Ontdekking van de energie van het vacuüm. Extract ..

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 02/12/05, 09:29

100% ben het met je, lau.

Ben het ook eens met u over econologie op het niveau van met name chirurgische ingrepen (mijn grootmoeder heeft zojuist een openhartoperatie gehad!)

Voor kanker noemt u redenen voor de toename, maar er zijn anderen, waaronder voeding. Het voedsel dat we eten is gevuld met gekke dingen.

Voor het verhaal van Mirko Beljanski wist ik het niet, maar ik zie hetzelfde oog voor al deze onderzoeksprogramma's die miljarden overspoelen zonder ooit te slagen.

Maar ik geloof dat het onderwerp dat naar mijn mening de grootste misleiding ter wereld is, omdat het jarenlang heeft geduurd en wordt doorgestuurd door een grote mediahype, het is AIDS.
Ik praat er niet graag over omdat ik in het algemeen vijanden maak, maar voor mij is het de grootste zwendel die ooit heeft bestaan.

Geïnteresseerden kunnen gemakkelijk meer informatie vinden op internet en op de meest serieuze websites. Je hoeft er alleen maar over na te denken en jezelf de juiste vragen te stellen, en laat je hoofd niet je hoofd vullen.

------
Opmerking van nonoLeRobot: LET OP: complottheorieën, er zijn in alle gebieden in alle richtingen. Er kan waar, onwaar zijn, in elk geval, met of zonder behandeling sterven we altijd aan AIDS, dus bescherm jezelf, ga gedekt weg !!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 02/12/05, 11:06

NLC schreef:Maar ik geloof dat het onderwerp dat naar mijn mening de grootste misleiding ter wereld is, omdat het jarenlang heeft geduurd en wordt doorgestuurd door een grote mediahype, het is AIDS.
Ik praat er niet graag over omdat ik in het algemeen vijanden maak, maar voor mij is het de grootste zwendel die ooit heeft bestaan.



Ik kan je dat niet laten zeggen zonder te rebelleren! :onheil: Kijk hoe Afrika, India en China worden getroffen. Is dit een misleiding?

Ok, ziekten maken de boter van het laboratorium dat behandelingen tegen hoge prijzen verkoopt (net zoals de chemo € 2500 op de dag van behandeling in rekening brengt ... een ziek persoon is winstgevender dan een gezond persoon.) Maar AIDS is niet geen hoax: het bestaat wel en veroorzaakt verwoesting ... vooral onder de armen (die sommige mensen ook gelukkig maken maar we gaan niet in op de theorie van de grote plot ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 02/12/05, 11:37

Dit is wat ik zei ...
Om deze redenen praat ik er niet graag over ...

Maar voordat je schreeuwt, moet je het ontdekken! Het is een beetje zoals degenen die roepen dat waterdoping niet werkt, zonder de vraag te hebben bestudeerd, vanwege de ontvangen ideeën of omdat we het op tv hebben gezegd.

In Afrika sterven mensen van honger en onder het voorwendsel dat ze hiv-positief zijn, plaatsen we dit op de rug van aids ... Voor "aids" stierven ze net als veel Afrikanen, maar er werd geen publiciteit aan gegeven. ..Het was normaal ...
Ondervoeding veroorzaakt immunodeficiëntie, medicijnen, malaise, enz ...
En vooral: je leefde heel goed en in goede gezondheid, en we vertellen je dat je hiv-positief bent en dat je gaat sterven. Mentaal moet het moeilijk zijn om te accepteren, toch?

Bovendien is het verband NOOIT aangetoond tussen HIV en AIDS. (Ik ben het niet die het zegt, en dat is de waarheid! Maar dat is wat we op tv horen!
De patiënten die worden "behandeld", in feite worden ze vermoord, met een stof, AZT, die 40 jaar geleden werd verboden omdat veel te gevaarlijk. Omdat deze stof alle cellen doodt. Het werd gebruikt als basis om kanker te behandelen. Het werd verboden vanwege de zeer ernstige bijwerkingen. Het werd te koop aangeboden om "AIDS" te behandelen, na tests die nooit tot het einde werden gedaan. Aan het begin van de injecties maakt de patiënt in een uitbarsting van energie antilichamen om zichzelf te verdedigen tegen de nieuwe indringer. Een tijdje lijkt de patiënt beter te worden, maar dan verslechtert zijn gezondheid nog sneller.

Hoe dan ook, ik ga niet uitleggen welke sites al laten zien.
Voordat je gaat schreeuwen, moet je de hele vraag omzeilen, zoals met waterdoping of de rest, om een ​​mening te kunnen vormen.

Om bijvoorbeeld te zien:

http://www.sidasante.com/

er zijn er nog veel meer.

Een eenvoudige vraag bijvoorbeeld: waarom zoeken we winterantilichamen om seropositiviteit te detecteren? Als er antilichamen zijn, is het goed dat het lichaam het "virus" perfect begrijpt, toch?

------
Opmerking van nonoLeRobot: LET OP: complottheorieën, er zijn in alle gebieden in alle richtingen. Er kan waar, onwaar zijn, in elk geval, met of zonder behandeling sterven we altijd aan AIDS, dus bescherm jezelf, ga gedekt weg !!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 02/12/05, 12:36

1) Ik schreeuw niet ... Ik schreeuw! : Wink:

2) Ik geef er de voorkeur aan geen ruzie te maken en zal u vragen om te stoppen met praten over dit onderwerp, het is hier GEEN ONDERWERP van forum....

