Beoordelingen Norauto elektrische fiets gebruikers?

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

Beoordelingen Norauto elektrische fiets gebruikers?




par bidouille23 » 16/03/13, 21:38

Bonsoir,

door vandaag naar Nauroto te gaan om een ​​referentie te maken van prijzen betreffende motoradditieven;), kwam ik dit tegen:

http://norauto.canalblog.com/archives/2 ... 37410.html

technische functie geleverd door de site en ter plaatse:

http://p9.storage.canalblog.com/97/13/9 ... 064483.pdf

wat denk je ???

Ik stel me voor dat het geen super topkwaliteit is maar de prijs verraste me (niet dat trouwens, een andere klant is ook stop eerder en had dezelfde reflectie ...)

Anders ben ik op zoek naar een site met betaalbare VAe-motorkeuzes die mij dat kunnen bieden, ik zwem vol ....

dank u bij voorbaat .
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

Re: advies van connessors en VAE-gebruiker




par Cuicui » 16/03/13, 23:04

bidouille23 schreef:Goedenavond, vandaag naar Nauroto gaan om een ​​referentieprijs voor motoradditieven te maken;), ik kwam dit tegen:
http://norauto.canalblog.com/archives/2 ... 37410.html
technische functie geleverd door de site en ter plaatse:
http://p9.storage.canalblog.com/97/13/9 ... 064483.pdf
wat denk je ???
Stalen frame (vrij zwaar), geen telescopische vork, batterij 24 V (in plaats van 36), het is eigenlijk low-end, maar de prijs is goed. Om te proberen!
0 x
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 16/03/13, 23:31

De telescopische vork is nutteloos behalve op een ATV.

Het probleem is eerder de apparatuur die zeer low-end is. Als je een elektrische fiets koopt, moet je veel km maken, en dan beter het spul vermijden dat uit elkaar valt na slechts 2000 km ... bijvoorbeeld hier, de banden, de derailleur, de cassette, de ketting, waarschijnlijk wielen en velgen, remmen, etc. Voor de hubs en de headset wil ik het voordeel van de twijfel geven : Mrgreen:

Er is geen versnellingsverandering dus zonder batterij klimt het niet op de ribben. En het zadel lijkt de ezel te willen schaden, het frame is verrot, enz.

Een fiets van goede kwaliteit is moeilijk te vinden minder dan 500 €, zonder motor ... De fuck met de elektrische fietsen is dat die 1000 € rotte fietsen zijn naar 150 € met een motor. Fietsen met dit niveau van uitrusting die ik had, ik heb ze in het jaar afgewerkt ...

En dan is het een Nederlandse fiets, zo shit.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 17/03/13, 09:00

BobFuck schreef:Er is geen versnellingsverandering
Welnu, zo nee, wat zou de cassette moeten dienen? Een stalen frame is niet verrot, het is gewoon zwaarder en kan roesten als je dat niet doet. Accessoires zijn in de standaard van massamarktfietsen. Het werkt goed als het goed onderhouden en goed aangepast is.
Het W500-model van 36 V heeft een versnellingspook in de naaf. Maar het is duurder.
Het zou de moeite waard zijn om deze modellen te zien en ze uit te proberen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 17/03/13, 09:25

BobFuck schreef: Neuken met elektrische fietsen
Spannend ... maar acrobatisch, toch? :P
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 17/03/13, 10:43

de prijs is aantrekkelijk en ik denk dat er voor het geld is uitgegeven.
bekritiseer niet noodzakelijk deze Pedelec maar wees u ervan bewust dat het iets is dat niet duurzaam zal zijn.
de batterijen zijn bijvoorbeeld Lipo die zeer snel verouderen (ongeveer 50% capaciteit verloren na 2ans, ongeacht het gebruik)
omdat de startcapaciteit al laag is (24V 10ah) ...
als het echter is om elke dag brood te kopen bij 2kms en twee keer per week te verkopen in plaats van de auto te nemen. Ik zeg bravo, het komt goed.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 17/03/13, 10:46

> Een stalen frame is niet verrot

Ik had het niet over staal (we maken hele goede stalen frames) maar over de typische "Hollandse" vorm, zonder de bovenbuis, waarvoor een veel zwaarder frame nodig is om dezelfde sterkte te hebben.

Als u een draagzak heeft, neem dan een ‘vrouwenfiets’ met onderbuis.

> Nou ja, allemaal hetzelfde, zo niet, waarvoor zou de tape worden gebruikt?

Kortom, als je batterij leeg is, met alleen 6-snelheden en een 40-fiets van 0, om naar huis te gaan, zal het ingewikkeld zijn als hij omhoog gaat ...

En iets zo zwaar op een vrije wielnaafrug, het zal waarschijnlijk breken ...

Het is interessant om gebruikersrecensies te zien van een fiets uit hetzelfde "kwaliteitsbereik":

http://www.decathlon.fr/riverside-1-hom ... ilisateurs

Bovendien is iets verrot en goedkoop eigenlijk duurder in gebruik. Bijvoorbeeld mijn oude tribunetatlon, 250 € negen ... als ik alle stukjes meet die ik een jaar veranderde op 1 (alles ging in een bal), kostte het me meer dan het volgende, een reus CRS2, 450 € negen, maar uitgerust met kantoorspullen met veel meer robuustheid (vooral de wielen). En op de rotte fiets, om een ​​goede transmissie te monteren, moet je alles veranderen!

In plaats van shit als dat ik de voorkeur verreweg vlo kopen een goed kader voor niets (zoals ATV Rockrider stijve stalen 90 jaar onverwoestbaar of ander ding leuk vinden), verandering wat moet worden door goede dingen (tel 200 €) en zet een kit-motor. Maar het is verboden!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 17/03/13, 14:45

BobFuck schreef:Kortom, als je batterij leeg is, met alleen 6-snelheden en een 40-fiets van 0, om naar huis te gaan, zal het ingewikkeld zijn als hij omhoog gaat ...
Inderdaad, in geval van een batterijstoring, wordt het een gedoe (ik heb een Crusbike Freerider-voorwiel waarop ik een elektrisch wiel aan de achterkant heb gemonteerd). Dat weegt gelukkig nog steeds niet 40 kg, tenzij je de tassen gevuld hebt met proviand, die zelfs bij een normale fiets zwaar zou zijn.
Het probleem met goedkope fietsen is dat voordat je gooit, het beter is om de instellingen te controleren, maar het maakt ook deel uit van het plezier, toch?
0 x
bebero12
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 27/10/15, 15:32




par bebero12 » 28/10/15, 10:53

Elektrische fietsen zijn ontworpen voor lange ritten, dus het is beter om te gokken op een kwaliteitsfiets. Dus bevoorrechte erkende merken in de sector.

Minder dan 1 000 € verwacht niet veel van zijn fiets (problemen bij breuk en slijtage).
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 28/10/15, 15:03

Wauw, voor je eerste bericht doe je veel.
je hebt zojuist een oud 2-bericht beantwoord.
aardig graven voor een primeur.
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten