Een interessante studie over woningen en houtskeletbouw

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 23/11/12, 09:05

Obamot schreef:Arf ... Leg ons een beetje uit, hoe u naar 60 dBA kunt gaan wanneer de houtvezels alles bereiken 40 dBA: en producten afgeleid van hout, zoals watten cellulose. Volgens Lauber Massaal recht:

Beeld

Je kunt 60 dBA niet eens bereiken met beton !!! Bar punt.

Neem altijd de catalogi van de fabrikant en neem hun ongewogen dB-waarden - en geloof ze - en dat is wat we krijgen! : Mrgreen: : Cheesy:




Obamot Hi!


Het lijkt erop dat je de leegte probeert te vullen die is achtergelaten door Dede !!!
:schok:


We hebben het geluidssysteem al samen besproken en het lijkt mij dat je een onderscheid moet kunnen maken tussen een enkel materiaal en meerdere aan elkaar gekoppelde materialen, in onze constructies zijn er verschillende structurele lagen die naast de ruimtes van verschillende frequenties absorberen lucht en ten slotte binnen met gips dat lage frequenties goed absorbeert, terwijl andere materialen betere hoge en gemiddelde frequenties absorberen als u buiten baksteen of steen toevoegt, sorry dat ik u teleurstel, maar daar gaat niet veel geluid door !!!


Breng me alsjeblieft niet groot zoals gewoonlijk, want zoals gewoonlijk zou ik er geen antwoord op geven om niet meer off-topic te creëren, aangezien er nu teveel zijn!
: Cheesy:


Voor honden past het zich aan de kou aan zoals veel andere dieren, hun haar groeit en ruien in het voorjaar!

We fokken goed buiten de Lama's en de struisvogels in Quebec !!!
: Mrgreen:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/11/12, 09:35

Ik weet dat allemaal en ben het met alles eens. Vergeet ook niet dat de agglomeraten voor de dozen met kasten speciaal zijn en dat we ook akoestische luidsprekers in beton maken! Raad eens waarom? : Cheesy:

En jij bent het niet die me te ver zal steunen, terwijl ik je de audiofiele verdiensten van de Technics sp-1200 MKII prees, terwijl je me over de Dynavector vertelde, waarvan sommige een grote massieve glazen bovenkant hebben dichtbij 2 inches, zodat er zo min mogelijk trillingen zijn ... : Mrgreen: : Cheesy:

Maar om te zeggen dat het hout 60 dB stopt, vergeet (zoals gewoonlijk) te zeggen dat het gewogen is ... dat nee (ik ken de vogel ...).

Als dat zo is, raad eens waarom Ik ben terug naar de basis? : Mrgreen: : Cheesy: we begrijpen elkaar ..?
Dernière édition par Obamot de 23 / 11 / 12, 09: 49, 1 keer bewerkt.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 23/11/12, 09:47

Obamot schreef:Ik weet dat allemaal en ben het met alles eens. Vergeet ook niet dat de agglomeraten voor de dozen met kasten speciaal zijn en dat we ook akoestische luidsprekers in beton maken! Raad eens waarom? : Cheesy:

Maar om te zeggen dat het hout 60 dB stopt, vergeet (zoals gewoonlijk) te zeggen dat het gewogen is ... dat nee (ik ken de vogel ...).

Als dat zo is, raad eens waarom Ik ben terug naar de basis? : Mrgreen: : Cheesy: we begrijpen elkaar ..?



Kleine jongen

We maken ook zeer lichte en stijvere 1-formules dan staal!


Er zijn ook high-end lichte akoestische luidsprekers die niets te benijden hebben voor de oude staande stenen die een kraan nodig hadden voor de ontheemden!
: Mrgreen:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/11/12, 09:52

Correct! Je hebt het ... : Cheesy:

Ik liet u uw lama's en struisvogels in vrede opheffen, meester Yoda! : Cheesy: : Mrgreen:

PS: vind me JBL's op topniveau "licht», Die de kofferbak hebben en die goed" slaan ", om te zien ...!
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 23/11/12, 10:00

Obamot schreef:Correct! Je hebt het ... : Cheesy:

Ik liet u uw lama's en struisvogels in vrede opheffen, meester Yoda! : Cheesy: : Mrgreen:

PS: vind me JBL's op topniveau "licht», Die de kofferbak hebben en die goed" slaan ", om te zien ...!


Hoe zit het met de hotdogs?Beeld
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 27/11/12, 11:07

Obamot schreef:[...]
Maar dat hout stopt 60 dB [...]
:schok: Zoals ik al zei dat het ... : Roll:

Slechte Obamot ...

Gedwongen om de aanhalingstekens te veranderen, wat verdriet! :(
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 27/11/12, 11:17

Ah ja ... zou cellulosewatten niet een "afgeleid van hout », volgens Lauber ... [u]> [/ u] brom!
Houthakker schreef:Als ik het me goed herinner, a watten dak zoals deze produceert geluiddemping 55 naar 60 dB.

https://www.econologie.com/forums/post245384.html#245384

: Cheesy: : Mrgreen:

En dus als Bucheron in dB spreekt, is het nog erger, omdat het moet toegeven dat er een wil is om de mening te misleiden (die niet het verschil maakt, juist het type valse advertentie van bepaalde fabrikanten - die willen thermische isolatie als geluidsisolatie verkopen als het alleen akoestische correctors zijn - precies het soort producten dat Bucheron verkoopt, neem ik aan ...).

In beide gevallen verloor Bucheron dus een geweldige kans om te zwijgen.

Aan de andere kant - en het is jammer - neemt het maar te weinig deel aan de exclusieve gebieden van thermische isolatie (stricto sensu) waar het uitblinkt. : Roll:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 104-gasten