3) Ik onderzoek en ik ken de "aids-theorie die door de mens zou zijn uitgevonden" ... met welk doel? Praten over Afrikanen dan voorheen? De groei van arme landen vertragen? ....

4) Voor ondervoeding zou het $ 40 miljard per jaar kosten om het (800 miljoen mensen) duurzaam op te lossen. Dit bedrag is 1/4 van het advertentiebudget van rijke landen .... dus niet veel.
Maar hier is het: honger verminderen, het is niet in het belang van onze regeringen die arme landen plunderen (vooral Afrika) ... mensen die honger hebben zijn bcp + volgzaam en gemakkelijk te controleren. In dit opzicht is er een echte "+ of - geheime" oorlog gaande tussen de VS en Frankrijk voor de controle over Afrika ... Hier zie je dat ik allemaal hetzelfde vraag (kijk in de mediabibliotheek https://www.econologie.com/faq.php?lng=fr op de site zijn er enkele boeken over het onderwerp)

5) Chemo is precies hetzelfde als uw hypothese over AZT, het maakt geen onderscheid tussen goed en slecht (cellen) ... of onder andere haaruitval ... Dus wat? Het verhindert niet dat het lab het verkoopt ... omdat het in sommige gevallen WERKT ...

Een eenvoudige vraag bijvoorbeeld: waarom zoeken we winterantilichamen om seropositiviteit te detecteren? Als er antilichamen zijn, is het goed dat het lichaam het "virus" perfect begrijpt, toch?

Wat een onzin ! Ik stopte met biologie in de 2e, maar ik weet toch dat het lichaam antilichamen aanmaakt voor elk organisme dat vreemd is aan het organisme ... Wat niet betekent dat de antilichamen effectief zijn! Anders zou niemand sterven aan AIDS ... Kom op !!

Nu ben ik het ermee eens dat het AIDS-virus (een beetje zoals de prion) intrigerende kenmerken heeft ... (niet "natuurlijk" zullen we zeggen) ... maar ik zou niet de stap van een sorry "menselijke" creatie!

Dat was alles wat ik over dit onderwerp te zeggen had en hier niet opnieuw op inga forum (maak er nog een als je wilt, maar hey ... dat is niet het thema van deze site)
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 02/12/05, 13:01

Bovendien is het verband NOOIT aangetoond tussen HIV en AIDS. (ik ben het niet die het bevestigt, en het is de waarheid!


Is dit een grapje? zie je niet de relatie tussen het verworven immuundeficiëntiesyndroom en een retrovirus wiens doelwit cellen van het immuunsysteem zijn ??? Voor mij is het opvallend, en als je een beetje zoekt, zul je VEEL meer dingen over HIV vinden.

Ondervoeding veroorzaakt immunodeficiëntie, het medicijn ook, ziek wezen, ... Enz

Het hangt allemaal af van wat u "immunodeficiëntie" noemt. Maar vreemd genoeg, voordat AIDS verscheen, veroorzaakten ondervoeding en drugs, enz. Niet zo'n sterke en seksueel overdraagbare immunodeficiëntie ... bizar

Ik denk dat het aantal kankerpatiënten is toegenomen om verschillende onafhankelijke redenen:


Naar mijn mening is een van de grote redenen de toename van het gebruik van mutagene stoffen, waarvan sigaretten de overgrote meerderheid zijn, zelfs al is het niet alleen dat ...
Maar ook het feit dat we een paar decennia geleden niet oud genoeg leefden om kanker op te sporen, wat zelden gebeurt vóór de leeftijd van 30, maar tuberculose door bijv. (De meest recente), en alle leeftijden.
Aan de andere kant, gezien de stijgende levensverwachting, en dat een defecte cel; op 80-jarige leeftijd, na een paar miljard celdelingen, is het moeilijk om te eisen dat de natuur een kleine fout maakt ... Dus statistisch gezien gebeurt het vroeg of laat, celveroudering (radicalen gratis, etc.) het fenomeen vergroten!

Hoe dan ook, eet wat fruit :P
Trouwens, goede eetlust :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 02/12/05, 14:41

Helemaal eens met Abyssin3 over de levensverwachting!
Bovendien is het feit dat de levensverwachting toeneemt een goed teken dat de gezondheid verbetert, vooral als in de goede oude tijd aten we zo goed en hadden we zo'n gezond leven

Anders vind ik de discussie een beetje ongezond in de zin dat het volkomen irrelevant en sorry is om je te vertellen, maar je zegt iets, het gaat alle kanten op.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 02/12/05, 15:00

Nou, ik kan het niet helpen om je dit document over de evolutie van de levensverwachting te geven:

http://www.ined.fr/publications/pop_et_ ... 10/410.pdf

Dat brengt de dingen een beetje terug. Wie zal stoppen ons te laten geloven dat er geen vooruitgang is in de geneeskunde.

We zien dat de levensverwachting 80 jaar bereikt in Frankrijk 2004 toen het 25 was !!! jaar in 1740.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 02/12/05, 15:42

Zou je niet zelf films hebben gemaakt? : Lol:
Beeld
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 02/12/05, 15:54

: Oops: Ah : Roll: dat is het, ik ben ontmaskerd ...

Veel succes :D

meer

Neen de kleine robot, de vriend van Ulysses

PS: u kunt een ondertekende foto aanvragen;)
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 02/12/05, 22:57

Ik kan niet verhogen, jammer. Ik mis de drang echter niet, ik had veel interessante dingen om je te laten lezen.
Maar het maakt niet uit ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 116-gasten