Pantone en echografie

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 03/01/13, 13:37

elephant schreef:300 gr water/uur, zo lijkt het klein: het is een kwestie van minimaal één of twee liter brandstof en oxidatiemiddel per uur vervangen.

Wat zit er in 300 gram water: 20 gram waterstof?


We kunnen deze apparatuur altijd dubbel of driedubbel monteren, maar
daar ga je ervan uit dat Pantone of Gillier Pantone "voornamelijk" werkt door water te breken en waterstof te produceren. Het is misschien niet zo eenvoudig en er kunnen andere "complementaire" fenomenen zijn die een rol spelen (en waarvan bovendien het belang moet worden bepaald, bijvoorbeeld de elektrificatie van druppels, enz.) :P

We kunnen veel water verbruiken zonder het beter te doen dan met ongeveer 1/3 van dit verbruik. Sommige van mijn assemblages accepteerden 1.6 liter per / 100 km te slikken zonder het beter te doen dan met 0.5 liter / 100 km. (bovendien wat minder goed, de overstroming van de reactor vond plaats bij de eerste gelegenheid (van de terugkeer naar slow motion : Mrgreen: ).
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Manubzh29
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 22/03/16, 18:57

Re: Pantone en echografie




par Manubzh29 » 22/03/16, 19:03

marc91 schreef:hallo

Ik las veel documenten over pantone-systemen met bubbler en reactor gemonteerd op de uitlaat.
Ik heb een suggestie, waarom geen ultrasone (goedkope) vernevelaar gebruiken om een ​​ultrafijne mist te produceren in plaats van de klassieke bubbler?
we zouden (in theorie) een beter rendement moeten krijgen

heeft iemand het geprobeerd?


welkom
Je bericht is erg interessant en om de waarheid te zeggen ben ik met een soortgelijk project bezig. Ik zou geïnteresseerd zijn in het delen van informatie.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Opnieuw:




par Christophe » 22/03/16, 19:23

elephant schreef:Wat zit er in 300 gram water: 20 gram waterstof?


Iets meer: ​​2/18 van 300g of 33g...
Wat niet veel verandert, maar zuurstof speelt ook een rol bij waterinjectie... (wanneer er sprake is van thermolyse)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Pantone en echografie




par Flytox » 22/03/16, 23:19

Ik heb in een paar jaar tijd 4 foggers (bij Emmaüs) teruggevonden. Als ik even tijd heb, zal ik het eens proberen. Een van de problemen is dat het werkt in 24V met een vermogen van 15 tot 25 W voor elke eenheid...
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten