Ontdekking van de energie van het vacuüm. Extract ..

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 27/11/05, 15:14

Ugh...ik las het in 2002 : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 27/11/05, 15:53

Heb jij het al gelezen!!??

Beeld
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 30/11/05, 22:34

Eh...nou ja...is het serieus?
Maar zijn toon beviel me niet echt: anti-wetenschap en vooral anti-medicijn.

De auteur schreef er nog een: http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASIN/2 ... p3delav-21

(die ik heb maar niet heb gelezen...te zware inleiding...)

Blijkbaar verkoopt de auteur "wonderbaarlijk" water... Dit moet het verklaren...

Anders, om meer over water te leren (en serieuzer), is er dit:

Beeld

http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASIN/2 ... p3delav-21
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 30/11/05, 22:50

bedankt voor de ref.
Nee, het maakt niet uit, ik besef je eruditie, dat is alles. :?
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 01/12/05, 17:14

Een beetje in hetzelfde genre

Beeld

we hebben zijn “penac kat”-systeem getest, dat we 5 jaar geleden voor ongeveer 1500 frank hadden gekocht. ter bestrijding van kalkaanslag in huis.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 01/12/05, 18:01

lau schreef:Nee, het maakt niet uit, ik besef je eruditie, dat is alles. :?


Wetenschap is in veel gevallen een slecht verhulde vorm van spirituele luiheid, of een opium om de innerlijke zorgen van de geest te sussen.

Nou, bedankt voor het "compliment" :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 01/12/05, 18:15

econology schreef:Maar zijn toon beviel me niet echt: anti-wetenschap en vooral anti-medicijn.


Ik ken dit boek niet, en ik weet niet wat jij als ‘antimedicijn’ beschouwt.

Ik weet dat dit helemaal niet de plek is, maar je moet weten dat we op dit gebied veel volkomen valse dingen moeten geloven...
En ja, lobbyen door grote farmaceutische industrieën bestaat ook...

Cyril
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 01/12/05, 22:00

Ja, maar toch... als je het boek leest, zul je zien dat hij wrok koestert tegen de 'moderne' geneeskunde.

Ik verdedig dit medicijn verre van (farmaceutische laboratoria zijn de derde grootste lobby met olie en kernenergie in Frankrijk) die ongetwijfeld vuile deals op hun geweten hebben (om alleen maar het lot van Priore aan te halen?).

Ik meen me echter te herinneren dat de auteur de moderne geneeskunde onnodig van alle kwaad beschuldigt... en hier zeg ik: stop: oké, het is niet perfect als we nog steeds de geboekte vooruitgang zien, vooral op het gebied van chirurgie gedurende 50 jaar. bewonder dit medicijn....
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 02/12/05, 00:34

Vooral omdat het aantal kankerpatiënten de afgelopen vijftig jaar is blijven toenemen
ondanks de miljarden die in onderzoek zijn gestoken. : Roll:
Met jongens als Mirko Beljanski die onder meer Mitterant behandelde tijdens zijn presidentschap en die in de gevangenis belandden omdat François er niet meer was om hem te beschermen en hij grote onderzoeksprogramma's belachelijk maakte... : Lol:

Als ik vandaag denk aan de mediahype over de vogelgriep ten behoeve van grote farmaceutische bedrijven, moet ik lachen. :!:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 02/12/05, 08:06

Ik denk dat het aantal kankerpatiënten is toegenomen om verschillende onafhankelijke redenen:

1) “betere” screening (voordat we stierven zonder te weten wat), waardoor de cijfers noodzakelijkerwijs worden opgeblazen

2) chemische vervuiling (van allerlei aard: lucht uiteraard maar ook aanvoer en water uit het netwerk)

3) elektromagnetische vervuiling (de communicatie tussen cellen kan worden verstoord door EM-stromen), die de afgelopen twintig jaar vooral is toegenomen, terwijl integendeel de chemische vervuiling (althans van bepaalde verontreinigende stoffen) de neiging zou hebben af ​​te nemen

Voor Priore en Beljanski (een beetje zoals Beneveniste) moeten we deze informatie nog steeds met een korreltje zout nemen, maar ik zeg altijd dat de waarheid altijd zegeviert.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten