Ontdekking van de energie van het vacuüm. Extract ..

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 04/02/06, 13:56

Ja, laten we daar blijven!

Alles wat te maken heeft met theorieën tegen vaccins en ziekten die door de mens zijn uitgevonden, wordt vanaf nu systematisch gecensureerd! Er zijn genoeg echte, door de mens veroorzaakte verschrikkingen om geen tijd te verspillen met zulke hypothetische beschuldigingen!

Omdat met een dergelijke toespraak de naam van de ‘econologische sekte’ gerechtvaardigd zou zijn!

Dus weet het!
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 05/02/06, 00:12

Ik reageer op dit bericht dat ik zelf heb gemaakt.
wat betreft biobrandstoffen of alternatieve brandstoffen (metaalpoeder) zinspeelt gegyx op het aluminiumoxidehydroxide dat in bepaalde vaccins aanwezig is en de schadelijke effecten ervan.
Dit zijn geen hypothetische beschuldigingen, maar een trieste realiteit.
Ce forum is zeker niet de echo van dit soort controverses, maar de mensen van forum die zich zorgen maken over de achteruitgang van het milieu, zijn zich ook bewust van de achteruitgang van de kwaliteit van het leven, de moraal of, simpelweg, de gezondheid.
Pas als we persoonlijk door een van deze factoren worden getroffen, worden we ons bewust van het werkelijke gevaar dat ons bedreigt.
Om terug te keren naar ons punt: veel mensen hebben geen behoefte aan Pantone omdat het te grillig, omslachtig, restrictief en niet revolutionair is vanuit een energiebesparingsoogpunt... de autoriteiten lijken deel uit te maken van deze meerderheid.
zou de econologie dan een sekte zijn? nee, het vertegenwoordigt eenvoudigweg een categorie mensen die besluiten anders te handelen!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
Mikhail
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 107
Inschrijving: 21/01/05, 11:55
Plaats: 38




par Mikhail » 08/02/06, 12:18

Geweldige site voor middelbare scholieren:
http://www.falstad.com/mathphysics.html
0 x
SM
rafpantone
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 44
Inschrijving: 30/11/04, 21:00
x 1




par rafpantone » 09/02/06, 18:58

Hield hij van de kalksteen?



lau schreef:Een beetje in hetzelfde genre

Beeld

we hebben zijn “penac kat”-systeem getest, dat we 5 jaar geleden voor ongeveer 1500 frank hadden gekocht. ter bestrijding van kalkaanslag in huis.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 09/02/06, 21:19

Nou eigenlijk had ik het een beetje mis met de prijs, het kostte iets minder.
De effectiviteit was in het begin vrij relatief, de kalk zette zich af in de vorm van "wit roet" en na verloop van tijd vervaagde het en werkte het helemaal niet meer.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 129 gasten