De surunité bestaat ...

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

par Christophe » 10/04/06, 17:05

Exact :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

par voormalig Oceano » 10/04/06, 17:06

Wel, ik blijf erbij, ik zal het voorgestelde raadsel invullen

de onmenselijkheid bestaat ... - Ik stel voor p le a en s,

welke geeft:

de onmogelijkheid bestaat niet

Het was gemakkelijk te beantwoorden, het was genoeg om de juiste letter op elk punt te zetten! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

par Cuicui » 10/04/06, 20:08

Het probleem is dat een bevestiging geen bewijs is. Hoe het niet-bestaan ​​van iets te bewijzen? Hoe te bewijzen dat er nog niet overvloedige en goedkope energiebronnen zijn die nog niet zijn ontdekt?
En ook, hoe het tegendeel te bewijzen? De beste manier is om te blijven zoeken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

par voormalig Oceano » 10/04/06, 21:47

Inderdaad, we moeten blijven zoeken naar een resultaat, zelfs negatief, is een steen die naar de opbouw van kennis gebracht wordt.

Toch is dit in de huidige stand van onze kennis niet het geval.

Dan, als we bedenken dat het universum is opgericht door een Big Bang, op dat moment dat hij was gevuld met alle energie die hij moest hebben, energie omgezet in later misschien wel opgeslagen als deeltjesmateriaal. Om opnieuw winst energie, moeten we boren in de universele voorraad, of door middel van een omzetting van deeltjes en materie in energie, wat de sterren onder andere ...

Anders was mijn vorige bericht in [HUMOR MODE ON]
0 x
LECOX
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 13/04/06, 16:39

overunity

par LECOX » 16/04/06, 09:48

Het kostte me 2-jaren alleen maar om een ​​kouden stroom op een bedini te krijgen, zo dappere jongens, het is alsof je een andere taal leert .....
0 x
Avatar de l'utilisateur
vincent27
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 111
Inschrijving: 20/05/05, 19:20
Plaats: Eure

par vincent27 » 16/04/06, 16:13

Dan, als we bedenken dat het universum is opgericht door een Big Bang, op dat moment dat hij was gevuld met alle energie die hij moest hebben, energie omgezet in later misschien wel opgeslagen als deeltjesmateriaal. Om opnieuw winst energie, moeten we boren in de universele voorraad, of door middel van een omzetting van deeltjes en materie in energie, wat de sterren onder andere ...


Precies, ik vergat de tweede bron gecreëerd tijdens de schepping van het universum, de bindende energieën van de atomen, of de nucleaire ....

Maar ik herhaal, het doel is om de best mogelijke transformatie van deze energieën te vinden om aan onze behoeften te voldoen, en het is niet meer belachelijk als een doel om de superunity te vinden.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

De surunité bestaat ...

par denis » 16/04/06, 20:53

En de N-machine, ben je het vergeten? toch lijkt het mij dat het het project is van sommigen, nietwaar? En voor de bing bang is niets bewezen (wetenschap en leven van april) Suruniteit ... waarom niet? we kunnen dromen, dromers vinden soms de waarheid! de waarheid is ergens anders : Cheesy: anders kunnen we zeggen: de pantone werkt niet! (aangezien niemand uitlegt wat er gebeurt) kan dat niet : Lol: Laten we proberen, wees gek !! we zullen goede verrassingen hebben, nadenken over de pionier ontdekkingen!
wees positief, volg zijn instincten kan verbazen!
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

De surunité bestaat ...

par denis » 16/04/06, 21:00

met betrekking tot de N machine, heb ik niet vinden van de site, of een Duitse doos, verkocht standalone boilers, ik contact met hen om de prijs van de gadget weet het, ik denk dat het is te koop.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

De surunité bestaat ...

par denis » 06/05/06, 00:44

mikhail, was dat een antwoord ???? of de pub al gezien en beoordeeld! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38

Re: Surunity bestaat ...

par Mikhail » 06/05/06, 08:45

denis schreef:mikhail, was dat een antwoord ???? of de pub al gezien en beoordeeld! : Cheesy:

Ja, het is een klacht. Maar ... Je moet wel comprendre.
Ja .....
0 x
SM

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 86-gasten