraag, want ik zie het verband niet met de magneetmotor en de beroemde boiler van een Duits bedrijf... :? of we zijn niet op dezelfde planeet :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38

Re: Surunity bestaat ...

par Mikhail » 06/05/06, 15:08

denis schreef: lees voor het antwoord de vraag, want ik zie het verband niet met de magneetmotor en de bekende boiler van een Duits bedrijf... :? of we zijn niet op dezelfde planeet :?

Dit is het onderwerp"Superuniteit bestaat...", of niet??
0 x
SM
chemb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 09/05/06, 22:40

par chemb » 14/05/06, 21:55

De SMOT is een klein, eenvoudig apparaatje dat deze vraag kan beantwoorden.
Ik heb het persoonlijk gemaakt om te proberen.
Het werkt heel goed.

http://jlnlabs.imars.com/atelab/index.htm
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

par gegyx » 16/06/06, 00:20

Volgend: de Verenigde Staten zullen hun nucleaire arsenaal renoveren...
http://www.jp-petit.com/science/Z-machi ... _armements
(Het uranium kan worden gerecycled in de pijlhulzen... :onheil: )

--
Ik wist niet dat je een neef had, Joseph Martz, directeur van de ontwerpafdeling voor kernwapens in Los Alamos?
-- :D
Ander nieuws over de humoristische modus, volgens mijn waardering: de arme JPP, tijdens een recente operatie had een transponder gestolen, onder een litteken, geïnitieerd door de Ummites! Einde inspiratie?
http://www.jp-petit.com/OVNIS/piece_anatomique.htm
0 x
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38

par Mikhail » 16/06/06, 15:54

0 x
SM
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 16/06/06, 16:00

Mikhail schreef:PS Forum Duits (in het Frans): http://www.physikerboard.de/psujet,35582.html#35582


Geef je Mikkhail/Michel nooit op?

Er zijn tijden dat het redelijker zou zijn, weet je...

Bereken om te zien hoeveel tijd je al kwijt bent aan de forums en zet de betaalde uren om in minimumloon... Ik wed dat je al de helft van je prototype zou hebben betaald.. maar misschien schrikt het maken van een prototype je af?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 16/06/06, 16:10

gegyx schreef:--
Ik wist niet dat je een neef had, Joseph Martz, directeur van de ontwerpafdeling voor kernwapens in Los Alamos?
-- :D


Nou, ik ook niet... Ik zal hem bellen, hij heeft misschien aanwijzingen voor de uitleg van de pantone :D :D :D

gegyx schreef:Ander nieuws over de humoristische modus, volgens mijn waardering: de arme JPP, tijdens een recente operatie had een transponder gestolen, onder een litteken, geïnitieerd door de Ummites! Einde inspiratie?
http://www.jp-petit.com/OVNIS/piece_anatomique.htm


Sorry maar toen ik dat las (het is niet de 1/04 denk ik?)...of JPP is gek of hij is megalo ( Een deel van mij, waarschijnlijk van ondergeschikt belang, is aan het wandelen en ik heb geen idee waar het is of wat er zal gebeuren met dit anatomisch stuk dat ik graag bevroren had willen bewaren. analyseert <-- zoals voor miljoenen mensen elk jaar...) ofwel de 2 of hij zou moeten beginnen met het bewijzen van deze verklaringen...anders dan met crobars...

Dan is er nog iets dat ik fundamenteel niet snap in zijn verhaal... Als hij met de umites zou praten en zij een implantaat in hem zouden plaatsen: hoe zouden "aardse, dus menselijke" analyses iets kunnen bewijzen? Integendeel, het zou hem beroemd moeten maken... Is dat niet waar hij naar op zoek is?

JPP weet dit heel goed en hij schrijft deze pagina's gewoon om zichzelf (een beetje meer?) te laten schuimen... Wat me zorgen baart is het aantal consultaties...JPP moet een invloed hebben (goed of slecht) die er toe doet... ) op veel Franstalige lezers...
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

De surunité bestaat ...

par denis » 16/06/06, 22:51

wie heeft er nieuws van N machine??
nee mikhail, jij niet! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Willaupuis
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 83
Inschrijving: 02/08/05, 22:03
Plaats: regio Doornik

par Willaupuis » 21/06/06, 17:44

chem schreef:De SMOT is een klein, eenvoudig apparaatje dat deze vraag kan beantwoorden.
Ik heb het persoonlijk gemaakt om te proberen.
Het werkt heel goed.

http://jlnlabs.imars.com/atelab/index.htm


persoonlijk heb ik het geprobeerd met neodymium magneten en het werkt ook best makkelijk, alleen als je meerdere smot ramps maakt die je achter elkaar zet, bijvoorbeeld acht elementen, en ze de vorm geeft van 'een achthoek', in theorie aangezien ik dat niet doe genoeg magneet hebben om te proberen de bal moet in beweging zijn zonder ooit te stoppen maar zonder meer energie te geven dan nodig is om zijn cyclus voort te zetten
0 x
als iedereen het erover eens is dat mensen dachten
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38

par Mikhail » 05/07/06, 16:26

Econology schreef: Geef je Mikkhail/Michel nooit op?

Er zijn tijden dat het redelijker zou zijn, weet je...

Bereken om te zien hoeveel tijd je al kwijt bent aan de forums en zet de betaalde uren om in minimumloon... Ik wed dat je al de helft van je prototype zou hebben betaald.. maar misschien schrikt het maken van een prototype je af?
Let niet op mijn tijd.
Waarom moet ik betalen voor een prototype? Misschien omdat je niet weet hoe het werkt? Dat is niet mijn probleem.
0 x
SM

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten